Single zijn does not equal muurduwbeschikbaarheid!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij en Tombola zijn de enige singles als we verzonnen digitale nep-relaties even niet meetellen![]()
Ehm, nieuw topic-cheer?quote:
GMTA!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Single zijn does not equal muurduwbeschikbaarheid!![]()
samen!quote:Oeh... naamtopic.
ik dacht dat je je aanmeldde als mede-beschikbare...quote:
Muurduwen?quote:
WOEOEOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEquote:Op zondag 17 januari 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
Ik moest het gewoon even een keer proberen hoor
Gewoon om te kijken hoe dat nou voelt.
Nee sorry, vriendje blijft!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dacht dat je je aanmeldde als mede-beschikbare...
Ja maar, ik zou eerst met Elisa he...quote:
FiPo!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WOEOEOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgelikte boterhammen mot ik niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, ik zou eerst met Elisa he...
Er valt niet zo heel veel klaar te maken hoor, niet eens alle deelnemers zijn al bekendquote:Op zondag 17 januari 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
Maarre... Greys, nu zit je dus je extra knopjes te flashen zonder dat je überhaupt een forum hebt.Is dat ding nu nog niet klaar?
HEEEEEEEEEEEeequote:
ga je dat dansje doen de 23e?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_t_you_heard_.html
Elisa is als wijn... die wordt alleen maar beter met de jaren.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEee
maar je wilde wel Elisa na mij!!!!
Dus ik zal de F5 knop nog maar verder verslijten dan.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Er valt niet zo heel veel klaar te maken hoor, niet eens alle deelnemers zijn al bekend
Maar ik bepaal niet wanneer dat ding online komt, het zal als het goed is ergens vanavond gebeuren.
En anders morgen. En dan vullen de users het verder!
Aaaw... viel het tegen?quote:
quote:
Had je mijn PM gezien? Pakje was hier gearriveerd!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, ik ga de "butter chicken" uit mn meiasia maar eens maken![]()
Ik neem van alles de "2 extra's" mee naar DTH, wie wil proberen (en dan wel melden wat je er van vindt) kan dan meenemen!!!
Ja ik zag hetquote:Op zondag 17 januari 2010 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je mijn PM gezien? Pakje was hier gearriveerd!![]()
Heb je wat op je Lush wishlist staan wat ik zaterdag kan meenemen?
er is een parkje met een asiel waar je met de hondjes mag lopenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga trouwens met 6 man naar de musical 'Notre Dame' in Gent.Dankzij Insiders betalen we maar 37,50 voor een kaartje. Is normaal rond de 50 euro.
![]()
Iemand nog tips en must sees in de stad? Want met anderhalf uur reistijd gaan we er wel een dagje van maken natuurlijk.
Geeen idee. Wij hebben nog kaartjes liggen voor een dagje uit naar leuze. Je hebt de keus uit een aantal dingen. Het enige dat wij leuk vinden is glow in the dark minigolf in Brusselquote:Op zondag 17 januari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga trouwens met 6 man naar de musical 'Notre Dame' in Gent.Dankzij Insiders betalen we maar 37,50 voor een kaartje. Is normaal rond de 50 euro.
![]()
Iemand nog tips en must sees in de stad? Want met anderhalf uur reistijd gaan we er wel een dagje van maken natuurlijk.
zo, dat is simpel! Kip aanbraden en saus erbij...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, ik ga de "butter chicken" uit mn meiasia maar eens maken![]()
Ik neem van alles de "2 extra's" mee naar DTH, wie wil proberen (en dan wel melden wat je er van vindt) kan dan meenemen!!!
Gent? ik heb m'n belgische dinnetje online dus zal het zo even vragenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Dat wordt gezellig dan.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er is een parkje met een asiel waar je met de hondjes mag lopen
Nee, geen idee... en ik heb er nota bene 10 maanden gewoond
Hopelijk weet jouw dinnetje er meer van dan Tombola.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gent? ik heb m'n belgische dinnetje online dus zal het zo even vragen
Hihi vast wel maar we zitten evne het weekend door te nemenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig dan.![]()
[..]
Hopelijk weet jouw dinnetje er meer van dan Tombola.![]()
Dankjewel alvast!
Ja, was voor mn studiequote:
Je had naar het theater gekund.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, was voor mn studie
En dat was zo ongeveer de vervelendste tijd van mn leven
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat had je een lief pakje voor Oh-Oh gemaakt!!!!
En heb je al een vriendinnetje voor Steph?
Hier hing trouwens ook niets Non.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Nee nog niet, maar dinsdag mag hij naar de dierenarts voor zn tanden misschien weet zij er toevallig een
Ja bummerquote:Op zondag 17 januari 2010 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Trouwens Greys, zie je ESF topic. Geen tiesto of Within Temptation.
6 Nederlandse artiesten kiezen 6 talenten en gaan hen coachen. Geen enkele grote artiest oid gaat dus dat kut-nummer zingen
en een (knaagdieren) asiel? hebben ze daar ook geen buiten konijntjes?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Nee nog niet, maar dinsdag mag hij naar de dierenarts voor zn tanden misschien weet zij er toevallig een
Nee das echt zo jammerquote:Op zondag 17 januari 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier hing trouwens ook niets Non.
Het is ook niet echt de tijd vd konijntjes.
Whahhahaha dat had ik je wel tevoren kunnen vertellenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Die Butter Chicken is HOT!!!!
En dan staat er op het pakje MILD
Dat wordt wat met de echte HOT-pakjes...
konijnen zat in de opvangen maar allemaal binnenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en een (knaagdieren) asiel? hebben ze daar ook geen buiten konijntjes?
Och wat sneu voor 'm joh.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee das echt zo jammerAlhoewel het konijntje wat er het beste bij zou kunnen zo'n beetje nu geboren wordt
vaak gaat koppelen rond een maand of 3 het makkelijkst geen hele kleine baby meer maar toch ook nog niet volwassen als ik dus tot de "lente" zou wachten om er iets bij te zetten
![]()
Nouja hij zit gelukkig niet meer bij de pakken neer, komt alweer kijken als je eten komt brengen enzo, mag hem alleen nogsteeds niet aaien, maar gelukkig dus niet vreselijk verdrietig meer
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Die Butter Chicken is HOT!!!!
En dan staat er op het pakje MILD
Dat wordt wat met de echte HOT-pakjes...
Ja nou, als er MILD op staat...quote:Op zondag 17 januari 2010 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whahhahaha dat had ik je wel tevoren kunnen vertellen
Drinkse
Jij houdt niet zo van badderen met stukjes he?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Hey Nonniebabe en de rest![]()
Ik had nog geen pakjes eten , vast dinsdag pas dan.
Ik was net in bad met zo een blauwe minibruisbal.
Horrorrrrrrrrrrrr.
Wat een meuk kwam dr uit zo een tering minibal![]()
Leek wel of dr een half pakje shag in mn bad lag.
Die andere daarvan gaat mooi in de kadodoos voor mn nichtje dat 3 wordt deze week
jij hebt dezelfdequote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben meteen naar mijn pakjes gerend! Gelukkig heb ik er twee die MILD zijn. Voor wat dat waard is.![]()
Maar goed dat ik standaard creme fraiche in de vriezer heb liggen. Kan ik die in geval van nood erbij mikken.
quote:
Nee dan is serieus waar mn hele bad verneukt.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij houdt niet zo van badderen met stukjes he?
Ik krijg die ook he?quote:
maar die creme fraiche is wel een optie!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*gaat bedenken welke vervelende kennissen ze kan uitnodigen voor het eten*
Blikjes kokosmelk staan hier ook standaard op de plank, ik laat Mr altijd even voor proevenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, als er MILD op staat...![]()
Mèn, wel lekker!![]()
En mn hele hoofd is weer "open"
Ik denk het ook niet... Echt raar, ik had bij de enquete aangegeven dat ik niet zo heel gek ben op pittig eten, en nu vind ik de mild al pittig...quote:Op zondag 17 januari 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg die ook he?
Ik wed dat ik m niet pittig ga vinden![]()
Ik ook!!!!! Vreselijk! (sorry Cat)quote:Op zondag 17 januari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Genk is hier in de buurt en daar is een bioscoop en daar hebben ze Pukkelpop.
In Gent is volgens mij echt niks.
Ik ben daar ook wel es geweest in de tijd dat ik in Leuven studeerde en ik vond het een hele nare deprimerende stad
Oh, dat heb ik nog in de vriezer! Ook een goeie!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Blikjes kokosmelk staan hier ook standaard op de plank, ik laat Mr altijd even voor proeven
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Nonneke het volgende:
Djeez ik had een collegatje beloofd wat fotos voor dr uit te printen, trek ik die fotos net van dr kaartje af zijn het toch een zooi lelijke mensen en een lelijke baby, ik hoop maar dat mn printer het trekt
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Genk is hier in de buurt en daar is een bioscoop en daar hebben ze Pukkelpop.
In Gent is volgens mij echt niks.
Ik ben daar ook wel es geweest in de tijd dat ik in Leuven studeerde en ik vond het een hele nare deprimerende stad
Maar maar maar.... ze hebben nu een LICHTPLAN. Wat Heel Veel Kans Maakt Op Prijzen.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!!!!! Vreselijk! (sorry Cat)
Da's ook een goeie! Volgens mij heb ik nog een blikje staan.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Blikjes kokosmelk staan hier ook standaard op de plank, ik laat Mr altijd even voor proeven
Dat word vastlopend papierquote:Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Nonneke het volgende:
Djeez ik had een collegatje beloofd wat fotos voor dr uit te printen, trek ik die fotos net van dr kaartje af zijn het toch een zooi lelijke mensen en een lelijke baby, ik hoop maar dat mn printer het trekt
![]()
![]()
Doe hem effe een blinddoekje voor of zo.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
tis vast een lief kind he ?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel tegen haar zeggen; wat een lieve baby!!!!
Oehhh succes met je pokerface bij het overhandigenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef Nonneke het volgende:
heb maar even een smsje gestuurd of ze ze écht op a4 formaat wou hebbenik kan het haast niet geloven dat ze deze fotos op a4 wil
![]()
whahahahahahahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef Nonneke het volgende:
heb maar even een smsje gestuurd of ze ze écht op a4 formaat wou hebbenik kan het haast niet geloven dat ze deze fotos op a4 wil
![]()
Ik lag dubbelquote:Op zondag 17 januari 2010 20:52 schreef oh-oh het volgende:Of je bewerkt al die foto's en doet bloemen en hartjes over die lelijke hoofden en dan zeg je heel lief "zo , dat kijkt vast een stuk prettiger he?"
Ow halp. Is dat wat?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef tombolafan het volgende:
OMG, ik ben nu farmville aan het spelen... Nou ja, ik wacht tot mn aardbeien groot genoeg zijn om te oogsten...
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:54 schreef Bamba het volgende:
Haaai![]()
Antwerpen was leuk! Wel eerst 1,5 uur in de stromende regen naar het hotel gezocht![]()
en helaas niet al te lekker gegeten (bij een Argentijnse grill, leek lekker, maar was echt
), maar het hotel was echt super de luxe!! 2 keer in bad geweest met Lush
![]()
.
Zit je op facebookquote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef tombolafan het volgende:
OMG, ik ben nu farmville aan het spelen... Nou ja, ik wacht tot mn aardbeien groot genoeg zijn om te oogsten...
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:52 schreef oh-oh het volgende:Of je bewerkt al die foto's en doet bloemen en hartjes over die lelijke hoofden en dan zeg je heel lief "zo , dat kijkt vast een stuk prettiger he?"
Nou ja, die aquaria hoef ik niet...quote:Op zondag 17 januari 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow halp. Is dat wat?
Ik heb een kennis van me ooit zien goochelen met 3 boerderijen en evenveel aquaria. Het gaat nergens over geloof ik he?
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef Nonneke het volgende:
![]()
nou ja, puur om dat farmville te kunnen doenquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo eens kijken of ik van baby een pierrot kan maken
Doe es je profiel PM'en.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, puur om dat farmville te kunnen doen
En op de kaart bij die Argentijn stond: geserveerd met franse frietjes. Ik wil niet overdrijven, maar de friet was 5x!!!! zo dik als franse frietjesquote:
hahaha nee dat zou echt te zielig zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had gesmst:
Sorry, maar je kaartje is verwisseld met dat van de Adams Family, bezorg je me ff t goede kaartje?
Tsja, Anomalia, he! Dan krijg je datquote:Op zondag 17 januari 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe hem effe een blinddoekje voor of zo.
Toen Amalia geboren werd hebben we haar uitgebreid vergeleken met mijn neefje, die een weekje ouder is. En zij was écht een lelijke baby in vergelijking met neefje.Ik moet zeggen dat Amalia wel mooi is opgedroogd. Op die naam na dan.
![]()
OMG echt he.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, die aquaria hoef ik niet...
Ik weet niet of het iets is, kom eraan door die uitwisseling met GAM
Maar ik moet nu buren zoeken...
Is dat leuk dan? Ik kan facebook ook op mn Iphone installeren zag ik vanmiddagquote:Op zondag 17 januari 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, puur om dat farmville te kunnen doen
Sms ff terug dat postzegelformaat ook tot de mogelijkheden behoordquote:Op zondag 17 januari 2010 20:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hahaha nee dat zou echt te zielig zijntis al niet zo'n helder licht
en ik zie net op een van de fotos dat ze heel erg op dr zus lijkt
![]()
![]()
OH berichtje terug !!!
whahaha ze heeft zichzelf bedacht "doe maar 10x15" ja dat lijkt me ook groot zat![]()
Ik heet gewoon Tombolafanquote:Op zondag 17 januari 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe es je profiel PM'en.
Worden we friendjahs
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hahaha nee dat zou echt te zielig zijntis al niet zo'n helder licht
en ik zie net op een van de fotos dat ze heel erg op dr zus lijkt
![]()
![]()
OH berichtje terug !!!
whahaha ze heeft zichzelf bedacht "doe maar 10x15" ja dat lijkt me ook groot zat![]()
Ja nou, dat ga ik dus ECHT niet doen he!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG echt he.
Mn beste vrienden doen dat ook die onzin.
Zijn ze hier, heel gezellig bladibla, moet ineens halsoverkop mn pc aan, want dan moeten ze taarten uit de oven halen of weet ik wat allemaal![]()
NOG erger is dat ze elkaar ook bellen.
Als zij bv alleen hier is en we zitten een film te kijken gaat ze rustig dr man bellen.
Schat, wil jij ff die muffins regelen?
Echt ziek
Doe gewoon!!! Kun je mijn buurvrouw worden!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is dat leuk dan? Ik kan facebook ook op mn Iphone installeren zag ik vanmiddag
ja ho, ik doe dit voor dat farmville, wat dan weer met die mensen uit GAM is... ga dan echt niet met mn echte naam daaropquote:
Goeie filmquote:Op zondag 17 januari 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit the Green Mile te kijken , en die Percy die onwijze creep, das ook de grootste creep uit de X-Files gewoon![]()
Dat is Eugène Toombs
Zullen we elkaar zoeken?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, die aquaria hoef ik niet...
Ik weet niet of het iets is, kom eraan door die uitwisseling met GAM
Maar ik moet nu buren zoeken...
Dan ga ik je niet toevoegenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ho, ik doe dit voor dat farmville, wat dan weer met die mensen uit GAM is... ga dan echt niet met mn echte naam daarop
Leuk dat het leuk was!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:54 schreef Bamba het volgende:
Haaai![]()
Antwerpen was leuk! Wel eerst 1,5 uur in de stromende regen naar het hotel gezocht![]()
en helaas niet al te lekker gegeten (bij een Argentijnse grill, leek lekker, maar was echt
), maar het hotel was echt super de luxe!! 2 keer in bad geweest met Lush
![]()
.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Goeie film. Heb 'm alleen al zooooo vaak gezien dat ik 'm onderhand kan dromen
![]()
Tombola, ik ga facebook installeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is toch ook stom in Sense en Sensibility? En in Pirates ook dacht ik? Heeft hij wel eens een leuke rol?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit the Green Mile te kijken , en die Percy die onwijze creep, das ook de grootste creep uit de X-Files gewoon![]()
Dat is Eugène Toombs
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
deal!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we elkaar zoeken?Ik heb net een boerderijtje aangemaakt. Inclusief kersvers account voor facebook.
Ja maar ik herken ineens die gast, die nare bewaarder uit de X-Filesquote:Op zondag 17 januari 2010 21:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Ik had mezelf vrijdag avond al een beetje verradenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk dat het leuk was!![]()
Was de mister genoegzaam verrast?
Geeft niet!quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]en farmville dan he... en buren worden he!
Hihi in die twee films doet ie niet mee, ik denk dat we iemand anders bedoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hij is toch ook stom in Sense en Sensibility? En in Pirates ook dacht ik? Heeft hij wel eens een leuke rol?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
hoe heet je dan eigenlijk?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we elkaar zoeken?Ik heb net een boerderijtje aangemaakt. Inclusief kersvers account voor facebook.
die van Pirates lijkt er idd wel op! Maar dat is idd iemand andersquote:Op zondag 17 januari 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hihi in die twee films doet ie niet mee, ik denk dat we iemand anders bedoelen
Hij zit ook niet in Sense volgens die lijst.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
die van Pirates lijkt er idd wel op! Maar dat is idd iemand anders
Gaan we allemaal buren worden?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
quote:
hahahaha, ik bedoelde hem wel!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hihi in die twee films doet ie niet mee, ik denk dat we iemand anders bedoelen
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheidquote:Op zondag 17 januari 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha, ik bedoelde hem wel!
ik ben gek aan het worden misschien...
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik had mezelf vrijdag avond al een beetje verraden. Maar hij vond het wel heel leuk!!
En we waren zo druk aan het zoeken naar dat hotel, dat ik niet meer bij de Lush winkel ben kunnen langsgaan
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:17 schreef Bamba het volgende:
Fuck, lekker slim van me..Heb me aangemeld als Bamba bij dat facebook en uitnodigingen gestuurd naar bekenden die er ook op zitten, die weten nu ook meteen mn nick natuurlijk
Aaw arme Ing, daar ben je al sinds gisterochtend tegenaan aan het hikkenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Maar het was wel gezellie ende jomantiessjjjjj?![]()
TomTom, graag!![]()
Nu weer weg, frituurpanmissie bijna volbracht
ik ben ook wel in de war met Pride & Prejudice...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij zit ook niet in Sense volgens die lijst.
Die film heb ik gelukkig nooit gezien![]()
Tis wel echt een net niet acteur zeg
Da's niet zo hendig.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:17 schreef Bamba het volgende:
Fuck, lekker slim van me..Heb me aangemeld als Bamba bij dat facebook en uitnodigingen gestuurd naar bekenden die er ook op zitten, die weten nu ook meteen mn nick natuurlijk
Zeker romantischquote:Op zondag 17 januari 2010 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Maar het was wel gezellie ende jomantiessjjjjj?![]()
TomTom, graag!![]()
Nu weer weg, frituurpanmissie bijna volbracht
Ja lach maarquote:
Nee jij bent lekker duidelijkquote:Op zondag 17 januari 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben ook wel in de war met Pride & Prejudice...
eens kijken of hij daar in zit...
Ik vind het ook gloeiend irritant dat al die dingen met elkaar in verbinding staan idd! Ik maar maar even een nieuwe account aan denk ikquote:Op zondag 17 januari 2010 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's niet zo hendig.![]()
Ik ben lichtelijk/zwaar allergisch voor dat 100% via alle middelen ten allen tijden met elkaar in contact staan. Als het even kan laat ik zelfs mijn mobiel thuis.
Is dat stomme facebook gekoppeld aan mijn Yahoo account: meteen 50 mensen die ik 'ken' die ik zou kunnen toevoegen! Dan kom ik echt niet meer aan mijn leven toe.Dus dat doen we lekker niet.
hahahahahahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 21:17 schreef Bamba het volgende:
Nee ik zie het!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker duidelijk![]()
Volgens mij ook niet he?
Nodig mij ook even uit dan, want ik snap er geen reet vanquote:
Heb je mijn PM gehad? Ik snap dus geen fuck van dat hele buren uitnodig gebeuren. Ik typ overal jouw UN in maar krijg telkens foutmeldingen. En dat ik geen vrienden heb. Lekker voor je zelfbeeld, dat program.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahahaha
daarom zit ik puur en alleen voor FOK onder mn foknaam... en misschien dat ik dan ooit nog wel onder mn eigen naam t vriendje van Loveless word
Vriendinnetje dan toch zekerquote:Op zondag 17 januari 2010 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahahaha
daarom zit ik puur en alleen voor FOK onder mn foknaam... en misschien dat ik dan ooit nog wel onder mn eigen naam t vriendje van Loveless word
hahahahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je mijn PM gehad? Ik snap dus geen fuck van dat hele buren uitnodig gebeuren. Ik typ overal jouw UN in maar krijg telkens foutmeldingen. En dat ik geen vrienden heb. Lekker voor je zelfbeeld, dat program.
Jaaaa!quote:
ja, je moest voor en achternaamquote:Op zondag 17 januari 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Doe Bamba dan ook of leg het mij uit, want zoals gezegd: ik snap er niks van.
Al heb jij wel heel sneaky jouw UN net anders geschreven.
Je hebt een neighbour request.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha
je moet me eerst op facebook accepteren, dan kunnen we buren worden
en bamba, er zijn er meer die zo heten als jij... ik ben de enige die Tombo Lafan heet volgens mij
ik heb je als buur toegevoegd!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Doe Bamba dan ook of leg het mij uit, want zoals gezegd: ik snap er niks van.
Al heb jij wel heel sneaky jouw UN net anders geschreven.
ja, ik moet meteen mollen bij jou wegjagen omdat je er niet bent!quote:
Ik vossen bij jou!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik moet meteen mollen bij jou wegjagen omdat je er niet bent!
Kansloos is de nieuwe landbouw.quote:
ik jou een koe!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vossen bij jou!
En ik heb je een gans gegeven.
Waar heb je die dan gestopt?quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar heb je die dan gestopt?![]()
* gaat zoeken*
Ik heb Bamba net een koe gestuurd.
ik zie je helemaal niet op facebook!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:41 schreef Bamba het volgende:
Nodigen jullie mij ook even uit als buur? Ik krijg het niet voor elkaar
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:29 schreef Nonneke het volgende:
nou de fotos komen er wat donker uit, maar ik denk dat dan maar beter is
Dan mojje kijken op 'requests' en dan bij 'gifts' en dan zie je je koeien en ganzen.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zie je helemaal niet op facebook!!!
en die gans van Cat kan ik ook niet vinden!
leuk dit...
requests kan ik al niet vinden...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan mojje kijken op 'requests' en dan bij 'gifts' en dan zie je je koeien en ganzen.
Linkerkant van het scherm en dan linkt hij je door naar FB.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
requests kan ik al niet vinden...
je aardbeien schieten op!!!
gevonden!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
requests kan ik al niet vinden...
je aardbeien schieten op!!!
ik heb al 2 nieuwe vrienden nu op fb!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Linkerkant van het scherm en dan linkt hij je door naar FB.
Wel raar dat je niet kunt zien wanneer er actuele requests zijn.
Ja het is geen FOK!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb al 2 nieuwe vrienden nu op fb!
van GAM volgens mij (met echte namen)
ja maar, dan weet iedereen die ik van fok er op heb mijn echte naam en dat wil ik nietquote:Op zondag 17 januari 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is geen FOK!
Iedereen zit er gewoon met z'n normale naam op hoor
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar, dan weet iedereen die ik van fok er op heb mijn echte naam en dat wil ik niet
Hoe heb je dat gedaan?quote:
Ik heb jullie allemaal al een gift gegeven! Ik heb je zelfs met je mollen geholpen!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan?![]()
Geef je mij wel voldoende kadootjes?
ja nou... ik heb dus een naam die heeeeeeel weinig voor komt dus dat heb ik liever niet...quote:
Onderin staan 6 hokjes met je tuingereedschap en zo. Daar staat ook een kadodoos. Klik daarop en daar zijn je koeien en ganzen. Ik moet jouw gans ook nog even zoeken.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
cat ik zie nergens die koe en gans die ik gekregen heb! Ik heb ze wel geaccepteerd volgens mij
Jaaaaaaa hij was echt heerlijk. We hadden een normale maat gemaakt, gewoon een springvorm van 24 cm doornsee, we waren met z'n 6en en er ligt nu nog een klein stukje in de koelkast van mn oudersquote:Op zondag 17 januari 2010 22:02 schreef Bamba het volgende:
Hoi Enfermera trouwens!! Lekker appel kruimel taart
Lekker hoor!! Dat kan ik van de week ook wel maken trouwensquote:Op zondag 17 januari 2010 22:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaaaaa hij was echt heerlijk. We hadden een normale maat gemaakt, gewoon een springvorm van 24 cm doornsee, we waren met z'n 6en en er ligt nu nog een klein stukje in de koelkast van mn ouders![]()
![]()
ik zal je even hekken sturenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Mijn koeien lopen weg!![]()
Ik moet hekken hebben denk ik.
Wehehe, als je erop klikt kun je ze laten lopen. Of stil laten staan. En nu ben ik ze aan het aaien.![]()
Maar die gans van Tombo kan ik nergens vinden.
door jouw flirt met GAM zitten we nu op farmvillequote:Op zondag 17 januari 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
Koeien en gansen, ik moet even teruglezen geloof ik![]()
ik heb veel vriendjes nu via GAM...quote:Op zondag 17 januari 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Tombo, hoe kom jij aan die boom en dat hooi en zo?
Ik heb een hoop coins maar geen cash. En ik ga er geen echt geld aan uitgeven.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lekker hoor!! Dat kan ik van de week ook wel maken trouwens
als je op "stay" klikt lopen je dieren niet wegquote:Op zondag 17 januari 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Tombo, hoe kom jij aan die boom en dat hooi en zo?
Ik heb een hoop coins maar geen cash. En ik ga er geen echt geld aan uitgeven.
quote:
Neuh hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik doe helemaal niet aan sletten! NOOIT!
Ik heb je pinguin geadopteerd.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je op "stay" klikt lopen je dieren niet weg
die kat heb ik trouwens geadopteerd zoals je nu mijn pinguin kan adopteren
Ik zit op Ned. te wachten op het vervolg van Mary Poppins, krijg ik ineens een reclame over 'Anale ongemakken' voor mijn kiezenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
Nog ff stukje genante lijven kijken zo
geen idee hoe ze jou vinden, ik heb mijn naam in GAM SC gezet...quote:Op zondag 17 januari 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je pinguin geadopteerd.En hoe vinden die GAMers ons nu?
Moet ik iets in je sharevakje zetten?
oh jaquote:Op zondag 17 januari 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op Ned. te wachten op het vervolg van Mary Poppins, krijg ik ineens een reclame over 'Anale ongemakken' voor mijn kiezen
Oh fak ja, stom schijtwijf is dat he!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh jadie is haast net zo erg als "toen ik vanmorgen aan de diaree was..."
Ow ja, die keuze:quote:Op zondag 17 januari 2010 22:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh jadie is haast net zo erg als "toen ik vanmorgen aan de diaree was..."
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, die keuze:
'houd alle gifstoffen binnen en ontken dat je ziek bent zodat je er langer ellende van hebt'
Of 'blijf een dagje thuis, laat het lekker lopen en voel je daarna weer goed'.
Alleen zeggen zij het anders.![]()
Truste LL!
Mijn aardbeien zijn rijp!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:40 schreef Bamba het volgende:
Pff ik heb het maar druk met die boerderij
quote:
Te laat.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
koop hekken!!!! Dan krijg je een lint enzo en misschien een kado en dan lopen je koeien niet meer weg
Dankjewel!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:02 schreef Bamba het volgende:
Ik heb jullie gefertilized![]()
Omg, wat klinkt dat fout
oh nee!!!! Je koeien aanklikken en "stay" kiezen helpt ookquote:Op zondag 17 januari 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te laat.Ik heb er een boom en nieuwe aubergines voor gekocht.
Nu heb ik langzame groentes en fruit dus voorlopig gebeurt er niks. Of iemand moet me hekken kado geven.![]()
Mijn koeien zijn trouwens wel weer braaf.
Ik heb wel flink coins van jouw ribbons gecashed.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh nee!!!! Je koeien aanklikken en "stay" kiezen helpt ook
morgen krijg je een hek (bij 8 hekken krijg je een ribbon ofzo)
quote:
Farmville FTW!!!!quote:
dat zie ik nu ook pas!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb wel flink coins van jouw ribbons gecashed.
Over een dag weet ik het.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
Wat zou er gebeuren als je koe 100% is
En je pinguin... dat vind ik helemaal een mysterieuze.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
Wat zou er gebeuren als je koe 100% is
dank je wel!!!!quote:
idd!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je pinguin... dat vind ik helemaal een mysterieuze.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over een dag weet ik het.![]()
Ik kreeg opeens keiveul cash! En een koe! En heb nu hekken!
quote:
Ohquote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die moet je adopteren van iemand die m vindt...
Ik heb een witte kat en een pinguin geadopteerd...
Keuterboertje.quote:
ik ook bijna niet meer...quote:
en morgen is bijnaquote:Op zondag 17 januari 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keuterboertje.![]()
Morgen is er gewas rijp en dan heb je weer geld.
En heb je de button 'find out what your friends are doing' al ontdekt? Staat onderaan je veldje. Daar staan alle dingen die Tombola en ik hebben gedaan. Bij elk lintje wat wij krijgen komt daar een bericht en als je daarop klikt krijg je telkens 50 coins. En dan gaat het best hard.
Hekken zijn trouwens een goede investering.
Jij hebt echt veul!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook bijna niet meer...
maar wel een koe, een schaap, een gans, een kat, een pinguin, en 20 velden, een picknicktafel, een baal hooi, een appelboom, een rusttent (?) en een beeldje (en nog een baal hooi en een schilderij oid in mn giftbox)
Het is maar goed dat ik morgen pas om half 2 hoef te gaan werken.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en morgen is bijna
en dan kunnen we elkaar weer iets geven
borstelen???? ik zal m nog eens "petten"quote:Op zondag 17 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt echt veul!![]()
Ik heb drie koeien, wat hekken, een appelboom, een vat, geel en roze hooi. En een pinguin.
Ik wil een kat! Tombola, had je al gezien dat je een medaille kunt verdienen door je kat 5 keer te borstelen?
ik moet om 6.10 op!!! Dus om 0.00 ben ik weg...quote:Op zondag 17 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik morgen pas om half 2 hoef te gaan werken.
Ik weiger te betalen dus he... dan duurt het maar iets langer voordat ik hereboer benquote:Op zondag 17 januari 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
6.10 uur?Dan moet je dadelijk idd maken dat je weg bent.
Ik wil hekken als kado. Wat wil jij?
Ik heb wel opeens een picknick set gekregen. Het lijkt wel de drugs scene... nieuwelingen verleiden met een hoop kadoos en daarna moet je gaan betalen.
ik wil toch maar hekken denk ikquote:Op zondag 17 januari 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weiger te betalen dus he... dan duurt het maar iets langer voordat ik hereboer ben![]()
Maakt mij niet uit wat ik krijg!
Dat wist ik nietquote:Op zondag 17 januari 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keuterboertje.![]()
Morgen is er gewas rijp en dan heb je weer geld.
En heb je de button 'find out what your friends are doing' al ontdekt? Staat onderaan je veldje. Daar staan alle dingen die Tombola en ik hebben gedaan. Bij elk lintje wat wij krijgen komt daar een bericht en als je daarop klikt krijg je telkens 50 coins. En dan gaat het best hard.
Hekken zijn trouwens een goede investering.
quote:
Hekken it is.quote:
en wij nu vast ook, want jij gaat nu natuurlijk ook het eea verdienen!!!quote:
zou het verdorren als je het niet oogst?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hekken it is.![]()
Zou keuterboerinnetje Bamba ook nog hier rondhangen?
Op zich is het wel lollig als je morgen wakker wordt: hele veld vol aardbeien in bloei.
Daar is ze! Jij gaat cashen nu!quote:
jaquote:Op zondag 17 januari 2010 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zou het verdorren als je het niet oogst?
Nee, heb ik in de beschrijving gelezen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zou het verdorren als je het niet oogst?
Nee toch?quote:
Tja, het is immers F&F.quote:
Het verdord wel lieverd. Als iets 4 uur nodig heeft om te groeien dan is het 4 uur later verpest. Mocht je iets hebben wat 3 dagen duurt om te groeien blijft het ook 3 dagen langer goed.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, heb ik in de beschrijving gelezen.
Fruit blijft altijd goed jaquote:Op zondag 17 januari 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Of geldt dat alleen voor fruit dan? Iets bleef altijd goed.
maar ik kan nog niks gevenquote:
Gaat dat om alles wat je zaait? En aan de bomen blijft het wel goed?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Het verdord wel lieverd. Als iets 4 uur nodig heeft om te groeien dan is het 4 uur later verpest. Mocht je iets hebben wat 3 dagen duurt om te groeien blijft het ook 3 dagen langer goed.
heeequote:Op maandag 18 januari 2010 00:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Het verdord wel lieverd. Als iets 4 uur nodig heeft om te groeien dan is het 4 uur later verpest. Mocht je iets hebben wat 3 dagen duurt om te groeien blijft het ook 3 dagen langer goed.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb drie koeien, wat hekken, een appelboom, een vat, geel en roze hooi. En een pinguin.
Ik wil een kat! Tombola, had je al gezien dat je een medaille kunt verdienen door je kat 5 keer te borstelen?
ja hahahahahah ik ookquote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat dat om alles wat je zaait? En aan de bomen blijft het wel goed?
Ow mén. Moet ik dus de wekker gaan zetten voor mijn aardbeitjes.
Ding loopt vast.quote:
Wij hebben farmville!!!quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef Bamba het volgende:
Tombola, ik heb een pinguin van je geadopteerd
Ik vind Poit ook liefurt. Delen?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heee
IK ben lieverd he... Dat is Cat
Eliesje! Ga je mee Farmvillen?quote:
Ja hee, kommop! Doet nie zo jaloers!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heee
IK ben lieverd he... Dat is Cat
ik kan evengoed niks geven... en die stomme aardbeien zijn nog niet rijp...quote:
Dan zouden we verse kadoos aan elkaar moeten kunnen geven. Maar het ding loopt vast.quote:
ik denk dan kunnen we weer cadeau's gevenquote:
Ik wil gewoon aandacht van je...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben voorquote:
Jij hebt JJH al!!!!!quote:
Ken je dat woord niet? Da's een boertje met weinig land en één koei en zo.quote:
quote:
Hekken FTW!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:06 schreef Bamba het volgende:
ik wil trouwens nog 1 hek, dus als jullie mij een gift willen geven?
Ok..quote:Op maandag 18 januari 2010 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik kan veel hebben, maar mijn lief wil ik voor mezelf...
Heuj! Ik heb 2 koeien jaquote:Op maandag 18 januari 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ken je dat woord niet? Da's een boertje met weinig land en één koei en zo.
Ik kan nog niks geven... ik ga slapen, morgen doneer ik weer hekkenquote:
Kan ik allemaal hebben...quote:Op maandag 18 januari 2010 00:10 schreef Poit het volgende:
En ik heb nog wel zoveel liefde te geven..
Vervelend liefje heb je. De hebbert.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:10 schreef Poit het volgende:
En ik heb nog wel zoveel liefde te geven..
Truste! En succes met je aardbeien. Als ik had geweten dat ze verdorren had ik ze nu pas gepoot.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan nog niks geven... ik ga slapen, morgen doneer ik weer hekken
ik weet volgens mij nog wel een opmerking van jou toen ik hier net was!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervelend liefje heb je. De hebbert.
Ik vind het ook een beetje jammer..quote:Op maandag 18 januari 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervelend liefje heb je. De hebbert.
Ik zie jou nog steeds niet. Maar de site heeft nu wel erg veel kuren geloof ik. Niks van die extra functies lijkt te werken.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:11 schreef Bamba het volgende:
Ik snap dat neighbour gedoe niet echt hoor, ik heb een verzoek voor neighbour te worden, accepteer 'm en vervolgens zie ik diegene helemaal niet als neigbour
Ow gawd, komt zij weer met haar nutteloze feiten geheugen!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik weet volgens mij nog wel een opmerking van jou toen ik hier net was!!!!
* zoeken gaat *
Zeg ons dan maar niet wat dat is. Wij zijn nogal verslavingsgevoelig....quote:Op maandag 18 januari 2010 00:09 schreef ElisaB het volgende:
Nee liefjens, ik ga niet farmvillen. Ik speel al Travian en dat kost me al jaren lang enkele uren per dag
*zit klaar*quote:Op maandag 18 januari 2010 00:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje jammer..
Mag ik Cat wel een dikke knuffel geven Tomboliefje?
Ik wacht op het startschotquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wacht op het startschot![]()
Zo, en als ik die krijg kan je me toch een partij een dikke knuffel verwachten!
Wow.quote:En FarmVille is trouwens buggy as hell. Zoveel dingen die je niet of niet op tijd ziet enzo.. Vervelend.
Maar ik ben er mee gestopt. Zo, in 1 keer, cold turkey.
Volgens mij gaat dat ook best hard. Als je eenmaal een basis boerderij hebt met snelgroeiende en langzaam groeiende dingen en die regelmatig oogst dan stromen het geld en de medailles gestaag binnen.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:18 schreef Bamba het volgende:
De vrienden die ik tot nu toe heb zijn jullie van het forum en vrienden van m'n vriend. Maar die laatsten zijn al veul verder zeg!
Hekken willen we!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:20 schreef Bamba het volgende:
Even for the record Cat en Tombola, jullie willen ook hekken als gift? Of iets anders?
Jij mag haar een knuffel geven, maar wat krijg ik dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wacht op het startschot![]()
Zo, en als ik die krijg kan je me toch een partij een dikke knuffel verwachten!
En FarmVille is trouwens buggy as hell. Zoveel dingen die je niet of niet op tijd ziet enzo.. Vervelend.
Maar ik ben er mee gestopt. Zo, in 1 keer, cold turkey.
En, geen nutteloze feiten gevonden?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij mag haar een knuffel geven, maar wat krijg ik dan?
kon m even niet vinden... maar wel deze:quote:
De restquote:Op maandag 18 januari 2010 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij mag haar een knuffel geven, maar wat krijg ik dan?
Daar waren wij ook al achter. De site loopt een beetje vast.quote:
ik ook nietquote:
mijn schaap doet het met mn koe en mn pinguin met mn kat!quote:
nu geen beloftes gaan doen en dan snel gaan slapen he...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |