Vond ik eerst ook heel gemeen. Maar ik begrijp het wel, zo heb ik wel snel leren omgaan met m'n geld. En mocht ik ooit in de problemen komen dan helpen ze mij echt wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, ik sta op een eigen been. Mja, ik vind het een beetje gemeen van ouders om je kind het moeilijk te laten hebben terwijl je ze best kan helpen. Natuurlijk, verwennen hoeft niet maar studie + boeken lijkt me wel redelijk.
Oh. Wat dan?quote:
550 per maand? Wtf doe jij allemaal dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af hoe mijn pa het wil gaan doen. Want mijn ouders zijn gescheiden, we hebben een groot vrijstaand huis in het centrum en hij is nu 550eu p/m kwijt aan mij, en dan gaan m'n zusje + bro ook binnenkort studeren.
Arcaplex, dat is de enige bioscoop in Spijkenisse.quote:
Eigenlijk wel.quote:
550?!!?!?!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af hoe mijn pa het wil gaan doen. Want mijn ouders zijn gescheiden, we hebben een groot vrijstaand huis in het centrum en hij is nu 550eu p/m kwijt aan mij, en dan gaan m'n zusje + bro ook binnenkort studeren.
550?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
550 per maand? Wtf doe jij allemaal dan?
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
550 per maand? Wtf doe jij allemaal dan?
quote:
Ik had die andere posts niet eens gezien.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Arcaplex, dat is de enige bioscoop in Spijkenisse.![]()
pijp je hem ofxo dat je 550 krijgtquote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Wow en jij werkt ook nog omdat je anders niet rond komt?!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, man.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
Correctie, 480.Hij betaalt m'n boeken + studie, ongeveer 2200 p/j. En ik krijg 300 euro per maand om van te leven.
En hoeveel is je stufi per maand.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
Correctie, 480.Hij betaalt m'n boeken + studie, ongeveer 2200 p/j. En ik krijg 300 euro per maand om van te leven.
Waarom neem je dan geen collegegeldkrediet? Heb ik ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |