Single zijn does not equal muurduwbeschikbaarheid!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij en Tombola zijn de enige singles als we verzonnen digitale nep-relaties even niet meetellen![]()
Ehm, nieuw topic-cheer?quote:
GMTA!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Single zijn does not equal muurduwbeschikbaarheid!![]()
samen!quote:Oeh... naamtopic.
ik dacht dat je je aanmeldde als mede-beschikbare...quote:
Muurduwen?quote:
WOEOEOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEquote:Op zondag 17 januari 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
Ik moest het gewoon even een keer proberen hoor
Gewoon om te kijken hoe dat nou voelt.
Nee sorry, vriendje blijft!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dacht dat je je aanmeldde als mede-beschikbare...
Ja maar, ik zou eerst met Elisa he...quote:
FiPo!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WOEOEOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgelikte boterhammen mot ik niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, ik zou eerst met Elisa he...
Er valt niet zo heel veel klaar te maken hoor, niet eens alle deelnemers zijn al bekendquote:Op zondag 17 januari 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
Maarre... Greys, nu zit je dus je extra knopjes te flashen zonder dat je überhaupt een forum hebt.Is dat ding nu nog niet klaar?
HEEEEEEEEEEEeequote:
ga je dat dansje doen de 23e?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_t_you_heard_.html
Elisa is als wijn... die wordt alleen maar beter met de jaren.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEee
maar je wilde wel Elisa na mij!!!!
Dus ik zal de F5 knop nog maar verder verslijten dan.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Er valt niet zo heel veel klaar te maken hoor, niet eens alle deelnemers zijn al bekend
Maar ik bepaal niet wanneer dat ding online komt, het zal als het goed is ergens vanavond gebeuren.
En anders morgen. En dan vullen de users het verder!
Aaaw... viel het tegen?quote:
quote:
Had je mijn PM gezien? Pakje was hier gearriveerd!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, ik ga de "butter chicken" uit mn meiasia maar eens maken![]()
Ik neem van alles de "2 extra's" mee naar DTH, wie wil proberen (en dan wel melden wat je er van vindt) kan dan meenemen!!!
Ja ik zag hetquote:Op zondag 17 januari 2010 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je mijn PM gezien? Pakje was hier gearriveerd!![]()
Heb je wat op je Lush wishlist staan wat ik zaterdag kan meenemen?
er is een parkje met een asiel waar je met de hondjes mag lopenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga trouwens met 6 man naar de musical 'Notre Dame' in Gent.Dankzij Insiders betalen we maar 37,50 voor een kaartje. Is normaal rond de 50 euro.
![]()
Iemand nog tips en must sees in de stad? Want met anderhalf uur reistijd gaan we er wel een dagje van maken natuurlijk.
Geeen idee. Wij hebben nog kaartjes liggen voor een dagje uit naar leuze. Je hebt de keus uit een aantal dingen. Het enige dat wij leuk vinden is glow in the dark minigolf in Brusselquote:Op zondag 17 januari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga trouwens met 6 man naar de musical 'Notre Dame' in Gent.Dankzij Insiders betalen we maar 37,50 voor een kaartje. Is normaal rond de 50 euro.
![]()
Iemand nog tips en must sees in de stad? Want met anderhalf uur reistijd gaan we er wel een dagje van maken natuurlijk.
zo, dat is simpel! Kip aanbraden en saus erbij...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, ik ga de "butter chicken" uit mn meiasia maar eens maken![]()
Ik neem van alles de "2 extra's" mee naar DTH, wie wil proberen (en dan wel melden wat je er van vindt) kan dan meenemen!!!
Gent? ik heb m'n belgische dinnetje online dus zal het zo even vragenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Dat wordt gezellig dan.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er is een parkje met een asiel waar je met de hondjes mag lopen
Nee, geen idee... en ik heb er nota bene 10 maanden gewoond
Hopelijk weet jouw dinnetje er meer van dan Tombola.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gent? ik heb m'n belgische dinnetje online dus zal het zo even vragen
Hihi vast wel maar we zitten evne het weekend door te nemenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig dan.![]()
[..]
Hopelijk weet jouw dinnetje er meer van dan Tombola.![]()
Dankjewel alvast!
Ja, was voor mn studiequote:
Je had naar het theater gekund.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, was voor mn studie
En dat was zo ongeveer de vervelendste tijd van mn leven
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat had je een lief pakje voor Oh-Oh gemaakt!!!!
En heb je al een vriendinnetje voor Steph?
Hier hing trouwens ook niets Non.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Nee nog niet, maar dinsdag mag hij naar de dierenarts voor zn tanden misschien weet zij er toevallig een
Ja bummerquote:Op zondag 17 januari 2010 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Trouwens Greys, zie je ESF topic. Geen tiesto of Within Temptation.
6 Nederlandse artiesten kiezen 6 talenten en gaan hen coachen. Geen enkele grote artiest oid gaat dus dat kut-nummer zingen
en een (knaagdieren) asiel? hebben ze daar ook geen buiten konijntjes?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Nee nog niet, maar dinsdag mag hij naar de dierenarts voor zn tanden misschien weet zij er toevallig een
Nee das echt zo jammerquote:Op zondag 17 januari 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier hing trouwens ook niets Non.
Het is ook niet echt de tijd vd konijntjes.
Whahhahaha dat had ik je wel tevoren kunnen vertellenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Die Butter Chicken is HOT!!!!
En dan staat er op het pakje MILD
Dat wordt wat met de echte HOT-pakjes...
konijnen zat in de opvangen maar allemaal binnenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en een (knaagdieren) asiel? hebben ze daar ook geen buiten konijntjes?
Och wat sneu voor 'm joh.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee das echt zo jammerAlhoewel het konijntje wat er het beste bij zou kunnen zo'n beetje nu geboren wordt
vaak gaat koppelen rond een maand of 3 het makkelijkst geen hele kleine baby meer maar toch ook nog niet volwassen als ik dus tot de "lente" zou wachten om er iets bij te zetten
![]()
Nouja hij zit gelukkig niet meer bij de pakken neer, komt alweer kijken als je eten komt brengen enzo, mag hem alleen nogsteeds niet aaien, maar gelukkig dus niet vreselijk verdrietig meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |