Fok off.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat heb ik precies hetzelfde. Weet je hoe dat komt? Ik ben ook op 6 september jarig!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat had ik ook, dat betaalde m'n pa ook nu ik erover na denk.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja echt minimaal. IB naait je zo snel. Ik moest ook een keer een maand wachten voor mijn OV omdat ik 6 september jarig ben, telt heel september niet.
Gelukkig is er 1 troost op gebied van spoiled zijn voor je, en dat ben ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat had ik ook, dat betaalde m'n pa ook nu ik erover na denk.
Kut, door jullie voel ik me zwaar spoiled, maar het vergelijkingsmateriaal hier leert dat het wel meevalt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Btw Sky, serieus. Ik ga echt geen 50e betalen voor zo'n gaar carnavalpak ofzo hoor.
Do it.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef ynuhh het volgende:
Ik durf bijna niet te posten wat ik per maand krijg.
DO IT.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef ynuhh het volgende:
Doe maar niet nee, want jij woonde toch al in zo'n super duur appartementquote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga met jou trouwen =$quote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef ynuhh het volgende:
A MILI A MILI A MILIquote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja inderdaad. What the fuck is this shit.
Waarom niet? Omdat ik die shit 1x in m'n leven ga dragen tussen allemaal mensen die ik niet ken en nooit meer zal zienquote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom niet man? Maar moet jij weten.
Juist niet man, die shit heeft herdraag-waarde.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ik die shit 1x in m'n leven ga dragen tussen allemaal mensen die ik niet ken en nooit meer zal zien.
April.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
September
MAART LAAT JE HORENNNNNNNNNNN
...tjerp...tjerp..quote:Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
September
MAART LAAT JE HORENNNNNNNNNNN
Ja voor al die Noord-Holland carnavals. Woehoe.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Juist niet man, die shit heeft herdraag-waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |