SkyL:quote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je komt met grote woorden maar je weet dat het niet waar is. En kanker wat is met je zusjes rug, tis net een dromedaris.
Bosneagal:quote:Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Seagal leest teveel de fabeltjeskrant. Mijn zusje pijpt alleen mensen uit ons eigen land.
no racism
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens goed praten met je zusje.
Want ik kreeg zeker wel meer dan een kusje.
En die vijf negers die onder haar bed schuilen die zijn geen asielzoekers.
Ze zeiden tegen me. " Sky zusje heeft ons een permante plaats gegeven in haar kutje".
Nee, alles zelf.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet jij dan alles zelf betalen of dragen je ouders wel bij?
same, alleen de studie betalen ze bij mij.quote:
quote:LamonFok (3 minuten geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam
Antwoorden Lol, this vid is on a Dutch forum. And we are laughing at you. You fat ginger soulless person. Go jump of a bridge! Don't forget to tape that too!
Woow, dat is wel heavy dan. Mja, met lenen is dat wel goed te doen I assume?quote:
Ik moet wel, onder de grond is het vochtig en heetquote:Op maandag 18 januari 2010 14:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent een mol, niets meer dan dat meid. Je kruipt onder de grond en bent blind voor realiteit.
Lamon is de user nog erger dan kanker.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Reactie bij dat filmpje van die ginger![]()
![]()
.
[..]![]()
![]()
![]()
Waar?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
Lakitu, hubble nu pokerstars. 100$.
Ik leen nietquote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Woow, dat is wel heavy dan. Mja, met lenen is dat wel goed te doen I assume?
Mooie namen toch?quote:
Toernooi > Freeroll > Hubble inschrijvenquote:
Maar daar win je toch geen geld mee?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toernooi > Freeroll > Hubble inschrijven
Geef mij maar jouw zusje, 13 en strak. Het kan even pijn doen maar ik enter tot aan m'n zak. Zij schreeuwde uit, what de fack. Hoe brutaal, waardoor ik dr neus brak.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik moet wel, onder de grond is het vochtig en heet
Net zoals ik gewend ben van je zusje dr spleet
in een jaartje? Heb je je lichaam verkocht ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik leen niet. Ja, ik heb een klein fortuintje opgebouwd
.
Je bent al te laat lelijkerd.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar daar win je toch geen geld mee?
Not badquote:Op maandag 18 januari 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik leen niet. Ja, ik heb een klein fortuintje opgebouwd
.
Als jij me geld geeft.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:42 schreef PhifeDawg het volgende:
beter komen jullie op full tillt met echt geld.
Niet praten over competitie, je bent een zondagsamateur tegen een boi uit de eredivisie.quote:
Ik wil echt niet aan lenen beginnen. Je bouwt echt zoveel schuld opquote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Not bad. Ik kom je golddiggen. Maar ik zou lenen ook geen probleem vinden, liever niet maar het is ook weer geen groot issue voor mij.
Er stond bij 72 entries to tournament huppeldepup. Dat kun je dus winnen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent al te laat lelijkerd.9000, vol. Hubble is altijd $100.
Dan moet je ook real life doen, zodat je medespelers kunt observeren.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die denken dat ze kunnen pokerenKom 1x aan een echte tafel spelen. Seagal weet. (broke nigga nu)
Neuheuuuuuquote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er stond bij 72 entries to tournament huppeldepup. Dat kun je dus winnen.
Die types ken ik ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil echt niet aan lenen beginnen. Je bouwt echt zoveel schuld op. Sommige vriendinnen van me zitten al richting de 20.000, echt sick
. En de kans is er ook nog dat ze hun opleiding niet halen.
Zeg ik toch.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Dan moet je ook real life doen, zodat je medespelers kunt observeren.
Hopen voor je dat deze troll wel lukt.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die denken dat ze kunnen pokerenKom 1x aan een echte tafel spelen. Seagal weet. (broke nigga nu)
Mensen nemen me neit meer serieusquote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hopen voor je dat deze troll wel lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |