SkyL:quote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je komt met grote woorden maar je weet dat het niet waar is. En kanker wat is met je zusjes rug, tis net een dromedaris.
Bosneagal:quote:Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Seagal leest teveel de fabeltjeskrant. Mijn zusje pijpt alleen mensen uit ons eigen land.
no racism
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens goed praten met je zusje.
Want ik kreeg zeker wel meer dan een kusje.
En die vijf negers die onder haar bed schuilen die zijn geen asielzoekers.
Ze zeiden tegen me. " Sky zusje heeft ons een permante plaats gegeven in haar kutje".
Nee, alles zelf.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet jij dan alles zelf betalen of dragen je ouders wel bij?
same, alleen de studie betalen ze bij mij.quote:
quote:LamonFok (3 minuten geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam
Antwoorden Lol, this vid is on a Dutch forum. And we are laughing at you. You fat ginger soulless person. Go jump of a bridge! Don't forget to tape that too!
Woow, dat is wel heavy dan. Mja, met lenen is dat wel goed te doen I assume?quote:
Ik moet wel, onder de grond is het vochtig en heetquote:Op maandag 18 januari 2010 14:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent een mol, niets meer dan dat meid. Je kruipt onder de grond en bent blind voor realiteit.
Lamon is de user nog erger dan kanker.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Reactie bij dat filmpje van die ginger![]()
![]()
.
[..]![]()
![]()
![]()
Waar?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
Lakitu, hubble nu pokerstars. 100$.
Ik leen nietquote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Woow, dat is wel heavy dan. Mja, met lenen is dat wel goed te doen I assume?
Mooie namen toch?quote:
Toernooi > Freeroll > Hubble inschrijvenquote:
Maar daar win je toch geen geld mee?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toernooi > Freeroll > Hubble inschrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |