FAGS MAYBEquote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook wel eens gezegd en toen mensen zo van ja we spreken je over 20 jaar nog eens![]()
!
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
"Zoon, je bent nu 9. Dat betekent dat je plasser binnenkort een keer gaan steigeren. Wanneer dat gebeurd moet je het zeggen, dan gaan we een hoer neuken."
Jouw dochter, neem ik aan?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
"Zoon, je bent nu 9. Dat betekent dat je plasser binnenkort een keer gaan steigeren. Wanneer dat gebeurd moet je het zeggen, dan gaan we een hoer neuken."
Stel je voor, onze dochters en zonen krijgen met elkaar tot hun 25e en trouwen daarna.quote:
Het was maar een voorbeeld, en daarvoor krijgen ze wel een 2ehandsje.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
Maar Sky wat? Je kind pas vanaf 16 jaar een fiets geven?
Daar doel ik ook op.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:03 schreef S.Seagal het volgende:
Ik ga overigens maar 1 keer trouwen in mijn leven!
Inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook wel eens gezegd en toen mensen zo van ja we spreken je over 20 jaar nog eens![]()
!
Ja god, daar moet je toch niet aan denkenquote:
Zoeen vespa of niet?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Toen ik 4 was, dacht ik. Op mijn 16e had ik een scooter.
Nee, maar ik vind blauwe ogen sowieso het mooiste.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Denken dat je gaat trouwen met je huidige vriendinIllusies.
Nee maar echt, ik zei zo van ik ga nooit m'n van leven scheiden als het aan mij ligt. En toen mensen gelijk haten.quote:
Een fucking dure, waar je zelf niets voor hebt gedaan?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Toen ik 4 was, dacht ik. Op mijn 16e had ik een scooter.
Wat een verhaalquote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stel je voor, onze dochters en zonen krijgen met elkaar tot hun 25e en trouwen daarna.
[..]
Het was maar een voorbeeld, en daarvoor krijgen ze wel een 2ehandsje.
Nee ik krijg geen dochter, die sta ik af.quote:
Sowieso die scheidingsrate in Nederlandquote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee maar echt, ik zei zo van ik ga nooit m'n van leven scheiden als het aan mij ligt. En toen mensen gelijk haten.
Dat weet ik nog wel ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee maar echt, ik zei zo van ik ga nooit m'n van leven scheiden als het aan mij ligt. En toen mensen gelijk haten.
Scheidt ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
Als het moet scheidt ik maar liever niet.
Je doet het onder het mom van, "het is beter voor het kind"?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja god, daar moet je toch niet aan denken. Krijg je een kind wat gedoemd is tot een kutleven
.
Idd.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso die scheidingsrate in NederlandGaat vielstefurr.
Doen ze in China ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Nee ik krijg geen dochter, die sta ik af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |