Ik hoorde dat Bert gaat scheide van Kirsten he. Ze had zijn melk omgegooid. Me is not shittin.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso die scheidingsrate in NederlandGaat vielstefurr.
Dat is echt ziek hoog. Waar is het moraal gebleven?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso die scheidingsrate in NederlandGaat vielstefurr.
Ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Zou Justin Bieber een gingerkid kunnen krijgen?
Hoi!quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
Daarom wil ik een halfbloed kind. Die kan gewoon nooit ginger zijn.
Ik zou ook gewoon niet van m'n kind kunnen houden danquote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je doet het onder het mom van, "het is beter voor het kind"?
Ik hoop dan zo hard dat je een albino krijgtquote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
Mits geen Engelse genen in je worden gepompt.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
Normen en waardenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is echt ziek hoog. Waar is het moraal gebleven?
Dat noem je toch moraal?weet ik veel
Donker haar hebben is genoeg hoowr.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bij mij kan dat niet. Dominante genen enzo.
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé boys zouden jullie aan abortie denken als je kind een retard word? Ik zou het dan echt niet weten. Of heb ik deze vraag al eens gesteld want het houdt me bezig
Ik weet niet man. Het is moeilijk, maar misschien zou ik het wel doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé boys zouden jullie aan abortie denken als je kind een retard word? Ik zou het dan echt niet weten. Of heb ik deze vraag al eens gesteld want het houdt me bezig
Hier ik reageer een minuut niet in de SC en je hosselt Allure al. Ik kan jou echt niet meer aan.quote:
Nee man.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet niet man. Het is moeilijk, maar misschien zou ik het wel doen.
Inderdaad, want de melkboer is dan uitgestorven.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik zal even niet stoer doen, ik zou als ik een roodharig kind kreeg er net zoveel van houden als van de anderen. Het blijft gewoon een kind van mij of de postbode.
Kinderen zijn zo afgestaan hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 17:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hoop dan zo hard dat je een albino krijgt.
Ik krijg sowieso geen ginger, ik heb daar echt te donker haar voor en ik val niet op roodharigen.
Ja ik weet het ook niet. Het klinkt egoïstisch maar je eigen leven raakt erdoor verneuktquote:Op maandag 18 januari 2010 17:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet niet man. Het is moeilijk, maar misschien zou ik het wel doen.
Nee gek, dat is geniaal voor op feestjesquote:Op maandag 18 januari 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |