Nee, dan zou ik extreem beschermend zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef PhifeDawg het volgende:
Of als je dochter echt fucking lekker is! Dan krijg je toch wel een soort van fritzl-taferelen.
Nee serieus, ook één van de redenen dat ik het nog een tijd wil uitstellen. Eerst wat minder lief worden.quote:
ditquote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, van die slapjanussen. Mijn dochter krijgt een fiets op d'r 16e als ze mazzel heeft en er niet om zeurt.
Ja wat is toch zo, dat je echt een fucking boner krijgt als ze der eerste bloemkolen krijgt.quote:
Ik vind het wel leuk, PD, niet stoppen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
Balletje, ik vind dit niet leuk meer, doe eens praten.
Ik kreeg altijd de vercrackte fietsen van m'n broer en zus. Niks nieuwe fietsquote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, van die slapjanussen. Mijn dochter krijgt een fiets op d'r 16e als ze mazzel heeft en er niet om zeurt.
En al die jaren daarvoor moet ze naar school lopen?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens de genen krijg ik een knappe dochter.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik extreem beschermend zijn.
De verwachting is wel dat ik een knappe dochter krijg trouwens.
Doe dan doe dan doe dan doe dan doe dan.quote:
quote:
Omdat je jaloers bent.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, PD, niet stoppen.
Met mij ook wel hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef Skylark. het volgende:
Qua denkbeelden wat dit betreft kom ik het meest met Lakitu overeen.
Hetzelfde hier.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Volgens de genen krijg ik een knappe dochter.
Slaan.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Een fiets krijgen op haar 16e verjaardag? Ze mag blij zijn dat ik inplaats van 100 euro, 50 euro uit haar pot haal.
Die van mij krijgt dan een nieuw paar sokken, die oude zullen wel versleten zijn na 12 jaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik ken jou.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Doe dan doe dan doe dan doe dan doe dan.
Dat komt vanzelf wel denk ik. Vooral in die baby fase. Als je zovaak geirriteerd wordt.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee serieus, ook één van de redenen dat ik het nog een tijd wil uitstellen. Eerst wat minder lief worden.
Bij mij kan dat niet. Dominante genen enzo.quote:
Ze moet wel een goede fiets krijgen. Eentje van 150 euro ofzo, met fatsoenlijk licht en goede remmen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd de vercrackte fietsen van m'n broer en zus. Niks nieuwe fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |