Serieus, je komt uit het niets. en je quote een post van chai waar je het helemaal met haar eens bent, en je post ook allemaal dingen in haar fobo en je bent lesbo en en en.quote:
Mentaal nog niet helemaal.quote:
SMELLS LIKE A THREESOME TO MEquote:Op maandag 18 januari 2010 17:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Serieus, je komt uit het niets. en je quote een post van chai waar je het helemaal met haar eens bent, en je post ook allemaal dingen in haar fobo en je bent lesbo en en en.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Serieus, je komt uit het niets. en je quote een post van chai waar je het helemaal met haar eens bent, en je post ook allemaal dingen in haar fobo en je bent lesbo en en en.
I second that.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jij zou ook gewoon je dochter geven.
Fysiek daaronder ook nog niet helemaalquote:Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Je snapt wat ik bedoel.
BAM, onderwerp change to sex.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben een Don & Ad filmpje aan het downloaden
en het was zo lang serieusquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:24 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Fysiek daaronder ook nog niet helemaal
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Je snapt wat ik bedoel.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik boeks em. Kusjes voor wie ik liefde heb.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik boeks em. Kusjes voor wie ik liefde heb.
Nee, maar alto's hebben vaak geen goede relatie met hun ouders. Te streng zijn kan het wel in de hand werken.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je wordt echt geen alto als je te streng bent geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |