Te laat.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
koop hekken!!!! Dan krijg je een lint enzo en misschien een kado en dan lopen je koeien niet meer weg
Dankjewel!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:02 schreef Bamba het volgende:
Ik heb jullie gefertilized![]()
Omg, wat klinkt dat fout
oh nee!!!! Je koeien aanklikken en "stay" kiezen helpt ookquote:Op zondag 17 januari 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te laat.Ik heb er een boom en nieuwe aubergines voor gekocht.
Nu heb ik langzame groentes en fruit dus voorlopig gebeurt er niks. Of iemand moet me hekken kado geven.![]()
Mijn koeien zijn trouwens wel weer braaf.
Ik heb wel flink coins van jouw ribbons gecashed.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh nee!!!! Je koeien aanklikken en "stay" kiezen helpt ook
morgen krijg je een hek (bij 8 hekken krijg je een ribbon ofzo)
quote:
Farmville FTW!!!!quote:
dat zie ik nu ook pas!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb wel flink coins van jouw ribbons gecashed.
Over een dag weet ik het.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
Wat zou er gebeuren als je koe 100% is
En je pinguin... dat vind ik helemaal een mysterieuze.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
Wat zou er gebeuren als je koe 100% is
dank je wel!!!!quote:
idd!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je pinguin... dat vind ik helemaal een mysterieuze.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over een dag weet ik het.![]()
Ik kreeg opeens keiveul cash! En een koe! En heb nu hekken!
quote:
Ohquote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die moet je adopteren van iemand die m vindt...
Ik heb een witte kat en een pinguin geadopteerd...
Keuterboertje.quote:
ik ook bijna niet meer...quote:
en morgen is bijnaquote:Op zondag 17 januari 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keuterboertje.![]()
Morgen is er gewas rijp en dan heb je weer geld.
En heb je de button 'find out what your friends are doing' al ontdekt? Staat onderaan je veldje. Daar staan alle dingen die Tombola en ik hebben gedaan. Bij elk lintje wat wij krijgen komt daar een bericht en als je daarop klikt krijg je telkens 50 coins. En dan gaat het best hard.
Hekken zijn trouwens een goede investering.
Jij hebt echt veul!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook bijna niet meer...
maar wel een koe, een schaap, een gans, een kat, een pinguin, en 20 velden, een picknicktafel, een baal hooi, een appelboom, een rusttent (?) en een beeldje (en nog een baal hooi en een schilderij oid in mn giftbox)
Het is maar goed dat ik morgen pas om half 2 hoef te gaan werken.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en morgen is bijna
en dan kunnen we elkaar weer iets geven
borstelen???? ik zal m nog eens "petten"quote:Op zondag 17 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt echt veul!![]()
Ik heb drie koeien, wat hekken, een appelboom, een vat, geel en roze hooi. En een pinguin.
Ik wil een kat! Tombola, had je al gezien dat je een medaille kunt verdienen door je kat 5 keer te borstelen?
ik moet om 6.10 op!!! Dus om 0.00 ben ik weg...quote:Op zondag 17 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik morgen pas om half 2 hoef te gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |