Nee jij bent lekker duidelijkquote:Op zondag 17 januari 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben ook wel in de war met Pride & Prejudice...
eens kijken of hij daar in zit...
Ik vind het ook gloeiend irritant dat al die dingen met elkaar in verbinding staan idd! Ik maar maar even een nieuwe account aan denk ikquote:Op zondag 17 januari 2010 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's niet zo hendig.![]()
Ik ben lichtelijk/zwaar allergisch voor dat 100% via alle middelen ten allen tijden met elkaar in contact staan. Als het even kan laat ik zelfs mijn mobiel thuis.
Is dat stomme facebook gekoppeld aan mijn Yahoo account: meteen 50 mensen die ik 'ken' die ik zou kunnen toevoegen! Dan kom ik echt niet meer aan mijn leven toe.Dus dat doen we lekker niet.
hahahahahahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 21:17 schreef Bamba het volgende:
Fuck, lekker slim van me..Heb me aangemeld als Bamba bij dat facebook en uitnodigingen gestuurd naar bekenden die er ook op zitten, die weten nu ook meteen mn nick natuurlijk
Nee ik zie het!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker duidelijk![]()
Volgens mij ook niet he?
Nodig mij ook even uit dan, want ik snap er geen reet vanquote:
Heb je mijn PM gehad? Ik snap dus geen fuck van dat hele buren uitnodig gebeuren. Ik typ overal jouw UN in maar krijg telkens foutmeldingen. En dat ik geen vrienden heb. Lekker voor je zelfbeeld, dat program.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahahaha
daarom zit ik puur en alleen voor FOK onder mn foknaam... en misschien dat ik dan ooit nog wel onder mn eigen naam t vriendje van Loveless word
Vriendinnetje dan toch zekerquote:Op zondag 17 januari 2010 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahahaha
daarom zit ik puur en alleen voor FOK onder mn foknaam... en misschien dat ik dan ooit nog wel onder mn eigen naam t vriendje van Loveless word
hahahahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je mijn PM gehad? Ik snap dus geen fuck van dat hele buren uitnodig gebeuren. Ik typ overal jouw UN in maar krijg telkens foutmeldingen. En dat ik geen vrienden heb. Lekker voor je zelfbeeld, dat program.
Jaaaa!quote:
ja, je moest voor en achternaamquote:Op zondag 17 januari 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Doe Bamba dan ook of leg het mij uit, want zoals gezegd: ik snap er niks van.
Al heb jij wel heel sneaky jouw UN net anders geschreven.
Je hebt een neighbour request.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha
je moet me eerst op facebook accepteren, dan kunnen we buren worden
en bamba, er zijn er meer die zo heten als jij... ik ben de enige die Tombo Lafan heet volgens mij
ik heb je als buur toegevoegd!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Doe Bamba dan ook of leg het mij uit, want zoals gezegd: ik snap er niks van.
Al heb jij wel heel sneaky jouw UN net anders geschreven.
ja, ik moet meteen mollen bij jou wegjagen omdat je er niet bent!quote:
Ik vossen bij jou!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik moet meteen mollen bij jou wegjagen omdat je er niet bent!
Kansloos is de nieuwe landbouw.quote:
ik jou een koe!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vossen bij jou!
En ik heb je een gans gegeven.
Waar heb je die dan gestopt?quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar heb je die dan gestopt?![]()
* gaat zoeken*
Ik heb Bamba net een koe gestuurd.
ik zie je helemaal niet op facebook!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:41 schreef Bamba het volgende:
Nodigen jullie mij ook even uit als buur? Ik krijg het niet voor elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |