Goede onderbouwing, ik vind hem nu ook een mongool.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hef komt uit Hoogvliet, wat bij mij om de hoek is. Die gast, serieus. Zag hem ook laatst in Watt... fucking mongool
Zo ken ik er best wel veel om eerlijk te zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die ouders hebben een huis voor haar gekocht om in te wonen tijdens haar studententijd.
Ik zou ook een kamer krijgen betaald als ik op kamers ging studeren.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die ouders hebben een huis voor haar gekocht om in te wonen tijdens haar studententijd.
Ik ben enigst kind en mijn ouders betalen echt niet mee.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo ken ik er best wel veel om eerlijk te zijn. En ik ken er ook zat die een appartement alless hebben. Maarja, woonde net over de Nederlandse grens met dorpen in de buurt met belastingontvluchters, dus ik kende best veel rijke mensen.
Sommigen ouders willen dat hun kinderen op eigen benen leren staan. Dus ook wat betreft financieen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik snap ook niet waarom ouders hun kinderen niet zouden steunen met hun studie als die kinderen het zelf niet verneukt hebben. Nouja, ik snap het wel als ze zelf echt short zitten maar anders niet.
Baas?! Tot je hem echt ziet.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee man, hij is zo'n baas![]()
Doe 'm de groeten van me
Woon jij btw op kamers of thuis?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben enigst kind en mijn ouders betalen echt niet mee.
Ik ken zo'n gast, die zijn met z'n 4en en hebben een fucking villa in Maastricht van hun ouders. Die rijden ook allemaal in audi, maar die zijn dan ook écht rijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben enigst kind en mijn ouders betalen echt niet mee.
Mijn ouders waren dat ook van plan, totdat dit huurhuis voorbij kwam.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Eurotje of 7,50 p/u hier dacht ik.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goede onderbouwing, ik vind hem nu ook een mongool.
Ik zit nog thuis. Maar als ik op mezelf ga wonen hoef ik niet veel hulp van mijn ouders te verwachten. We zijn ook hard genaaid omdat ik minimale studie financiering krijg omdat mijn ouders 11 euro teveel verdienen. Daarom krijg ik als ik uitwonend zou zijn 250 euro en niet 450. En nu 90 ipv 240 ofzo.quote:
Dat heb ik toch ook? Ik krijg een bedrag p/m en daar moet ik me mee zien te redden. Maar ik hoef er niet eerst een jaar voor krom te liggen voor een laag salaris. Maar ik red m'n maand ook niet zonder te werken, zonder werken kan ik niet op stap denk ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sommigen ouders willen dat hun kinderen op eigen benen leren staan. Dus ook wat betreft financieen.
Je zou hem moeten zien, patser, klinkt nergens naar live.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goede onderbouwing, ik vind hem nu ook een mongool.
Dat is veel voor iemand van 16 jaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Eurotje of 7,50 p/u hier dacht ik.
Serieus? Kut man.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zit nog thuis. Maar als ik op mezelf ga wonen hoef ik niet veel hulp van mijn ouders te verwachten. We zijn ook hard genaaid omdat ik minimale studie financiering krijg omdat mijn ouders 11 euro teveel verdienen. Daarom krijg ik als ik uitwonend zou zijn 250 euro en niet 450. En nu 90 ipv 240 ofzo.
Don't think so.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Eurotje of 7,50 p/u hier dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |