Same, op m'n 27e/28e.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil sowieso voor m'n 28e eerste kind hebben. Dan kan ik nog een coole pa zijn ensoow. Samen uitgaan.
Een vriend van ons zat mij en Seagal laatst nog over te halen dat er een 2 kind verbod moet komen wereldwijdquote:Op maandag 18 januari 2010 16:50 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die geen kinderen willen.!!
"Ik wil niet dat ik kinderen krijg in deze wereld" ga weg man.![]()
Alleen met het eerste ben ik eens.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil sowieso voor m'n 28e eerste kind hebben. Dan kan ik nog een coole pa zijn ensoow. Samen uitgaan.
Het broertje van Chai is een aardige gast, ouders ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:50 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Laatste vriendje van mijn zusje is 1x thuis geweest bij ons. 2 weken erna was het uit
wat. Als ik 52 ben ga ik met mijn dochter van 16 samen uit zodat ik die chicks van haar leeftijd kan hosselen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
Hypocriet alles. Natuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:51 schreef Mozy het volgende:
Weet je wat de ironie is, dat de meeste jongens hier seks hebben met meisjes.
maar als later een jongen seks heeft met onze dochters dan gaan we hem helemaal kapotmaken.
Alleen het eerste was dan ook serieus.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Alleen met het eerste ben ik eens.
Gatverdamme.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:51 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Stond bij mijn hyves ineensEne dilara ofzo.
[..]
Jep, hij durfde bp en mij ook heul niet meer aan te spreken.
Iddquote:Op maandag 18 januari 2010 16:51 schreef Mozy het volgende:
Weet je wat de ironie is, dat de meeste jongens hier seks hebben met meisjes.
maar als later een jongen seks heeft met onze dochters dan gaan we hem helemaal kapotmaken.
Rondjes trakteren.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
Pics van broertje van Chaiquote:Op maandag 18 januari 2010 16:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het broertje van Chai is een aardige gast, ouders ook.
Ik ga niet weg.
Same. M'n zoontje mag op z'n 15e uit, m'n dochter op dr 17e als ze mazzel heeftquote:Op maandag 18 januari 2010 16:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Als ik een zoon krijg laat ik hem lekker alles zelf uitzoeken enzo. Maar die mag dan ook meer qua uitgaan en alles.
Als ik een dochter krijg ga ik haar met veel meer dingen helpen en spoilen. Maar dan ook een beschermende pa zijn.
Dat weet ik nu al.
Ja ik weet al die dingen ook alquote:Op maandag 18 januari 2010 16:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Als ik een zoon krijg laat ik hem lekker alles zelf uitzoeken enzo. Maar die mag dan ook meer qua uitgaan en alles.
Als ik een dochter krijg ga ik haar met veel meer dingen helpen en spoilen. Maar dan ook een beschermende pa zijn.
Dat weet ik nu al.
Lakitu wordt dik en bruin ahhahahaquote:Op maandag 18 januari 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga een soort van Run's House hebben later. Zo'n pa word ik. <3
WHADDYAGONNADO.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
held.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:52 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
wat. Als ik 52 ben ga ik met mijn dochter van 16 samen uit zodat ik die chicks van haar leeftijd kan hosselen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Dat is echt een held van een vader.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Whihihihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |