OKquote:
Gaat het niet om, het is een visualisatie van de situatiequote:Op maandag 18 januari 2010 19:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Das in de VS, en daar mag je juist rechts inhalen (keep your lane)
Ik zie hetquote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef automatic_ het volgende:
Wow, de topictelling loopt flink achter!
komt vanwege nieuwe systeem denk dat daardoor niet meer wordt bijgehoudenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik dacht dat jij geen OP's las?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef automatic_ het volgende:
quote:
Ik heb het net gedaanquote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie hetHeb jij zin om het aan te passen?
quote:
Daarvoor werd het ook niet echt gedaan hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
komt vanwege nieuwe systeem denk dat daardoor niet meer wordt bijgehouden
Kloptquote:Op maandag 18 januari 2010 20:06 schreef SpeCulaes het volgende:
Een opsomming van alle oude topics is toch het meest nutteloze dat er is
Of gewoon verwijderen en een nieuwe wending aan de OP geven.. Tilburgse artiesten, Willem II etc. ik noem maar wat..quote:
Best handig als je iets terug probeert te vinden...quote:Op maandag 18 januari 2010 20:06 schreef SpeCulaes het volgende:
Een opsomming van alle oude topics is toch het meest nutteloze dat er is
Oeh, dat durf ik niet meer. Vorige keer heb ik dat een keer gedaan & toen was heel de OP verkrachtquote:Op maandag 18 januari 2010 20:40 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb mn UI aangepast in de Wiki
In het treintje jaquote:Op maandag 18 januari 2010 19:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Ah in het treintje gezeten? en vervogens in die "berghut" pullen hijsen zeker
Ga je er naartoe? Der Brabander is sinds Zaterdag mijn favoriete duitse kroegquote:Op maandag 18 januari 2010 20:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Tvp. Er ligt 95cm sneeuw in Winterberg, woei. Normaal heb ik een hekel aan sneeuw, maar niet als je een weekendje-weg-naar-een-sneeuwig-gebied in de planning hebt staan
.
Ja! Ik hoorde van collega van mn vriend dat Der Brabander idd een erg leuke kroeg moet zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 20:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ga je er naartoe? Der Brabander is sinds Zaterdag mijn favoriete duitse kroeg
Hmm dan is het wel wat veranderd sinds ik er was, heb toen geen draaiende bisocoop gezien.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
In het treintje jaEn van me maatje hoorde ik dat het helemaal veranderd was, want hij kende die ronddraaiende bioscoop daar niet (
) Het was er erg goed iig
De mooiste en grootste brouwerij waar ik tot nu toe ben geweest
Wow!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm dan is het wel wat veranderd sinds ik er was, heb toen geen draaiende bisocoop gezien.
Brouwerij was toen al mooi, maar haalt het niet bij Anheuser-Bush brouwerij in St Louis (de grootste brouwerij door mij bezocht). Slecht bier dat Bud, maar wat een mooi brewhouse:
[ afbeelding ]
Gotham City waardig
Zelf gemaakt?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm dan is het wel wat veranderd sinds ik er was, heb toen geen draaiende bisocoop gezien.
Brouwerij was toen al mooi, maar haalt het niet bij Anheuser-Bush brouwerij in St Louis (de grootste brouwerij door mij bezocht). Slecht bier dat Bud, maar wat een mooi brewhouse:
[ afbeelding ]
Gotham City waardig
Helaas niet, foto is van de website van Anheuser-Bush. Genomen op een plek waar jan Publiek niet mag komen. Bovendien betwijfel ik serieus of ik zulke mooie foto's kan schieten en bewerken...quote:
De aprés skibar idd is errug gaaf! De groep wou een stuk rondlopen daar, en dan naar de bobbaan, maar Kiddow had een ander plan, gewoon daar op die plek op een bank hangen. en dat beviel goed, tot we na een half uur de skihut hoorden... Dat was een goed plan om onze neus achterna te lopenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja! Ik hoorde van collega van mn vriend dat Der Brabander idd een erg leuke kroeg moet zijn.
Vertel 's over die ronddraaiende bioscoop?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
In het treintje jaEn van me maatje hoorde ik dat het helemaal veranderd was, want hij kende die ronddraaiende bioscoop daar niet (
) Het was er erg goed iig
De mooiste en grootste brouwerij waar ik tot nu toe ben geweest
Die is minimaal bewerkt hoor. Gewoon bij schemer met lange sluitertijd genomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Helaas niet, foto is van de website van Anheuser-Bush. Genomen op een plek waar jan Publiek niet mag komen. Bovendien betwijfel ik serieus of ik zulke mooie foto's kan schieten en bewerken...
In de ontvangstruimte van bierbrouwerij Warsteinerquote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Vertel 's over die ronddraaiende bioscoop?Waar zit die?
Hmm ja misschien is het nu wel te doen, maar ik was er in een tijdperk dat alleen Chriet Titulaer over digitale camera's sprak, en ondergetekende met een kruidvat wegwerpcamera op pad ging.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Die is minimaal bewerkt hoor. Gewoon bij schemer met lange sluitertijd genomen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:13 schreef PierreTT het volgende:
Btw, topic 001, existenz was er al bij
de mijne < 170quote:Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef existenz het volgende:
[..]
![]()
Mijn originele account heeft een userid < 200
Jezus is echt het eerste wat jij 's morgens doet je computer opstarten?quote:
mjah laptop hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jezus is echt het eerste wat jij 's morgens doet je computer opstarten?
Ik moet over een uur in Nijmegen zijn en kan pas over een kwartier hier weg vanuit Eindhoven. Bezig rapportage uit te draaien.
Dat wordt flink scheuren!
pfft, amateuren topicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:10 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Partymeet in West-Brabant![]()
![]()
West-Brabant #3 Met Milfs
Jaloezie?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vooral afgunst, woonden wij daar maar
Mooi, dan kun je dus beter naar dat topic toe gaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor
ps. Vooral 's-ochtends gaat ons topic veel sneller dan bijvoorbeeld deze
Ik probeer jullie alleen maar te helpen topics vol te krijgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je dus beter naar dat topic toe gaan
Pff arbeiders. 's Ochtends behoort men te slapen behalve als men tentamens heeft....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor
ps. Vooral 's-ochtends gaat ons topic veel sneller dan bijvoorbeeld deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |