quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als hij 12 is. Zeg ik tegen hem. Zoen maar met dat meisje uit groep 1. Zo iets heeft je vader ook gedaan.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
"Zoon, vroeger had ik zoeen iemand van het internet geneukt he"
Ik ga mijn vrouw zeker helpen in het huishouden, ik vind het leuk om te koken. en je moet er maar niet op rekenen dat je elke avond pussy krijgt als je geen tyfus doet thuis.quote:
Dan nog zou ik ze niet zo verwennen. Die kinderen zijn nu gewend alles te krijgen. Dat lijkt me de kunst, ook al heb je geld, dan nog je kinderen niet te verwennen. Ik walg van Paris Hiltons.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Run is wel een toffe pa ja maar wel iets te spoilend. Maarja hij heeft ook wel echt heel veel geld.
Valt wel mee hoor. Weet je welke vaders ik oprecht haat? Vaders van meisjes die aan My Super Sweet 16 meedoen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Run is wel een toffe pa ja maar wel iets te spoilend. Maarja hij heeft ook wel echt heel veel geld.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe het is trouwens 6. Want ze was 2 weken 14 maar dat was ze vergeten. Dus PFOEI.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als hij 12 is. Zeg ik tegen hem. Zoen maar met dat meisje uit groep 1. Zo iets heeft je vader ook gedaan.![]()
Pussy krijg ik wel want ik been keihard. Maar ik ga wel meehelpen, gezellig.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga mijn vrouw zeker helpen in het huishouden, ik vind het leuk om te koken. en je moet er maar niet op rekenen dat je elke avond pussy krijgt als je geen tyfus doet thuis.
Mwa hij voedt ze wel beter op qua normen en waarden dan Paris Hilton.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan nog zou ik ze niet zo verwennen. Die kinderen zijn nu gewend alles te krijgen. Dat lijkt me de kunst, ook al heb je geld, dan nog je kinderen niet te verwennen. Ik walg van Paris Hiltons.
Ik leer je alles wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef ynuhh het volgende:
Ik denk dat ik een slechte moeder zou zijn.
Like a chimmeney. Ik zag het ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Gisteren was Run op tv, en die zoon was opgepakt omdat ie stash in z'n auto had. En toen was ie eerst boos, en daarna was het zo van 'ja, fok it ik heb zelf ook als een stoomtrein lopen smoken'.
Vaders waarbij je dochter de broek aan heeft in je relatie.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Weet je welke vaders ik oprecht haat? Vaders van meisjes die aan My Super Sweet 16 meedoen.![]()
Ja echtquote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Weet je welke vaders ik oprecht haat? Vaders van meisjes die aan My Super Sweet 16 meedoen.![]()
Iddquote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Seagal's kijk op het leven komt sterk overeen met het mijne.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef PhifeDawg het volgende:
Of als je dochter echt fucking lekker is! Dan krijg je toch wel een soort van fritzl-taferelen.
Ja, van die slapjanussenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gatverdamme gast.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef PhifeDawg het volgende:
Of als je dochter echt fucking lekker is! Dan krijg je toch wel een soort van fritzl-taferelen.
No, you started thisquote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
Balletje, ik vind dit niet leuk meer, doe eens praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |