Hmm, valt toch wel mee? Ligt ook aan jezelf natuurlijk. Gelukkig hoef ik er niet over na te denken, aangezien ik blijkbaar spoiled ben.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil echt niet aan lenen beginnen. Je bouwt echt zoveel schuld op. Sommige vriendinnen van me zitten al richting de 20.000, echt sick
. En de kans is er ook nog dat ze hun opleiding niet halen.
"Ja, dat heb ik zo terug betaald".quote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Die types ken ik ook.
En ze zeggen alleen maar dat ze het wel terugbetalen als ze een baan hebben.
Ze moeten eerst een baan vinden.
Rijke kut kind.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb gelukkig heul lieve ouders die euro's voor mij opzij leggen.
Rich boysquote:
Are you jealous?quote:
Maarja, als je gaat lenen omdat je large wilt leven, vind ik het echt dom. Ja ach, we hebben niet allemaal het geluk zo gesteund te wordenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, valt toch wel mee? Ligt ook aan jezelf natuurlijk. Gelukkig hoef ik er niet over na te denken, aangezien ik blijkbaar spoiled ben.
Inderdaad, hebben ze het eerste jaar gewerkt om hun lening af te betalen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
"Ja, dat heb ik zo terug betaald".
Uhu, succes daarmee.
Ik wil ook nog steeds een nieuw baantje.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Are you jealous?![]()
Ik ga morgen wel even naar de bioscoop om een baantje te fixen, weet je.
Ja, dan is het dom. Maar ik snap het wel als je doet om te kunnen studeren/reizen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maarja, als je gaat lenen omdat je large wilt leven, vind ik het echt dom. Ja ach, we hebben niet allemaal het geluk zo gesteund te worden.
Mise en Place. Maar ik ga binnenkort alle toffe bedrijven in m'n stad mailen met de vraag of ze me kunnen gebruiken voor wat dan ook, notulist w/e. Koffiehaler desnoods.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds een nieuw baantje.Wie heeft tips?
Dat valt vies tegenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dan is het dom. Maar ik snap het wel als je doet om te kunnen studeren/reizen.
En ik dacht serieus dat zowat iedereen wel in enige mate werd gesteund. Ik dacht zelfs dat het verplicht was voor ouders om de studie + boeken te betalen.
De spijkerbroeken koning?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds een nieuw baantje.Wie heeft tips?
Mensen die bedrijven mailen en niet gewoon zelf langs gaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mise en Place. Maar ik ga binnenkort alle toffe bedrijven in m'n stad mailen met de vraag of ze me kunnen gebruiken voor wat dan ook, notulist w/e. Koffiehaler desnoods.
Nee niet gezien. Wel zingende koornegers en zo.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nah laatste keer was afgelopen zomer
Maar jij wel dus? En was er ook weer gluhwein enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |