Zullen we elkaar zoeken?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, die aquaria hoef ik niet...
Ik weet niet of het iets is, kom eraan door die uitwisseling met GAM
Maar ik moet nu buren zoeken...
Dan ga ik je niet toevoegenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ho, ik doe dit voor dat farmville, wat dan weer met die mensen uit GAM is... ga dan echt niet met mn echte naam daarop
Leuk dat het leuk was!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:54 schreef Bamba het volgende:
Haaai![]()
Antwerpen was leuk! Wel eerst 1,5 uur in de stromende regen naar het hotel gezocht![]()
en helaas niet al te lekker gegeten (bij een Argentijnse grill, leek lekker, maar was echt
), maar het hotel was echt super de luxe!! 2 keer in bad geweest met Lush
![]()
.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Goeie film. Heb 'm alleen al zooooo vaak gezien dat ik 'm onderhand kan dromen
![]()
Tombola, ik ga facebook installeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is toch ook stom in Sense en Sensibility? En in Pirates ook dacht ik? Heeft hij wel eens een leuke rol?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit the Green Mile te kijken , en die Percy die onwijze creep, das ook de grootste creep uit de X-Files gewoon![]()
Dat is Eugène Toombs
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
deal!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we elkaar zoeken?Ik heb net een boerderijtje aangemaakt. Inclusief kersvers account voor facebook.
Ja maar ik herken ineens die gast, die nare bewaarder uit de X-Filesquote:Op zondag 17 januari 2010 21:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Ik had mezelf vrijdag avond al een beetje verradenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk dat het leuk was!![]()
Was de mister genoegzaam verrast?
Geeft niet!quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]en farmville dan he... en buren worden he!
Hihi in die twee films doet ie niet mee, ik denk dat we iemand anders bedoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hij is toch ook stom in Sense en Sensibility? En in Pirates ook dacht ik? Heeft hij wel eens een leuke rol?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
hoe heet je dan eigenlijk?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we elkaar zoeken?Ik heb net een boerderijtje aangemaakt. Inclusief kersvers account voor facebook.
die van Pirates lijkt er idd wel op! Maar dat is idd iemand andersquote:Op zondag 17 januari 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hihi in die twee films doet ie niet mee, ik denk dat we iemand anders bedoelen
Hij zit ook niet in Sense volgens die lijst.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
die van Pirates lijkt er idd wel op! Maar dat is idd iemand anders
Gaan we allemaal buren worden?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
quote:
hahahaha, ik bedoelde hem wel!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hihi in die twee films doet ie niet mee, ik denk dat we iemand anders bedoelen
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheidquote:Op zondag 17 januari 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha, ik bedoelde hem wel!
ik ben gek aan het worden misschien...
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik had mezelf vrijdag avond al een beetje verraden. Maar hij vond het wel heel leuk!!
En we waren zo druk aan het zoeken naar dat hotel, dat ik niet meer bij de Lush winkel ben kunnen langsgaan
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:17 schreef Bamba het volgende:
Fuck, lekker slim van me..Heb me aangemeld als Bamba bij dat facebook en uitnodigingen gestuurd naar bekenden die er ook op zitten, die weten nu ook meteen mn nick natuurlijk
Aaw arme Ing, daar ben je al sinds gisterochtend tegenaan aan het hikkenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Maar het was wel gezellie ende jomantiessjjjjj?![]()
TomTom, graag!![]()
Nu weer weg, frituurpanmissie bijna volbracht
ik ben ook wel in de war met Pride & Prejudice...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij zit ook niet in Sense volgens die lijst.
Die film heb ik gelukkig nooit gezien![]()
Tis wel echt een net niet acteur zeg
Da's niet zo hendig.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:17 schreef Bamba het volgende:
Fuck, lekker slim van me..Heb me aangemeld als Bamba bij dat facebook en uitnodigingen gestuurd naar bekenden die er ook op zitten, die weten nu ook meteen mn nick natuurlijk
Zeker romantischquote:Op zondag 17 januari 2010 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Maar het was wel gezellie ende jomantiessjjjjj?![]()
TomTom, graag!![]()
Nu weer weg, frituurpanmissie bijna volbracht
Ja lach maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |