Wil jij niet met je kinderen uitgaanquote:Op maandag 18 januari 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen het eerste was dan ook serieus.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lakitu wordt dik en bruin ahhahaha
Beetje die 16 - clubben jeweettok. Oude hosselverhalen overbrengen aan je zoon.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wil jij niet met je kinderen uitgaan
Pussyquote:Op maandag 18 januari 2010 16:55 schreef Krvtz_ het volgende:
WD ik heb je anonieme respect op Hyves gegeven.
Ja, maar ook gewoon zo'n gezin, zo'n huis, vijf gezonde kinderen, precies wat ik allemaal wil.quote:
Ik weet het eigenlijk niet zo goed, heb het al een tijdje niet meer gezien.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind Run eigenlijk te soft en te spoilerig.
Seagal die aan CN's zoon gaat vertellen over een 8jaar verschil.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beetje die 16 - clubben jeweettok. Oude hosselverhalen overbrengen aan je zoon.
Respect.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:55 schreef Krvtz_ het volgende:
WD ik heb je anonieme respect op Hyves gegeven.
Nee man, deze toch:quote:Op maandag 18 januari 2010 16:55 schreef PhifeDawg het volgende:
[ afbeelding ]
Is de beste rolmodel voor vader.
De hele dag bier drinken en je vrouw ontwijken zodat je niks hoeft te doen?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:55 schreef PhifeDawg het volgende:
[ afbeelding ]
Is de beste rolmodel voor vader.
"Zoon, vroeger had ik zoeen iemand van het internet geneukt he"quote:Op maandag 18 januari 2010 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beetje die 16 - clubben jeweettok. Oude hosselverhalen overbrengen aan je zoon.
Jepquote:Op maandag 18 januari 2010 16:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
De hele dag bier drinken en je vrouw ontwijken zodat je niks hoeft te doen?
Als hij 12 is. Zeg ik tegen hem. Zoen maar met dat meisje uit groep 1. Zo iets heeft je vader ook gedaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Seagal die aan CN's zoon gaat vertellen over een 8jaar verschil.
Whehe het is trouwens 6. Want ze was 2 weken 14 maar dat was ze vergeten. Dus PFOEI.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Seagal die aan CN's zoon gaat vertellen over een 8jaar verschil.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als hij 12 is. Zeg ik tegen hem. Zoen maar met dat meisje uit groep 1. Zo iets heeft je vader ook gedaan.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
"Zoon, vroeger had ik zoeen iemand van het internet geneukt he"
Ik ga mijn vrouw zeker helpen in het huishouden, ik vind het leuk om te koken. en je moet er maar niet op rekenen dat je elke avond pussy krijgt als je geen tyfus doet thuis.quote:
Dan nog zou ik ze niet zo verwennen. Die kinderen zijn nu gewend alles te krijgen. Dat lijkt me de kunst, ook al heb je geld, dan nog je kinderen niet te verwennen. Ik walg van Paris Hiltons.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Run is wel een toffe pa ja maar wel iets te spoilend. Maarja hij heeft ook wel echt heel veel geld.
Valt wel mee hoor. Weet je welke vaders ik oprecht haat? Vaders van meisjes die aan My Super Sweet 16 meedoen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Run is wel een toffe pa ja maar wel iets te spoilend. Maarja hij heeft ook wel echt heel veel geld.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe het is trouwens 6. Want ze was 2 weken 14 maar dat was ze vergeten. Dus PFOEI.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als hij 12 is. Zeg ik tegen hem. Zoen maar met dat meisje uit groep 1. Zo iets heeft je vader ook gedaan.![]()
Pussy krijg ik wel want ik been keihard. Maar ik ga wel meehelpen, gezellig.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga mijn vrouw zeker helpen in het huishouden, ik vind het leuk om te koken. en je moet er maar niet op rekenen dat je elke avond pussy krijgt als je geen tyfus doet thuis.
Mwa hij voedt ze wel beter op qua normen en waarden dan Paris Hilton.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan nog zou ik ze niet zo verwennen. Die kinderen zijn nu gewend alles te krijgen. Dat lijkt me de kunst, ook al heb je geld, dan nog je kinderen niet te verwennen. Ik walg van Paris Hiltons.
Ik leer je alles wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef ynuhh het volgende:
Ik denk dat ik een slechte moeder zou zijn.
Like a chimmeney. Ik zag het ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Gisteren was Run op tv, en die zoon was opgepakt omdat ie stash in z'n auto had. En toen was ie eerst boos, en daarna was het zo van 'ja, fok it ik heb zelf ook als een stoomtrein lopen smoken'.
Vaders waarbij je dochter de broek aan heeft in je relatie.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Weet je welke vaders ik oprecht haat? Vaders van meisjes die aan My Super Sweet 16 meedoen.![]()
Ja echtquote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Weet je welke vaders ik oprecht haat? Vaders van meisjes die aan My Super Sweet 16 meedoen.![]()
Iddquote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Seagal's kijk op het leven komt sterk overeen met het mijne.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef PhifeDawg het volgende:
Of als je dochter echt fucking lekker is! Dan krijg je toch wel een soort van fritzl-taferelen.
Ja, van die slapjanussenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gatverdamme gast.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef PhifeDawg het volgende:
Of als je dochter echt fucking lekker is! Dan krijg je toch wel een soort van fritzl-taferelen.
No, you started thisquote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
Balletje, ik vind dit niet leuk meer, doe eens praten.
Nee, dan zou ik extreem beschermend zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef PhifeDawg het volgende:
Nee serieus, ook één van de redenen dat ik het nog een tijd wil uitstellen. Eerst wat minder lief worden.quote:
ditquote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, van die slapjanussen. Mijn dochter krijgt een fiets op d'r 16e als ze mazzel heeft en er niet om zeurt.
Ja wat is toch zo, dat je echt een fucking boner krijgt als ze der eerste bloemkolen krijgt.quote:
Ik vind het wel leuk, PD, niet stoppen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
Balletje, ik vind dit niet leuk meer, doe eens praten.
Ik kreeg altijd de vercrackte fietsen van m'n broer en zus. Niks nieuwe fietsquote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, van die slapjanussen. Mijn dochter krijgt een fiets op d'r 16e als ze mazzel heeft en er niet om zeurt.
En al die jaren daarvoor moet ze naar school lopen?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens de genen krijg ik een knappe dochter.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik extreem beschermend zijn.
De verwachting is wel dat ik een knappe dochter krijg trouwens.
Doe dan doe dan doe dan doe dan doe dan.quote:
quote:
Omdat je jaloers bent.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, PD, niet stoppen.
Met mij ook wel hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef Skylark. het volgende:
Qua denkbeelden wat dit betreft kom ik het meest met Lakitu overeen.
Hetzelfde hier.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Volgens de genen krijg ik een knappe dochter.
Slaan.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Een fiets krijgen op haar 16e verjaardag? Ze mag blij zijn dat ik inplaats van 100 euro, 50 euro uit haar pot haal.
Die van mij krijgt dan een nieuw paar sokken, die oude zullen wel versleten zijn na 12 jaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik ken jou.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Doe dan doe dan doe dan doe dan doe dan.
Dat komt vanzelf wel denk ik. Vooral in die baby fase. Als je zovaak geirriteerd wordt.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee serieus, ook één van de redenen dat ik het nog een tijd wil uitstellen. Eerst wat minder lief worden.
Bij mij kan dat niet. Dominante genen enzo.quote:
Ze moet wel een goede fiets krijgen. Eentje van 150 euro ofzo, met fatsoenlijk licht en goede remmen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd de vercrackte fietsen van m'n broer en zus. Niks nieuwe fiets.
M'n kinderen mogen wel met de jouwe spelen later.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef Skylark. het volgende:
Qua denkbeelden wat dit betreft kom ik het meest met Lakitu overeen.
Dat is toch onmogelijk als eentje donkerbruine haren heeft en de ander blonde haren?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n kinderen mogen wel met de jouwe spelen later.
Hoezoquote:
Ik heb hier al hele erge uitspraken over gedaanquote:
Is dat zo? Dat zou me goed uitkomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:02 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Dat is toch onmogelijk als eentje donkerbruine haren heeft en de ander blonde haren?
Met de mijne, of 'met de mijnequote:Op maandag 18 januari 2010 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deal.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je Laki's opvoeding kent zou ik wel bang zijn als ze de pubertijd bereiken.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:02 schreef Skylark. het volgende:
inb4 crossconversatie door onderwerp heen van PD en WD
Daarzo.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb hier al hele erge uitspraken over gedaan. In de trant van dat ik m'n kind dan serieus zou afstaan.
Indo's kennen niet eens gingersquote:Op maandag 18 januari 2010 17:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat zou me goed uitkomen.
Survival of the fittest.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als je Laki's opvoeding kent zou ik wel bang zijn als ze de pubertijd bereiken.
Ik ook. En niet scheiden.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:03 schreef S.Seagal het volgende:
Ik ga overigens maar 1 keer trouwen in mijn leven!
Voor mij ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat zou me goed uitkomen.
Dit.quote:
"Zoon, je bent nu 9. Dat betekent dat je plasser binnenkort een keer gaan steigeren. Wanneer dat gebeurd moet je het zeggen, dan gaan we een hoer neuken."quote:Op maandag 18 januari 2010 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als je Laki's opvoeding kent zou ik wel bang zijn als ze de pubertijd bereiken.
Dat heb ik hier ook wel eens gezegd en toen mensen zo van ja we spreken je over 20 jaar nog eensquote:Op maandag 18 januari 2010 17:03 schreef S.Seagal het volgende:
Same.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:03 schreef S.Seagal het volgende:
Had jij em al eerder dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
Maar Sky wat? Je kind pas vanaf 16 jaar een fiets geven?
Denken dat je gaat trouwen met je huidige vriendinquote:Op maandag 18 januari 2010 17:03 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Voor mij ook.
En de blauwe ogen staan al vast, want die hebben we allebei.
FAGS MAYBEquote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook wel eens gezegd en toen mensen zo van ja we spreken je over 20 jaar nog eens![]()
!
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
"Zoon, je bent nu 9. Dat betekent dat je plasser binnenkort een keer gaan steigeren. Wanneer dat gebeurd moet je het zeggen, dan gaan we een hoer neuken."
Jouw dochter, neem ik aan?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
"Zoon, je bent nu 9. Dat betekent dat je plasser binnenkort een keer gaan steigeren. Wanneer dat gebeurd moet je het zeggen, dan gaan we een hoer neuken."
Stel je voor, onze dochters en zonen krijgen met elkaar tot hun 25e en trouwen daarna.quote:
Het was maar een voorbeeld, en daarvoor krijgen ze wel een 2ehandsje.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
Maar Sky wat? Je kind pas vanaf 16 jaar een fiets geven?
Daar doel ik ook op.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:03 schreef S.Seagal het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook wel eens gezegd en toen mensen zo van ja we spreken je over 20 jaar nog eens![]()
!
Ja god, daar moet je toch niet aan denkenquote:
Zoeen vespa of niet?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Toen ik 4 was, dacht ik. Op mijn 16e had ik een scooter.
Nee, maar ik vind blauwe ogen sowieso het mooiste.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Denken dat je gaat trouwen met je huidige vriendinIllusies.
Nee maar echt, ik zei zo van ik ga nooit m'n van leven scheiden als het aan mij ligt. En toen mensen gelijk haten.quote:
Een fucking dure, waar je zelf niets voor hebt gedaan?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Toen ik 4 was, dacht ik. Op mijn 16e had ik een scooter.
Wat een verhaalquote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stel je voor, onze dochters en zonen krijgen met elkaar tot hun 25e en trouwen daarna.
[..]
Het was maar een voorbeeld, en daarvoor krijgen ze wel een 2ehandsje.
Nee ik krijg geen dochter, die sta ik af.quote:
Sowieso die scheidingsrate in Nederlandquote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee maar echt, ik zei zo van ik ga nooit m'n van leven scheiden als het aan mij ligt. En toen mensen gelijk haten.
Dat weet ik nog wel ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee maar echt, ik zei zo van ik ga nooit m'n van leven scheiden als het aan mij ligt. En toen mensen gelijk haten.
Scheidt ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
Als het moet scheidt ik maar liever niet.
Je doet het onder het mom van, "het is beter voor het kind"?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja god, daar moet je toch niet aan denken. Krijg je een kind wat gedoemd is tot een kutleven
.
Idd.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso die scheidingsrate in NederlandGaat vielstefurr.
Doen ze in China ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Nee ik krijg geen dochter, die sta ik af.
Ik hoorde dat Bert gaat scheide van Kirsten he. Ze had zijn melk omgegooid. Me is not shittin.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is echt ziek hoog. Waar is het moraal gebleven?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Zou Justin Bieber een gingerkid kunnen krijgen?
Hoi!quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
Daarom wil ik een halfbloed kind. Die kan gewoon nooit ginger zijn.
Ik zou ook gewoon niet van m'n kind kunnen houden danquote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je doet het onder het mom van, "het is beter voor het kind"?
Ik hoop dan zo hard dat je een albino krijgtquote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
Mits geen Engelse genen in je worden gepompt.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
Normen en waardenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is echt ziek hoog. Waar is het moraal gebleven?
Dat noem je toch moraal?weet ik veel
Donker haar hebben is genoeg hoowr.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bij mij kan dat niet. Dominante genen enzo.
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé boys zouden jullie aan abortie denken als je kind een retard word? Ik zou het dan echt niet weten. Of heb ik deze vraag al eens gesteld want het houdt me bezig
Ik weet niet man. Het is moeilijk, maar misschien zou ik het wel doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé boys zouden jullie aan abortie denken als je kind een retard word? Ik zou het dan echt niet weten. Of heb ik deze vraag al eens gesteld want het houdt me bezig
Hier ik reageer een minuut niet in de SC en je hosselt Allure al. Ik kan jou echt niet meer aan.quote:
Nee man.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet niet man. Het is moeilijk, maar misschien zou ik het wel doen.
Inderdaad, want de melkboer is dan uitgestorven.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik zal even niet stoer doen, ik zou als ik een roodharig kind kreeg er net zoveel van houden als van de anderen. Het blijft gewoon een kind van mij of de postbode.
Kinderen zijn zo afgestaan hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 17:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hoop dan zo hard dat je een albino krijgt.
Ik krijg sowieso geen ginger, ik heb daar echt te donker haar voor en ik val niet op roodharigen.
Ja ik weet het ook niet. Het klinkt egoïstisch maar je eigen leven raakt erdoor verneuktquote:Op maandag 18 januari 2010 17:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet niet man. Het is moeilijk, maar misschien zou ik het wel doen.
Nee gek, dat is geniaal voor op feestjesquote:Op maandag 18 januari 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mijn zus heeft het syndroom van down.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Niet, ex van mij zijn moeder heeft bruin haar en zijn pa ook. En hij is rood. En z'n broertjes bruinharig.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Donker haar hebben is genoeg hoowr.![]()
[..]
Dat kun je toch niet ver vantevoren weten, zie je toch niet eens bij die 20 weken-echo? En ik weet echt niet wat ik zou doen, maar ik hoop echt dat ik geen retard krijg. Ja dit klinkt lullig, maar het is gewoon de waarheidquote:Op maandag 18 januari 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Nee gek, dat is geniaal voor op feestjes
'Ehj, Joop, moet je eens kijken!'
* Mept zoon om de oren*
'huh huh huh huh wie deed dat wat is dat huuuuuuuuuuuuh'
Joop: "Hahahahah PD dat kind van jou is kankerdom"
'Ja zei ik toch, hahahahahahahaha'
Joop: "hahahahahahaha"
'hahahahaha'
Als het geen lichaamelijk beperkingen heeft zou ik het kind houden, fo sho. Maar als het echt extreem is en het iedereen zijn leven beinvloed dan wel.quote:
ik moest lachenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
* Mept zoon om de oren*
'hahahahaha'
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier ik reageer een minuut niet in de SC en je hosselt Allure al. Ik kan jou echt niet meer aan.
Ik moet echt kk hard lachen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
* Mept zoon om de oren*
'hahahahaha'
Dat wilde ik ook posten.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb liever een retard dan een ginger. Serieus.
Sadistquote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
* Mept zoon om de oren*
'hahahahaha'
Allure_ man, deze shit gaat me te ver.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef Allure_ het volgende:
Jij wordt dan ook moeilijk zwanger.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn zus heeft het syndroom van down.
Ik zou echt nooit abortus laten plegen.
Mijn kinderen krijgen niet zoveel ruimte om af te dwalen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Wat zouden jullie doen als het kind een alto wordt? In de pubertijd.
Als het een jongen is: Tikken geven.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef S.Seagal het volgende:
Iedereen kan ginger krijgen behalve negers en Asians.
Zou karma zijn als jij een retardje kreeg.quote:
Dus een redhead retard is helemaal taboe bij jou?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef Allure_ het volgende:
Ongeveer hetzelfde als eerder genoemde postquote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Meppenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Ik zoek gewoon de stamboom van m'n aanstaande uit, mits roodharige in de familie is het uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef S.Seagal het volgende:
Iedereen kan ginger krijgen behalve negers en Asians.
Slaan. Met een riem.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Dat zou ik niet toestaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Maakt niet uit man. Je bent toch asian.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon de stamboom van m'n aanstaande uit, mits roodharige in de familie is het uit.
Opsluiten en een kooi en hondenbrokken voeren.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Dan zal ik fucking veel van hem/haar houden hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou karma zijn als jij een retardje kreeg.
Ssht.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maakt niet uit man. Je bent toch asian.
Niks, ik ben zelf een alto hurr durr.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Ik meen het. Ik ken wel een aantal mensen die een kind hebben met het syndroom van down. En dat zijn echt super leuke kinderenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure_ man, deze shit gaat me te ver.
Wel moeilijk want je houd natuurlijk evenveel van haar als een anderquote:Op maandag 18 januari 2010 17:13 schreef Mozy het volgende:
Niemand hoopt dat hij een retard krijgt, maar mijn ouders waren ook wel geshocked toen mijn zus werd geboren, maar dat veranderde al snel in blijdschap, vooral toen mijn oma, na het zien van mijn zus, het volgende zei:
"Dat trekt wel bij met de tijd, had die van Henry ook last van."
Ik denk dat ik dan stiekem nog moet lachen als ik het naar bed heb gebracht en het ligt te kwijlen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan zal ik fucking veel van hem/haar houden hoor.
Echte hater ben jij jonge.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:14 schreef PhifeDawg het volgende:
Of als je kind iets mankeertFysiek dan hé. Een zesde teen aan een voet ofzo. Echt de godsganze dag grappen erover maken
Ik snap dat je liever geen redhead hebt, dat heb ik ook niet, maar wat jij zegt over afstaan en dergelijke, daar kan ik totaal niet inkomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik meen het. Ik ken wel een aantal mensen die een kind hebben met het syndroom van down. En dat zijn echt super leuke kinderen. Je vraagt natuurlijk nooit om zoiets, en de opvoeding is ook loodzwaar. Maar toch, ik blijf bij m'n standpunt
.
Ga niet te ver he. Je verzoekt de goden.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:14 schreef PhifeDawg het volgende:
Of als je kind iets mankeertFysiek dan hé. Een zesde teen aan een voet ofzo. Echt de godsganze dag grappen erover maken
Aiiii, ja dat wordt moeilijkquote:Op maandag 18 januari 2010 17:12 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Dus een redhead retard is helemaal taboe bij jou?
En beantwoord mijn vorige vraag eens.
Jij bent toch ook geen ding?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan stiekem nog moet lachen als ik het naar bed heb gebracht en het ligt te kwijlen.
Uit liefde. Dan ga ik met jou cammen. En hij mag er bij.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan stiekem nog moet lachen als ik het naar bed heb gebracht en het ligt te kwijlen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:15 schreef PhifeDawg het volgende:
Lijkt me ook mooi om mijn vrouw later te laten schrikken. Weggaan om een wiegje te kopen en terugkomen met een hondenkooi!
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:12 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Dus een redhead retard is helemaal taboe bij jou?
En beantwoord mijn vorige vraag eens.
Of je wel een bij De Kardinaal gaat stappen?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aiiii, ja dat wordt moeilijk.
Wat was je vraag?
Ik weet toch niet wat het wordt, hij of zij = het.quote:
watquote:Op maandag 18 januari 2010 17:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Uit liefde. Dan ga ik met jou cammen. En hij mag er bij.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Het was me een waar genoegen maar ik ga er nu vandoor.
Een jongen want ik krijg geen meisjesquote:Op maandag 18 januari 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat het wordt, hij of zij = het.
Apostel en Zigzag.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:16 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Of je wel een bij De Kardinaal gaat stappen?
En anders bij zo'n ander populair café in de straat van Mc Donald's?
Daar is ook in de buurt zo'n café waar je binnen mag blowen.
Op die fiets.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat het wordt, hij of zij = het.
Wat is de kardinaal?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:16 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Of je wel een bij De Kardinaal gaat stappen?
En anders bij zo'n ander populair café in de straat van Mc Donald's?
Daar is ook in de buurt zo'n café waar je binnen mag blowen.
Ik ga niks baren. En zeker niet voor jou.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:16 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Een jongen want ik krijg geen meisjes
Nee, ik doe niet aan geloofquote:Op maandag 18 januari 2010 17:17 schreef Mozy het volgende:
Laten jullie je kind dopen?
Ook als het een albino neger redhead retard is met een zesde teen?
Niet voor mij, van mijquote:Op maandag 18 januari 2010 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga niks baren. En zeker niet voor jou.
Ik wel.Maar ik ben zelf ook gedooptquote:Op maandag 18 januari 2010 17:17 schreef Mozy het volgende:
Dopenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:17 schreef Mozy het volgende:
Nee, ook niet. Ik aborteer dat gelijk.quote:
In het algemeen...quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Koppie onder?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik wel.Maar ik ben zelf ook gedoopt
Heey, ik ben een alto.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
In het algemeen...
Dan had je een paar dingen moeten voorkomen:
1. Je had het kind meer zelfvertrouwen moeten geven
2. Je had moeten zorgen dat het vertrouwen had in de mensheid
3. Minder streng moeten zijn, dan had je kind wsl minder de behoefte zich tegen alles af te zetten.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ik aborteer dat gelijk.
En je vriend is ook van dat soort.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
In het algemeen...
3. Minder streng moeten zijn, dan had je kind wsl minder de behoefte zich tegen alles af te zetten.
Ik zou mijn dochter ghb geven.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:19 schreef ynuhh het volgende:
Ik zou mijn dochter een abonnement op de Tina geven.
Serieus. Ik wil geen kinderen. Ik kan er niet mee opschieten.quote:
Nee jij!quote:Op maandag 18 januari 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt best mee sinds je naar de kapper bent geweest.
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
In het algemeen...
Allemaal haten op WD.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Serieus. Ik wil geen kinderen. Ik kan er niet mee opschieten.
Ik vond het verhaal niks aan. 3d viel ook tegen.quote:
Ik ben ook een kind, met mij kan je toch ook opschietenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Serieus. Ik wil geen kinderen. Ik kan er niet mee opschieten.
Dat heb ik vaker gehoord.quote:
Nein.quote:
Jij bent +18.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:21 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik ben ook een kind, met mij kan je toch ook opschieten.
Hoezo niet?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:21 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal niks aan. 3d viel ook tegen.
Ik zie al dat ie globes heeft gekregen, dus toch maar een keertje downloadenquote:
Ja zo denk ik er over. Niet dat ik een hekel aan alto's heb. Natuurlijk hangt het ook van de situatie af.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
In het algemeen...
Serieus, je komt uit het niets. en je quote een post van chai waar je het helemaal met haar eens bent, en je post ook allemaal dingen in haar fobo en je bent lesbo en en en.quote:
Mentaal nog niet helemaal.quote:
SMELLS LIKE A THREESOME TO MEquote:Op maandag 18 januari 2010 17:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Serieus, je komt uit het niets. en je quote een post van chai waar je het helemaal met haar eens bent, en je post ook allemaal dingen in haar fobo en je bent lesbo en en en.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Serieus, je komt uit het niets. en je quote een post van chai waar je het helemaal met haar eens bent, en je post ook allemaal dingen in haar fobo en je bent lesbo en en en.
I second that.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jij zou ook gewoon je dochter geven.
Fysiek daaronder ook nog niet helemaalquote:Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Je snapt wat ik bedoel.
BAM, onderwerp change to sex.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben een Don & Ad filmpje aan het downloaden
en het was zo lang serieusquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:24 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Fysiek daaronder ook nog niet helemaal
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Je snapt wat ik bedoel.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik boeks em. Kusjes voor wie ik liefde heb.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik boeks em. Kusjes voor wie ik liefde heb.
Nee, maar alto's hebben vaak geen goede relatie met hun ouders. Te streng zijn kan het wel in de hand werken.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je wordt echt geen alto als je te streng bent geweest
Nee. Maar het is wel lachen om te zien hoe die sletjes zich vol laten pompen voor 50 euro.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:26 schreef Mozy het volgende:
BT heeft behoefte in sex met 2 vreemde mannetjes die haar helemaal volblaffen, het filmen, en haar daar geld voor geven.
Haloooooooooooooooooo we leven hier in 2010quote:Op maandag 18 januari 2010 17:27 schreef PhifeDawg het volgende:
Nou, dan ga ik ook maar porno downloaden kan ik het volgende topic ook meepraten.
Veel mensen snappen ook niet dat je ouders gewoon jaren voor je gezorgd hebben. Ze nemen het voor lief wat ze doen. En om iets onbenulligs haten ze hun ouders en hebben er geen respect voor.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:27 schreef Siniti het volgende:
Ik snap dat haten van je eigen ouders nooit. Je mag wat mij betreft je ouders alleen haten als je zelf dood wilt.
Nee ik wil het gevoel hebben dat ik straks die downloads annuleer omdat ik al mijn hoogtepunt heb bereikt.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Haloooooooooooooooooo we leven hier in 2010
streaaaaaaaaaaams
En zonder mijn ouders was ik er niet geweestquote:Op maandag 18 januari 2010 17:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Veel mensen snappen ook niet dat je ouders gewoon jaren voor je gezorgd hebben. Ze nemen het voor lief wat ze doen. En om iets onbenulligs haten ze hun ouders en hebben er geen respect voor.
Ik stream ook altijdquote:Op maandag 18 januari 2010 17:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Haloooooooooooooooooo we leven hier in 2010
streaaaaaaaaaaams
Oh, heb je een linkje?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik was net op een site waar je lippenbalsem met je eigen logo kunt bestellen voor maar 90 cent per lippenbalsemje moet er alleen wel minimaal 250 bestellen. Iemand zin om mee te doen
?
Nou, 50 euroquote:Op maandag 18 januari 2010 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Maar het is wel lachen om te zien hoe die sletjes zich vol laten pompen voor 50 euro.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:29 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Nee ik wil het gevoel hebben dat ik straks die downloads annuleer omdat ik al mijn hoogtepunt heb bereikt.
Ja iddquote:Op maandag 18 januari 2010 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik stream ook altijdik wil niet allemaal porn op m'n pc!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |