Wij hebben farmville!!!quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef Bamba het volgende:
Tombola, ik heb een pinguin van je geadopteerd
Ik vind Poit ook liefurt. Delen?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heee
IK ben lieverd he... Dat is Cat
Eliesje! Ga je mee Farmvillen?quote:
Ja hee, kommop! Doet nie zo jaloers!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heee
IK ben lieverd he... Dat is Cat
ik kan evengoed niks geven... en die stomme aardbeien zijn nog niet rijp...quote:
Dan zouden we verse kadoos aan elkaar moeten kunnen geven. Maar het ding loopt vast.quote:
ik denk dan kunnen we weer cadeau's gevenquote:
Ik wil gewoon aandacht van je...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben voorquote:
Jij hebt JJH al!!!!!quote:
Ken je dat woord niet? Da's een boertje met weinig land en één koei en zo.quote:
quote:
Hekken FTW!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:06 schreef Bamba het volgende:
ik wil trouwens nog 1 hek, dus als jullie mij een gift willen geven?
Ok..quote:Op maandag 18 januari 2010 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik kan veel hebben, maar mijn lief wil ik voor mezelf...
Heuj! Ik heb 2 koeien jaquote:Op maandag 18 januari 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ken je dat woord niet? Da's een boertje met weinig land en één koei en zo.
Ik kan nog niks geven... ik ga slapen, morgen doneer ik weer hekkenquote:
Kan ik allemaal hebben...quote:Op maandag 18 januari 2010 00:10 schreef Poit het volgende:
En ik heb nog wel zoveel liefde te geven..
Vervelend liefje heb je. De hebbert.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:10 schreef Poit het volgende:
En ik heb nog wel zoveel liefde te geven..
Truste! En succes met je aardbeien. Als ik had geweten dat ze verdorren had ik ze nu pas gepoot.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan nog niks geven... ik ga slapen, morgen doneer ik weer hekken
ik weet volgens mij nog wel een opmerking van jou toen ik hier net was!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervelend liefje heb je. De hebbert.
Ik vind het ook een beetje jammer..quote:Op maandag 18 januari 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervelend liefje heb je. De hebbert.
Ik zie jou nog steeds niet. Maar de site heeft nu wel erg veel kuren geloof ik. Niks van die extra functies lijkt te werken.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:11 schreef Bamba het volgende:
Ik snap dat neighbour gedoe niet echt hoor, ik heb een verzoek voor neighbour te worden, accepteer 'm en vervolgens zie ik diegene helemaal niet als neigbour
Ow gawd, komt zij weer met haar nutteloze feiten geheugen!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik weet volgens mij nog wel een opmerking van jou toen ik hier net was!!!!
* zoeken gaat *
Zeg ons dan maar niet wat dat is. Wij zijn nogal verslavingsgevoelig....quote:Op maandag 18 januari 2010 00:09 schreef ElisaB het volgende:
Nee liefjens, ik ga niet farmvillen. Ik speel al Travian en dat kost me al jaren lang enkele uren per dag
*zit klaar*quote:Op maandag 18 januari 2010 00:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje jammer..
Mag ik Cat wel een dikke knuffel geven Tomboliefje?
Ik wacht op het startschotquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wacht op het startschot![]()
Zo, en als ik die krijg kan je me toch een partij een dikke knuffel verwachten!
Wow.quote:En FarmVille is trouwens buggy as hell. Zoveel dingen die je niet of niet op tijd ziet enzo.. Vervelend.
Maar ik ben er mee gestopt. Zo, in 1 keer, cold turkey.
Volgens mij gaat dat ook best hard. Als je eenmaal een basis boerderij hebt met snelgroeiende en langzaam groeiende dingen en die regelmatig oogst dan stromen het geld en de medailles gestaag binnen.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:18 schreef Bamba het volgende:
De vrienden die ik tot nu toe heb zijn jullie van het forum en vrienden van m'n vriend. Maar die laatsten zijn al veul verder zeg!
Hekken willen we!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:20 schreef Bamba het volgende:
Even for the record Cat en Tombola, jullie willen ook hekken als gift? Of iets anders?
Jij mag haar een knuffel geven, maar wat krijg ik dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wacht op het startschot![]()
Zo, en als ik die krijg kan je me toch een partij een dikke knuffel verwachten!
En FarmVille is trouwens buggy as hell. Zoveel dingen die je niet of niet op tijd ziet enzo.. Vervelend.
Maar ik ben er mee gestopt. Zo, in 1 keer, cold turkey.
En, geen nutteloze feiten gevonden?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij mag haar een knuffel geven, maar wat krijg ik dan?
kon m even niet vinden... maar wel deze:quote:
De restquote:Op maandag 18 januari 2010 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij mag haar een knuffel geven, maar wat krijg ik dan?
Daar waren wij ook al achter. De site loopt een beetje vast.quote:
ik ook nietquote:
mijn schaap doet het met mn koe en mn pinguin met mn kat!quote:
nu geen beloftes gaan doen en dan snel gaan slapen he...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |