Wij hebben farmville!!!quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef Bamba het volgende:
Tombola, ik heb een pinguin van je geadopteerd
Ik vind Poit ook liefurt. Delen?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heee
IK ben lieverd he... Dat is Cat
Eliesje! Ga je mee Farmvillen?quote:
Ja hee, kommop! Doet nie zo jaloers!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heee
IK ben lieverd he... Dat is Cat
ik kan evengoed niks geven... en die stomme aardbeien zijn nog niet rijp...quote:
Dan zouden we verse kadoos aan elkaar moeten kunnen geven. Maar het ding loopt vast.quote:
ik denk dan kunnen we weer cadeau's gevenquote:
Ik wil gewoon aandacht van je...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben voorquote:
Jij hebt JJH al!!!!!quote:
Ken je dat woord niet? Da's een boertje met weinig land en één koei en zo.quote:
quote:
Hekken FTW!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:06 schreef Bamba het volgende:
ik wil trouwens nog 1 hek, dus als jullie mij een gift willen geven?
Ok..quote:Op maandag 18 januari 2010 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik kan veel hebben, maar mijn lief wil ik voor mezelf...
Heuj! Ik heb 2 koeien jaquote:Op maandag 18 januari 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ken je dat woord niet? Da's een boertje met weinig land en één koei en zo.
Ik kan nog niks geven... ik ga slapen, morgen doneer ik weer hekkenquote:
Kan ik allemaal hebben...quote:Op maandag 18 januari 2010 00:10 schreef Poit het volgende:
En ik heb nog wel zoveel liefde te geven..
Vervelend liefje heb je. De hebbert.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:10 schreef Poit het volgende:
En ik heb nog wel zoveel liefde te geven..
Truste! En succes met je aardbeien. Als ik had geweten dat ze verdorren had ik ze nu pas gepoot.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan nog niks geven... ik ga slapen, morgen doneer ik weer hekken
ik weet volgens mij nog wel een opmerking van jou toen ik hier net was!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervelend liefje heb je. De hebbert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |