Nope het is alles of niks bij de IB.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Serieus? Kut man.Krijg je dan niet iets ertussenin?
Ja, maar op eigen benen staan betekent niet nog een klap geld van je ouders krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook? Ik krijg een bedrag p/m en daar moet ik me mee zien te redden. Maar ik hoef er niet eerst een jaar voor krom te liggen voor een laag salaris. Maar ik red m'n maand ook niet zonder te werken, zonder werken kan ik niet op stap denk ik.
Dat is fucking veel.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Eurotje of 7,50 p/u hier dacht ik.
Tuurlijk niet. De overheid zet grenzen en houdt zich daaraanquote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Serieus? Kut man.Krijg je dan niet iets ertussenin?
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zit nog thuis. Maar als ik op mezelf ga wonen hoef ik niet veel hulp van mijn ouders te verwachten. We zijn ook hard genaaid omdat ik minimale studie financiering krijg omdat mijn ouders 11 euro teveel verdienen. Daarom krijg ik als ik uitwonend zou zijn 250 euro en niet 450. En nu 90 ipv 240 ofzo.
Ik heb meer gekregen voorheen, moakelaar. Tevens ben ik bijna 17.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Dat is veel voor iemand van 16 jaar.
Fuck man, dat is wel shit. Maar er zit toch ook tussenin?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zit nog thuis. Maar als ik op mezelf ga wonen hoef ik niet veel hulp van mijn ouders te verwachten. We zijn ook hard genaaid omdat ik minimale studie financiering krijg omdat mijn ouders 11 euro teveel verdienen. Daarom krijg ik als ik uitwonend zou zijn 250 euro en niet 450. En nu 90 ipv 240 ofzo.
Lees daar boven.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck man, dat is wel shit. Maar er zit toch ook tussenin?
Ik ga niet bij Pathé he.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is fucking veel.Even kijken of de Pathé's hier nog mensen nodig hebben als dat klopt.
Ja ik deed voor 4 euro / u vakantiewerk. Maar dat was heel chill werk, want kon gewoon komen wanneer ik zin had enzo. Voor de rest plan ik in de vakantie nooit dingen waardoor ik wsl allemaal chille dingen mis zou lopen, omdat werk.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Dat is veel voor iemand van 16 jaar.
Ik heb hem live gezien.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zou hem moeten zien, patser, klinkt nergens naar live.
Kunnen je ouders geen 11 euro salarisverlaging aanvragen en dat jij die hen dan betaalt?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nope het is alles of niks bij de IB.
getrouwde mannen betalen ook voor sexquote:
Je vader.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
getrouwde mannen betalen ook voor sex
Maar ik wil geen seks voor geld.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
getrouwde mannen betalen ook voor sex
Nohh man er zit echt iets tussenin. Kijk maar bij die rekenhulp op hun site.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Is bij mij ook het geval. Je loopt dan echt vet veel mis door je oudersquote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kunnen je ouders geen 11 euro salarisverlaging aanvragen en dat jij die hen dan betaalt?
Okay, ik sta op een eigen been. Mja, ik vind het een beetje gemeen van ouders om je kind het moeilijk te laten hebben terwijl je ze best kan helpen. Natuurlijk, verwennen hoeft niet maar studie + boeken lijkt me wel redelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar op eigen benen staan betekent niet nog een klap geld van je ouders krijgen.
dat dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar op eigen benen staan betekent niet nog een klap geld van je ouders krijgen.
IB??quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
gratis dan maarquote:Op maandag 18 januari 2010 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar ik wil geen seks voor geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |