Slaan. Met een riem.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Wat zouden jullie doen als het kind een alto wordt? In de pubertijd.
Dat zou ik niet toestaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Maakt niet uit man. Je bent toch asian.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon de stamboom van m'n aanstaande uit, mits roodharige in de familie is het uit.
Opsluiten en een kooi en hondenbrokken voeren.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Dan zal ik fucking veel van hem/haar houden hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou karma zijn als jij een retardje kreeg.
Ssht.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maakt niet uit man. Je bent toch asian.
Niks, ik ben zelf een alto hurr durr.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Ik meen het. Ik ken wel een aantal mensen die een kind hebben met het syndroom van down. En dat zijn echt super leuke kinderenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure_ man, deze shit gaat me te ver.
Wel moeilijk want je houd natuurlijk evenveel van haar als een anderquote:Op maandag 18 januari 2010 17:13 schreef Mozy het volgende:
Niemand hoopt dat hij een retard krijgt, maar mijn ouders waren ook wel geshocked toen mijn zus werd geboren, maar dat veranderde al snel in blijdschap, vooral toen mijn oma, na het zien van mijn zus, het volgende zei:
"Dat trekt wel bij met de tijd, had die van Henry ook last van."
Ik denk dat ik dan stiekem nog moet lachen als ik het naar bed heb gebracht en het ligt te kwijlen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan zal ik fucking veel van hem/haar houden hoor.
Echte hater ben jij jonge.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:14 schreef PhifeDawg het volgende:
Of als je kind iets mankeertFysiek dan hé. Een zesde teen aan een voet ofzo. Echt de godsganze dag grappen erover maken
Ik snap dat je liever geen redhead hebt, dat heb ik ook niet, maar wat jij zegt over afstaan en dergelijke, daar kan ik totaal niet inkomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik meen het. Ik ken wel een aantal mensen die een kind hebben met het syndroom van down. En dat zijn echt super leuke kinderen. Je vraagt natuurlijk nooit om zoiets, en de opvoeding is ook loodzwaar. Maar toch, ik blijf bij m'n standpunt
.
Ga niet te ver he. Je verzoekt de goden.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:14 schreef PhifeDawg het volgende:
Of als je kind iets mankeertFysiek dan hé. Een zesde teen aan een voet ofzo. Echt de godsganze dag grappen erover maken
Aiiii, ja dat wordt moeilijkquote:Op maandag 18 januari 2010 17:12 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Dus een redhead retard is helemaal taboe bij jou?
En beantwoord mijn vorige vraag eens.
Jij bent toch ook geen ding?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan stiekem nog moet lachen als ik het naar bed heb gebracht en het ligt te kwijlen.
Uit liefde. Dan ga ik met jou cammen. En hij mag er bij.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan stiekem nog moet lachen als ik het naar bed heb gebracht en het ligt te kwijlen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:15 schreef PhifeDawg het volgende:
Lijkt me ook mooi om mijn vrouw later te laten schrikken. Weggaan om een wiegje te kopen en terugkomen met een hondenkooi!
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:12 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Dus een redhead retard is helemaal taboe bij jou?
En beantwoord mijn vorige vraag eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |