SkyL:quote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je komt met grote woorden maar je weet dat het niet waar is. En kanker wat is met je zusjes rug, tis net een dromedaris.
Bosneagal:quote:Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Seagal leest teveel de fabeltjeskrant. Mijn zusje pijpt alleen mensen uit ons eigen land.
no racism
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens goed praten met je zusje.
Want ik kreeg zeker wel meer dan een kusje.
En die vijf negers die onder haar bed schuilen die zijn geen asielzoekers.
Ze zeiden tegen me. " Sky zusje heeft ons een permante plaats gegeven in haar kutje".
Nee, alles zelf.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet jij dan alles zelf betalen of dragen je ouders wel bij?
same, alleen de studie betalen ze bij mij.quote:
quote:LamonFok (3 minuten geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam
Antwoorden Lol, this vid is on a Dutch forum. And we are laughing at you. You fat ginger soulless person. Go jump of a bridge! Don't forget to tape that too!
Woow, dat is wel heavy dan. Mja, met lenen is dat wel goed te doen I assume?quote:
Ik moet wel, onder de grond is het vochtig en heetquote:Op maandag 18 januari 2010 14:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent een mol, niets meer dan dat meid. Je kruipt onder de grond en bent blind voor realiteit.
Lamon is de user nog erger dan kanker.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Reactie bij dat filmpje van die ginger![]()
![]()
.
[..]![]()
![]()
![]()
Waar?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
Lakitu, hubble nu pokerstars. 100$.
Ik leen nietquote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Woow, dat is wel heavy dan. Mja, met lenen is dat wel goed te doen I assume?
Mooie namen toch?quote:
Toernooi > Freeroll > Hubble inschrijvenquote:
Maar daar win je toch geen geld mee?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toernooi > Freeroll > Hubble inschrijven
Geef mij maar jouw zusje, 13 en strak. Het kan even pijn doen maar ik enter tot aan m'n zak. Zij schreeuwde uit, what de fack. Hoe brutaal, waardoor ik dr neus brak.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik moet wel, onder de grond is het vochtig en heet
Net zoals ik gewend ben van je zusje dr spleet
in een jaartje? Heb je je lichaam verkocht ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik leen niet. Ja, ik heb een klein fortuintje opgebouwd
.
Je bent al te laat lelijkerd.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar daar win je toch geen geld mee?
Not badquote:Op maandag 18 januari 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik leen niet. Ja, ik heb een klein fortuintje opgebouwd
.
Als jij me geld geeft.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:42 schreef PhifeDawg het volgende:
beter komen jullie op full tillt met echt geld.
Niet praten over competitie, je bent een zondagsamateur tegen een boi uit de eredivisie.quote:
Ik wil echt niet aan lenen beginnen. Je bouwt echt zoveel schuld opquote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Not bad. Ik kom je golddiggen. Maar ik zou lenen ook geen probleem vinden, liever niet maar het is ook weer geen groot issue voor mij.
Er stond bij 72 entries to tournament huppeldepup. Dat kun je dus winnen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent al te laat lelijkerd.9000, vol. Hubble is altijd $100.
Dan moet je ook real life doen, zodat je medespelers kunt observeren.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die denken dat ze kunnen pokerenKom 1x aan een echte tafel spelen. Seagal weet. (broke nigga nu)
Neuheuuuuuquote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er stond bij 72 entries to tournament huppeldepup. Dat kun je dus winnen.
Die types ken ik ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil echt niet aan lenen beginnen. Je bouwt echt zoveel schuld op. Sommige vriendinnen van me zitten al richting de 20.000, echt sick
. En de kans is er ook nog dat ze hun opleiding niet halen.
Zeg ik toch.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Dan moet je ook real life doen, zodat je medespelers kunt observeren.
Hopen voor je dat deze troll wel lukt.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die denken dat ze kunnen pokerenKom 1x aan een echte tafel spelen. Seagal weet. (broke nigga nu)
Mensen nemen me neit meer serieusquote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hopen voor je dat deze troll wel lukt.
Hmm, valt toch wel mee? Ligt ook aan jezelf natuurlijk. Gelukkig hoef ik er niet over na te denken, aangezien ik blijkbaar spoiled ben.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil echt niet aan lenen beginnen. Je bouwt echt zoveel schuld op. Sommige vriendinnen van me zitten al richting de 20.000, echt sick
. En de kans is er ook nog dat ze hun opleiding niet halen.
"Ja, dat heb ik zo terug betaald".quote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Die types ken ik ook.
En ze zeggen alleen maar dat ze het wel terugbetalen als ze een baan hebben.
Ze moeten eerst een baan vinden.
Rijke kut kind.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb gelukkig heul lieve ouders die euro's voor mij opzij leggen.
Rich boysquote:
Are you jealous?quote:
Maarja, als je gaat lenen omdat je large wilt leven, vind ik het echt dom. Ja ach, we hebben niet allemaal het geluk zo gesteund te wordenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, valt toch wel mee? Ligt ook aan jezelf natuurlijk. Gelukkig hoef ik er niet over na te denken, aangezien ik blijkbaar spoiled ben.
Inderdaad, hebben ze het eerste jaar gewerkt om hun lening af te betalen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
"Ja, dat heb ik zo terug betaald".
Uhu, succes daarmee.
Ik wil ook nog steeds een nieuw baantje.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Are you jealous?![]()
Ik ga morgen wel even naar de bioscoop om een baantje te fixen, weet je.
Ja, dan is het dom. Maar ik snap het wel als je doet om te kunnen studeren/reizen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maarja, als je gaat lenen omdat je large wilt leven, vind ik het echt dom. Ja ach, we hebben niet allemaal het geluk zo gesteund te worden.
Mise en Place. Maar ik ga binnenkort alle toffe bedrijven in m'n stad mailen met de vraag of ze me kunnen gebruiken voor wat dan ook, notulist w/e. Koffiehaler desnoods.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds een nieuw baantje.Wie heeft tips?
Dat valt vies tegenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dan is het dom. Maar ik snap het wel als je doet om te kunnen studeren/reizen.
En ik dacht serieus dat zowat iedereen wel in enige mate werd gesteund. Ik dacht zelfs dat het verplicht was voor ouders om de studie + boeken te betalen.
De spijkerbroeken koning?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds een nieuw baantje.Wie heeft tips?
Mensen die bedrijven mailen en niet gewoon zelf langs gaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mise en Place. Maar ik ga binnenkort alle toffe bedrijven in m'n stad mailen met de vraag of ze me kunnen gebruiken voor wat dan ook, notulist w/e. Koffiehaler desnoods.
Nee niet gezien. Wel zingende koornegers en zo.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nah laatste keer was afgelopen zomer
Maar jij wel dus? En was er ook weer gluhwein enzo
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dan is het dom. Maar ik snap het wel als je doet om te kunnen studeren/reizen.
En ik dacht serieus dat zowat iedereen wel in enige mate werd gesteund. Ik dacht zelfs dat het verplicht was voor ouders om de studie + boeken te betalen.
okeuquote:Op maandag 18 januari 2010 14:52 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
In real life soms met mijn kameraden.
Via internet doe ik alleen oefengeld.
Veel bedrijven zitten niet te wachten op allemaal studenten die zo maar even langs komen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die bedrijven mailen en niet gewoon zelf langs gaan.
Dat kan ik ook dan jah.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mise en Place. Maar ik ga binnenkort alle toffe bedrijven in m'n stad mailen met de vraag of ze me kunnen gebruiken voor wat dan ook, notulist w/e. Koffiehaler desnoods.
quote:
Sowieso.quote:
Hee hallo Interpolisreceptie, ik heb een pasje nodig om te gaan vragen wie en waar de HRM-manager is want ik wil graag hier komen werken.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die bedrijven mailen en niet gewoon zelf langs gaan.
In Tilburg zitten toch geen chille bedrijven, alle bazenbedrijven zitten hier.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee hallo Interpolisreceptie, ik heb een pasje nodig om te gaan vragen wie en waar de HRM-manager is want ik wil graag hier komen werken.
wordquote:
omgomg ken je hef irl?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HEF!Wat een mongool in real life.
Hef is een held hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Toch viel Hefvermogen tegen, ondanks 4 lekkere nummers.
Philips ziet hier 30 minuten vandaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In Tilburg zitten toch geen chille bedrijven, alle bazenbedrijven zitten hier.
Hef komt uit Hoogvliet, wat bij mij om de hoek is. Die gast, serieus. Zag hem ook laatst in Watt... fucking mongoolquote:
Ik ken iemand en die ouders hebben een huis voor haar gekocht om in te wonen tijdens haar studententijd.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind dat je geen kinderen moet nemen als je ze niet kan onderhouden.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik snap ook niet waarom ouders hun kinderen niet zouden steunen met hun studie als die kinderen het zelf niet verneukt hebben. Nouja, ik snap het wel als ze zelf echt short zitten maar anders niet.
Nee man, hij is zo'n baasquote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hef komt uit Hoogvliet, wat bij mij om de hoek is. Die gast, serieus. Zag hem ook laatst in Watt... fucking mongool
Philipsquote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Philips ziet hier 30 minuten vandaan.
Goede onderbouwing, ik vind hem nu ook een mongool.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hef komt uit Hoogvliet, wat bij mij om de hoek is. Die gast, serieus. Zag hem ook laatst in Watt... fucking mongool
Zo ken ik er best wel veel om eerlijk te zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die ouders hebben een huis voor haar gekocht om in te wonen tijdens haar studententijd.
Ik zou ook een kamer krijgen betaald als ik op kamers ging studeren.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die ouders hebben een huis voor haar gekocht om in te wonen tijdens haar studententijd.
Ik ben enigst kind en mijn ouders betalen echt niet mee.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo ken ik er best wel veel om eerlijk te zijn. En ik ken er ook zat die een appartement alless hebben. Maarja, woonde net over de Nederlandse grens met dorpen in de buurt met belastingontvluchters, dus ik kende best veel rijke mensen.
Sommigen ouders willen dat hun kinderen op eigen benen leren staan. Dus ook wat betreft financieen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik snap ook niet waarom ouders hun kinderen niet zouden steunen met hun studie als die kinderen het zelf niet verneukt hebben. Nouja, ik snap het wel als ze zelf echt short zitten maar anders niet.
Baas?! Tot je hem echt ziet.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee man, hij is zo'n baas![]()
Doe 'm de groeten van me
Woon jij btw op kamers of thuis?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben enigst kind en mijn ouders betalen echt niet mee.
Ik ken zo'n gast, die zijn met z'n 4en en hebben een fucking villa in Maastricht van hun ouders. Die rijden ook allemaal in audi, maar die zijn dan ook écht rijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben enigst kind en mijn ouders betalen echt niet mee.
Mijn ouders waren dat ook van plan, totdat dit huurhuis voorbij kwam.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Eurotje of 7,50 p/u hier dacht ik.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goede onderbouwing, ik vind hem nu ook een mongool.
Ik zit nog thuis. Maar als ik op mezelf ga wonen hoef ik niet veel hulp van mijn ouders te verwachten. We zijn ook hard genaaid omdat ik minimale studie financiering krijg omdat mijn ouders 11 euro teveel verdienen. Daarom krijg ik als ik uitwonend zou zijn 250 euro en niet 450. En nu 90 ipv 240 ofzo.quote:
Dat heb ik toch ook? Ik krijg een bedrag p/m en daar moet ik me mee zien te redden. Maar ik hoef er niet eerst een jaar voor krom te liggen voor een laag salaris. Maar ik red m'n maand ook niet zonder te werken, zonder werken kan ik niet op stap denk ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sommigen ouders willen dat hun kinderen op eigen benen leren staan. Dus ook wat betreft financieen.
Je zou hem moeten zien, patser, klinkt nergens naar live.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goede onderbouwing, ik vind hem nu ook een mongool.
Dat is veel voor iemand van 16 jaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Eurotje of 7,50 p/u hier dacht ik.
Serieus? Kut man.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zit nog thuis. Maar als ik op mezelf ga wonen hoef ik niet veel hulp van mijn ouders te verwachten. We zijn ook hard genaaid omdat ik minimale studie financiering krijg omdat mijn ouders 11 euro teveel verdienen. Daarom krijg ik als ik uitwonend zou zijn 250 euro en niet 450. En nu 90 ipv 240 ofzo.
Don't think so.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nope het is alles of niks bij de IB.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Serieus? Kut man.Krijg je dan niet iets ertussenin?
Ja, maar op eigen benen staan betekent niet nog een klap geld van je ouders krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook? Ik krijg een bedrag p/m en daar moet ik me mee zien te redden. Maar ik hoef er niet eerst een jaar voor krom te liggen voor een laag salaris. Maar ik red m'n maand ook niet zonder te werken, zonder werken kan ik niet op stap denk ik.
Dat is fucking veel.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De overheid zet grenzen en houdt zich daaraanquote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Serieus? Kut man.Krijg je dan niet iets ertussenin?
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zit nog thuis. Maar als ik op mezelf ga wonen hoef ik niet veel hulp van mijn ouders te verwachten. We zijn ook hard genaaid omdat ik minimale studie financiering krijg omdat mijn ouders 11 euro teveel verdienen. Daarom krijg ik als ik uitwonend zou zijn 250 euro en niet 450. En nu 90 ipv 240 ofzo.
Ik heb meer gekregen voorheen, moakelaar. Tevens ben ik bijna 17.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Dat is veel voor iemand van 16 jaar.
Fuck man, dat is wel shit. Maar er zit toch ook tussenin?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Lees daar boven.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck man, dat is wel shit. Maar er zit toch ook tussenin?
Ik ga niet bij Pathé he.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is fucking veel.Even kijken of de Pathé's hier nog mensen nodig hebben als dat klopt.
Ja ik deed voor 4 euro / u vakantiewerk. Maar dat was heel chill werk, want kon gewoon komen wanneer ik zin had enzo. Voor de rest plan ik in de vakantie nooit dingen waardoor ik wsl allemaal chille dingen mis zou lopen, omdat werk.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Dat is veel voor iemand van 16 jaar.
Ik heb hem live gezien.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zou hem moeten zien, patser, klinkt nergens naar live.
Kunnen je ouders geen 11 euro salarisverlaging aanvragen en dat jij die hen dan betaalt?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nope het is alles of niks bij de IB.
getrouwde mannen betalen ook voor sexquote:
Je vader.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
getrouwde mannen betalen ook voor sex
Maar ik wil geen seks voor geld.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
getrouwde mannen betalen ook voor sex
Nohh man er zit echt iets tussenin. Kijk maar bij die rekenhulp op hun site.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Is bij mij ook het geval. Je loopt dan echt vet veel mis door je oudersquote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kunnen je ouders geen 11 euro salarisverlaging aanvragen en dat jij die hen dan betaalt?
Okay, ik sta op een eigen been. Mja, ik vind het een beetje gemeen van ouders om je kind het moeilijk te laten hebben terwijl je ze best kan helpen. Natuurlijk, verwennen hoeft niet maar studie + boeken lijkt me wel redelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar op eigen benen staan betekent niet nog een klap geld van je ouders krijgen.
dat dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar op eigen benen staan betekent niet nog een klap geld van je ouders krijgen.
IB??quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
gratis dan maarquote:Op maandag 18 januari 2010 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar ik wil geen seks voor geld.
Vond ik eerst ook heel gemeen. Maar ik begrijp het wel, zo heb ik wel snel leren omgaan met m'n geld. En mocht ik ooit in de problemen komen dan helpen ze mij echt wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, ik sta op een eigen been. Mja, ik vind het een beetje gemeen van ouders om je kind het moeilijk te laten hebben terwijl je ze best kan helpen. Natuurlijk, verwennen hoeft niet maar studie + boeken lijkt me wel redelijk.
Oh. Wat dan?quote:
550 per maand? Wtf doe jij allemaal dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af hoe mijn pa het wil gaan doen. Want mijn ouders zijn gescheiden, we hebben een groot vrijstaand huis in het centrum en hij is nu 550eu p/m kwijt aan mij, en dan gaan m'n zusje + bro ook binnenkort studeren.
Arcaplex, dat is de enige bioscoop in Spijkenisse.quote:
Eigenlijk wel.quote:
550?!!?!?!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af hoe mijn pa het wil gaan doen. Want mijn ouders zijn gescheiden, we hebben een groot vrijstaand huis in het centrum en hij is nu 550eu p/m kwijt aan mij, en dan gaan m'n zusje + bro ook binnenkort studeren.
550?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
550 per maand? Wtf doe jij allemaal dan?
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
550 per maand? Wtf doe jij allemaal dan?
quote:
Ik had die andere posts niet eens gezien.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Arcaplex, dat is de enige bioscoop in Spijkenisse.![]()
pijp je hem ofxo dat je 550 krijgtquote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Wow en jij werkt ook nog omdat je anders niet rond komt?!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, man.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
Correctie, 480.Hij betaalt m'n boeken + studie, ongeveer 2200 p/j. En ik krijg 300 euro per maand om van te leven.
En hoeveel is je stufi per maand.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
Correctie, 480.Hij betaalt m'n boeken + studie, ongeveer 2200 p/j. En ik krijg 300 euro per maand om van te leven.
Waarom neem je dan geen collegegeldkrediet? Heb ik ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
Dit.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow en jij werkt ook nog omdat je anders niet rond komt?!
Shit ey. Jij gaat alles betalen met carnaval.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
Echt hè. Vandaar dat hij met die kankerdure pakken komtquote:Op maandag 18 januari 2010 15:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Shit ey. Jij gaat alles betalen met carnaval.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Shit ey. Jij gaat alles betalen met carnaval.
Als ik 18 word kan ik alles zelf gaan betalen. Mijn ouders zullen alleen gaan betalen als ik echt in de problemen kom, maar ze gaan echt geen huur betalen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:10 schreef ynuhh het volgende:
Als bij die 550 kosten voor de huisvesting bij in zitten vind ik het een niet een abnormaal hoog bedrag.
Best wel ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
Sky is eigenlijk ook een verwende boi.
Mijn vader blijft dat betalen voor me...quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik 18 word kan ik alles zelf gaan betalen. Mijn ouders zullen alleen gaan betalen als ik echt in de problemen kom, maar ze gaan echt geen huur betalen.
Hoezo krijg jij maar 260? je basisbeurs is alleen al 226. en je bent ook nog uitwonend.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
Ik krijg dus 58 zorgtoeslag, stufi 260 en 300 euro van m'n pa. Maar ik moet ook kamerhuur, zorgverzekering, eten enzo betalen. En die 300 krijg ik pas sinds januari, daarvoor kreeg ik 140 p/m.
Je hebt daar meer dan 600 euro bij elkaar opgeteld gek.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
Ik krijg dus 58 zorgtoeslag, stufi 260 en 300 euro van m'n pa. Maar ik moet ook kamerhuur, zorgverzekering, eten enzo betalen. En die 300 krijg ik pas sinds januari, daarvoor kreeg ik 140 p/m.
Jij bent ook zo'n poor kid net als mij.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoezo krijg jij maar 260? je basisbeurs is alleen al 226. en je bent ook nog uitwonend.
-300 voor z'n kamer ofzo, en dan heb je 300 euro om aan leuke dingen uit te gevenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je hebt daar meer dan 600 euro bij elkaar opgeteld gek.
idd en dan praten alsof het weinig is hè.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je hebt daar meer dan 600 euro bij elkaar opgeteld gek.
Van 300 euro kan ik hele leuke dingen doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
-300 voor z'n kamer ofzo, en dan heb je 300 euro om aan leuke dingen uit te geven.
Valt wel mee, op dit moment krijg ik alles van mijn ouders.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n poor kid net als mij.
Ja dat bedoel ik dus. Als zijn kamer 300 is en verzekering ook nog 100 dan heeft hij 200 euro over. Echt goodlife.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
-300 voor z'n kamer ofzo, en dan heb je 300 euro om aan leuke dingen uit te geven.
Dat is dus pas sinds deze maand, en eten kost me ongeveer 130 p/m omdat die gays hier nooit mee-eten.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga nog met mijn ouders op vakantie.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Een vriend van me is 20 en krijgt zelfs vakanties betaald door z'n ouders.
Ja damnquote:Op maandag 18 januari 2010 15:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Als zijn kamer 300 is en verzekering ook nog 100 dan heeft hij 200 euro over. Echt goodlife.
Whehe zie jou iedere avond in je eentje koken + eten.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is dus pas sinds deze maand, en eten kost me ongeveer 130 p/m omdat die gays hier nooit mee-eten.
Thuiswonend?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:14 schreef Siniti het volgende:
wtf skylark 300 p/m om van te leven
ik moet het doen met 90 van mijn stufi
Dat is inderdaad wel gay van hun. Je houdt niks over dan.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is dus pas sinds deze maand, en eten kost me ongeveer 130 p/m omdat die gays hier nooit mee-eten.
Dat is altijd fijn!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:15 schreef Maisnon het volgende:
Mijn ouders hebben wel een rekening voor me apart gehouden sinds mn geboorte, en dat geld komt ergens dit jaar vrij. Daar ga ik in ieder geval een hoop studieleen schuld mee inlossen
Nou goed, al met al heb je het goed voor mekaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja thuiswonend is 90 en uitwonend 250 ongeveer. Tenzij je ouders echt weinig verdienen dan krijg je meer.quote:
130 euro per maand aan alleen eten?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ze ook wel echt 2¤ per uur krijgen ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 15:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja thuiswonend is 90 en uitwonend 250 ongeveer. Tenzij je ouders echt weinig verdienen dan krijg je meer.
A-merken boi.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
130 euro per maand aan alleen eten?
Ik ga wel een keertje met je boodschappen doen, ik leer je de kneepjes van het vak.
Ik hou wel over, maar ik weet dat nog niet goed omdat het pas sinds deze maand is. Maar ik ga als m'n broertje gaat studeren ook zeggen dat ik het wel met iets minder kan. Ik kreeg ook al 1000 euro voor een laptop toen ik slaagde voor vwo6.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel gay van hun. Je houdt niks over dan.![]()
![]()
Mijn vader heeft een belastbaar inkomen van 35k per jaar, en ik krijg een volle aanvullende beurs.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja thuiswonend is 90 en uitwonend 250 ongeveer. Tenzij je ouders echt weinig verdienen dan krijg je meer.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Btw Sky, serieus. Ik ga echt geen 50e betalen voor zo'n gaar carnavalpak ofzo hoor.
Ja echt minimaal. IB naait je zo snel. Ik moest ook een keer een maand wachten voor mijn OV omdat ik 6 september jarig ben, telt heel september niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ze ook wel echt 2¤ per uur krijgen ofzo.
wow.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik krijg uitwonend ook maar 260 Mozy, da's gewoon het minimum.
Dat heb ik precies hetzelfde. Weet je hoe dat komt? Ik ben ook op 6 september jarig!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja echt minimaal. IB naait je zo snel. Ik moest ook een keer een maand wachten voor mijn OV omdat ik 6 september jarig ben, telt heel september niet.
Ik ben 7 september jarig, en ik krijg mijn ov ook pas in oktober.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja echt minimaal. IB naait je zo snel. Ik moest ook een keer een maand wachten voor mijn OV omdat ik 6 september jarig ben, telt heel september niet.
Fok off.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat heb ik precies hetzelfde. Weet je hoe dat komt? Ik ben ook op 6 september jarig!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat had ik ook, dat betaalde m'n pa ook nu ik erover na denk.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gelukkig is er 1 troost op gebied van spoiled zijn voor je, en dat ben ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat had ik ook, dat betaalde m'n pa ook nu ik erover na denk.
Kut, door jullie voel ik me zwaar spoiled, maar het vergelijkingsmateriaal hier leert dat het wel meevalt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Btw Sky, serieus. Ik ga echt geen 50e betalen voor zo'n gaar carnavalpak ofzo hoor.
Do it.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef ynuhh het volgende:
Ik durf bijna niet te posten wat ik per maand krijg.
DO IT.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef ynuhh het volgende:
Doe maar niet nee, want jij woonde toch al in zo'n super duur appartementquote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga met jou trouwen =$quote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef ynuhh het volgende:
A MILI A MILI A MILIquote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja inderdaad. What the fuck is this shit.
Waarom niet? Omdat ik die shit 1x in m'n leven ga dragen tussen allemaal mensen die ik niet ken en nooit meer zal zienquote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom niet man? Maar moet jij weten.
Juist niet man, die shit heeft herdraag-waarde.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ik die shit 1x in m'n leven ga dragen tussen allemaal mensen die ik niet ken en nooit meer zal zien.
April.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
September
MAART LAAT JE HORENNNNNNNNNNN
...tjerp...tjerp..quote:Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
September
MAART LAAT JE HORENNNNNNNNNNN
Ja voor al die Noord-Holland carnavals. Woehoe.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Juist niet man, die shit heeft herdraag-waarde.
OVER 9000!!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef ynuhh het volgende:
Oké, komt die.
Huisvesting 470
Eten 250
Collegegeld 180
Boeken 40
Kleedgeld 175
Zakgeld 200
Stufi 260
DAT IS MEER DAN ANDERHALF DUIZEND EURO PER MAAND.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef ynuhh het volgende:
Oké, komt die.
Huisvesting 470
Eten 250
Collegegeld 180
Boeken 40
Kleedgeld 175
Zakgeld 200
Stufi 260
En noem mij nu nog eens verwend.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef ynuhh het volgende:
Oké, komt die.
Huisvesting 470
Eten 250
Collegegeld 180
Boeken 40
Kleedgeld 175
Zakgeld 200
Stufi 260
wat de tering is dat per maandquote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef ynuhh het volgende:
Oké, komt die.
Huisvesting 470
Eten 250
Collegegeld 180
Boeken 40
Kleedgeld 175
Zakgeld 200
Stufi 260
Die heb ik niet want ik ging ski'en.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja voor al die Noord-Holland carnavals. Woehoe.
Serieus, voor mijn part draag ik jouw outfit van 3 jaar geleden.
NEGER WATquote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef ynuhh het volgende:
Oké, komt die.
Huisvesting 470
Eten 250
Collegegeld 180
Boeken 40
Kleedgeld 175
Zakgeld 200
Stufi 260
Vorig jaar dan.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die heb ik niet want ik ging ski'en.
Het is 1575, das niet over 9000.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom moet niemand om dit lachen. Ik moest zelf wel lachen.
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die heb ik niet want ik ging ski'en.
¤470 huisvesting?! Wtf! Of heb je 50 m2 ofzo?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef ynuhh het volgende:
Oké, komt die.
Huisvesting 470
Eten 250
Collegegeld 180
Boeken 40
Kleedgeld 175
Zakgeld 200
Stufi 260
Wat doen je ouders? Heeft je pa nog een compagnon nodig?quote:
Nu niet meer.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
KLB SC is de ghetto van Nederland.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:24 schreef Skylark. het volgende:
Kijk, je hebt:
Mozy - De zwever van om de hoek -Allure + Seagal + Maisnon - Ik - WD + ynuhh
Ik wist het wel, ik zit ertussenin.
ik snap er niets vanquote:Op maandag 18 januari 2010 15:24 schreef Skylark. het volgende:
Kijk, je hebt:
Allure + Seagal + Maisnon - Ik - WD + ynuhh
Moet jij je hele appartement ook zelf schoonmaken en zo?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef ynuhh het volgende:
Oké, komt die.
Huisvesting 470
Eten 250
Collegegeld 180
Boeken 40
Kleedgeld 175
Zakgeld 200
Stufi 260
Jij, Allure en maisnon zitten in dezelfde zone kwa geld, daarna komt Skylark, en daarna komen WD en ynuhh.quote:
Ja inderdaad. Alleen worden die ook alleen betaald omdat dit de laatste wens was van mijn overleden oomquote:Op maandag 18 januari 2010 15:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kom tussen Allure + Seagal + Maisnon en jou in. Ik krijg namelijk geen zakgeld of kleedgeld of wat dan ook maar m'n collegeld + boeken worden wel betaald.
Mwa nee, ik was vorig jaar als piraat maar dat pak is gesneuveld. Je kunt ook iets cheaps uitzoeken op die site?quote:
Nu moest ik wel lachenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar hij is vet grappig.![]()
Serieus alsof je niet even lachte.
Mijn tante ligt op sterven, zou ik nog even bellen?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Alleen worden die ook alleen betaald omdat dit de laatste wens was van mijn overleden oom
Ah ok. Ik dacht dikke optel som 5+5+6-3+5-610quote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij, Allure en maisnon zitten in dezelfde zone kwa geld, daarna komt Skylark, en daarna komen WD en ynuhh.
Dit dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef S.Seagal het volgende:
Als ik 20 euro van mijn ouders krijg dan wil ik het niet eens aannemen.
Ik ben die zwerver om de hoekquote:
Is handig, anders moet je zoveel lenen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn tante ligt op sterven, zou ik nog even bellen?
Tering wat ben ik een klootzak.
Werk je ook nog, ynuhh?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef Otis2.0 het volgende:
470 huisvesting, 250 eten, 200 zakgeld en dan ook nog eens 175 kleedgeld![]()
![]()
WAT DE FUCK.
Mijn vader heeft een eigen bedrijf en mijn moeder is een psychiater.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat doen je ouders? Heeft je pa nog een compagnon nodig?
Nu wel, een beetje.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:28 schreef S.Seagal het volgende:
Kennen jullie dan geen schaamte gevoel?
tering is dat zo duur dan allemaal?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is handig, anders moet je zoveel lenen.
Pas mij je moeder want ik wordt para hier.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een eigen bedrijf en mijn moeder is een psychiater.
WIl je nou zeggen dat ik poor benquote:Op maandag 18 januari 2010 15:24 schreef Skylark. het volgende:
Kijk, je hebt:
Allure + Seagal + Maisnon - Ik - WD + ynuhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |