quote:Op zondag 17 januari 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Die Butter Chicken is HOT!!!!
En dan staat er op het pakje MILD
Dat wordt wat met de echte HOT-pakjes...
Ja nou, als er MILD op staat...quote:Op zondag 17 januari 2010 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whahhahaha dat had ik je wel tevoren kunnen vertellen
Drinkse
Jij houdt niet zo van badderen met stukjes he?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Hey Nonniebabe en de rest![]()
Ik had nog geen pakjes eten , vast dinsdag pas dan.
Ik was net in bad met zo een blauwe minibruisbal.
Horrorrrrrrrrrrrr.
Wat een meuk kwam dr uit zo een tering minibal![]()
Leek wel of dr een half pakje shag in mn bad lag.
Die andere daarvan gaat mooi in de kadodoos voor mn nichtje dat 3 wordt deze week
jij hebt dezelfdequote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben meteen naar mijn pakjes gerend! Gelukkig heb ik er twee die MILD zijn. Voor wat dat waard is.![]()
Maar goed dat ik standaard creme fraiche in de vriezer heb liggen. Kan ik die in geval van nood erbij mikken.
quote:
Nee dan is serieus waar mn hele bad verneukt.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij houdt niet zo van badderen met stukjes he?
Ik krijg die ook he?quote:
maar die creme fraiche is wel een optie!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*gaat bedenken welke vervelende kennissen ze kan uitnodigen voor het eten*
Blikjes kokosmelk staan hier ook standaard op de plank, ik laat Mr altijd even voor proevenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, als er MILD op staat...![]()
Mèn, wel lekker!![]()
En mn hele hoofd is weer "open"
Ik denk het ook niet... Echt raar, ik had bij de enquete aangegeven dat ik niet zo heel gek ben op pittig eten, en nu vind ik de mild al pittig...quote:Op zondag 17 januari 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg die ook he?
Ik wed dat ik m niet pittig ga vinden![]()
Ik ook!!!!! Vreselijk! (sorry Cat)quote:Op zondag 17 januari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Genk is hier in de buurt en daar is een bioscoop en daar hebben ze Pukkelpop.
In Gent is volgens mij echt niks.
Ik ben daar ook wel es geweest in de tijd dat ik in Leuven studeerde en ik vond het een hele nare deprimerende stad
Oh, dat heb ik nog in de vriezer! Ook een goeie!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Blikjes kokosmelk staan hier ook standaard op de plank, ik laat Mr altijd even voor proeven
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Nonneke het volgende:
Djeez ik had een collegatje beloofd wat fotos voor dr uit te printen, trek ik die fotos net van dr kaartje af zijn het toch een zooi lelijke mensen en een lelijke baby, ik hoop maar dat mn printer het trekt
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Genk is hier in de buurt en daar is een bioscoop en daar hebben ze Pukkelpop.
In Gent is volgens mij echt niks.
Ik ben daar ook wel es geweest in de tijd dat ik in Leuven studeerde en ik vond het een hele nare deprimerende stad
Maar maar maar.... ze hebben nu een LICHTPLAN. Wat Heel Veel Kans Maakt Op Prijzen.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!!!!! Vreselijk! (sorry Cat)
Da's ook een goeie! Volgens mij heb ik nog een blikje staan.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Blikjes kokosmelk staan hier ook standaard op de plank, ik laat Mr altijd even voor proeven
Dat word vastlopend papierquote:Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Nonneke het volgende:
Djeez ik had een collegatje beloofd wat fotos voor dr uit te printen, trek ik die fotos net van dr kaartje af zijn het toch een zooi lelijke mensen en een lelijke baby, ik hoop maar dat mn printer het trekt
![]()
![]()
Doe hem effe een blinddoekje voor of zo.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
tis vast een lief kind he ?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel tegen haar zeggen; wat een lieve baby!!!!
Oehhh succes met je pokerface bij het overhandigenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef Nonneke het volgende:
heb maar even een smsje gestuurd of ze ze écht op a4 formaat wou hebbenik kan het haast niet geloven dat ze deze fotos op a4 wil
![]()
whahahahahahahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef Nonneke het volgende:
heb maar even een smsje gestuurd of ze ze écht op a4 formaat wou hebbenik kan het haast niet geloven dat ze deze fotos op a4 wil
![]()
Ik lag dubbelquote:Op zondag 17 januari 2010 20:52 schreef oh-oh het volgende:Of je bewerkt al die foto's en doet bloemen en hartjes over die lelijke hoofden en dan zeg je heel lief "zo , dat kijkt vast een stuk prettiger he?"
Ow halp. Is dat wat?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef tombolafan het volgende:
OMG, ik ben nu farmville aan het spelen... Nou ja, ik wacht tot mn aardbeien groot genoeg zijn om te oogsten...
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:54 schreef Bamba het volgende:
Haaai![]()
Antwerpen was leuk! Wel eerst 1,5 uur in de stromende regen naar het hotel gezocht![]()
en helaas niet al te lekker gegeten (bij een Argentijnse grill, leek lekker, maar was echt
), maar het hotel was echt super de luxe!! 2 keer in bad geweest met Lush
![]()
.
Zit je op facebookquote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef tombolafan het volgende:
OMG, ik ben nu farmville aan het spelen... Nou ja, ik wacht tot mn aardbeien groot genoeg zijn om te oogsten...
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:52 schreef oh-oh het volgende:Of je bewerkt al die foto's en doet bloemen en hartjes over die lelijke hoofden en dan zeg je heel lief "zo , dat kijkt vast een stuk prettiger he?"
Nou ja, die aquaria hoef ik niet...quote:Op zondag 17 januari 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow halp. Is dat wat?
Ik heb een kennis van me ooit zien goochelen met 3 boerderijen en evenveel aquaria. Het gaat nergens over geloof ik he?
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef Nonneke het volgende:
![]()
nou ja, puur om dat farmville te kunnen doenquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo eens kijken of ik van baby een pierrot kan maken
Doe es je profiel PM'en.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, puur om dat farmville te kunnen doen
En op de kaart bij die Argentijn stond: geserveerd met franse frietjes. Ik wil niet overdrijven, maar de friet was 5x!!!! zo dik als franse frietjesquote:
hahaha nee dat zou echt te zielig zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had gesmst:
Sorry, maar je kaartje is verwisseld met dat van de Adams Family, bezorg je me ff t goede kaartje?
Tsja, Anomalia, he! Dan krijg je datquote:Op zondag 17 januari 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe hem effe een blinddoekje voor of zo.
Toen Amalia geboren werd hebben we haar uitgebreid vergeleken met mijn neefje, die een weekje ouder is. En zij was écht een lelijke baby in vergelijking met neefje.Ik moet zeggen dat Amalia wel mooi is opgedroogd. Op die naam na dan.
![]()
OMG echt he.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, die aquaria hoef ik niet...
Ik weet niet of het iets is, kom eraan door die uitwisseling met GAM
Maar ik moet nu buren zoeken...
Is dat leuk dan? Ik kan facebook ook op mn Iphone installeren zag ik vanmiddagquote:Op zondag 17 januari 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, puur om dat farmville te kunnen doen
Sms ff terug dat postzegelformaat ook tot de mogelijkheden behoordquote:Op zondag 17 januari 2010 20:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hahaha nee dat zou echt te zielig zijntis al niet zo'n helder licht
en ik zie net op een van de fotos dat ze heel erg op dr zus lijkt
![]()
![]()
OH berichtje terug !!!
whahaha ze heeft zichzelf bedacht "doe maar 10x15" ja dat lijkt me ook groot zat![]()
Ik heet gewoon Tombolafanquote:Op zondag 17 januari 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe es je profiel PM'en.
Worden we friendjahs
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hahaha nee dat zou echt te zielig zijntis al niet zo'n helder licht
en ik zie net op een van de fotos dat ze heel erg op dr zus lijkt
![]()
![]()
OH berichtje terug !!!
whahaha ze heeft zichzelf bedacht "doe maar 10x15" ja dat lijkt me ook groot zat![]()
Ja nou, dat ga ik dus ECHT niet doen he!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG echt he.
Mn beste vrienden doen dat ook die onzin.
Zijn ze hier, heel gezellig bladibla, moet ineens halsoverkop mn pc aan, want dan moeten ze taarten uit de oven halen of weet ik wat allemaal![]()
NOG erger is dat ze elkaar ook bellen.
Als zij bv alleen hier is en we zitten een film te kijken gaat ze rustig dr man bellen.
Schat, wil jij ff die muffins regelen?
Echt ziek
Doe gewoon!!! Kun je mijn buurvrouw worden!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is dat leuk dan? Ik kan facebook ook op mn Iphone installeren zag ik vanmiddag
ja ho, ik doe dit voor dat farmville, wat dan weer met die mensen uit GAM is... ga dan echt niet met mn echte naam daaropquote:
Goeie filmquote:Op zondag 17 januari 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit the Green Mile te kijken , en die Percy die onwijze creep, das ook de grootste creep uit de X-Files gewoon![]()
Dat is Eugène Toombs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |