Ohquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar gaat het dan over? Nog niet bijgelezen en ook helemaal geen zin om aan te beginnen. Het was meer omdat ik er zo lang uit geweest ben.
Dat dacht ik ook wel alquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik betrok het idd ook niet op mezelf, want volgens mij zijn we het gewoon eens.
Iehw!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
En toen stond Chico gal te spugen op de bank
![]()
Zwabke, ga je Toko-en vandaag?quote:
Wat dan? Wat dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook wel al![]()
Ff iets heel anders, ik had zoooooooo een lief pakket met de post
Ja op t kleed, maar het sijpelde ook een beetje tegen de bankquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Iehw!![]()
Voelt ie zich niet zo lekker?
En die gele zooi op je bankOf had je er een kleed over dat je in de was kunt gooien?
Ja hoor. Prima.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
OhIk dacht dat je bang was voor de discussie
(Over ramptoerisme en goede doelen en strijkstokken).
Alles wel?
Ik heb dr geen een gezien maar ik zou voor 2 gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
-Surrogates (met Bruce Willis (http://www.imdb.com/title/tt0986263/ )
-Inglourious Basterds (spreek voor zich lijkt me, http://www.imdb.com/title/tt0361748/ )
-Terminator Salvation (http://www.imdb.com/title/tt0438488/ )
-Public Enemies (Johnny Depp (http://www.imdb.com/title/tt1152836/ )
-Up (animatie, staat op #72 in de top 250 van IMDB http://www.imdb.com/title/tt1049413/ )
-Australia (Nicole Kidman / Hugh Jackman http://www.imdb.com/title/tt0455824/ )
Vanavond komen er vrienden over de vloer. Deze films heb ik klaarliggen, welke raden jullie aan?
Ja ik ben ff de fotos aan t uppen stuk ongeduldquote:
Jij met je teasersquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ben ff de fotos aan t uppen stuk ongeduld
Up heb ik afgelopen week gezien. Geniaal mooi gemaakt en bij tijd en wijle ook echt grappig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
-Inglourious Basterds (spreek voor zich lijkt me, http://www.imdb.com/title/tt0361748/ )
-Up (animatie, staat op #72 in de top 250 van IMDB http://www.imdb.com/title/tt1049413/ )
Vanavond komen er vrienden over de vloer. Deze films heb ik klaarliggen, welke raden jullie aan?
Inglourious Basterds had je al gezien toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
PR blauw he, geen mod blauwquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja hoor. Prima.
Ik ben trouwens ook niet bang voor een discussie.
Maareh, Blauw?
Dus toch!!
Bink heeft ook regelmatig (eens in de paar maanden) een gal-spuug-dagje en dan is het daarna zomaar ineens weer over. Dus ik hoop het voor Chico hetzelfde geldtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
K moest eerst ff mn arme baby in een dekentje draaien, meneer is helemaal rillerig,ik hoop niet dat ie ziek is / wordt, want als dr iets met Chico is dan ben ik echt in alle staten
Yep, maar niet iedereen die vanavond komt had die gezien, en tis wel leuke film, dus eventueel een 2e keer kijken is geen ramp.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Inglourious Basterds had je al gezien toch?
Pluizig en blauwquote:
Ah oke! Maar dan kan je die dus al beter beoordelen dan ik, want ik heb hem niet gezienquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Yep, maar niet iedereen die vanavond komt had die gezien, en tis wel leuke film, dus eventueel een 2e keer kijken is geen ramp.
Geef Petah een kusje van mequote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:18 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh![]()
![]()
Ik kreeg net een heel lief pakketje van de postbode
![]()
![]()
En nu ga ik de hort op. Naar de markt en kijken hoe het met de beesjes is. Petah
Chico heeft in de 8 jaar dat ik m heb nog geen 8 keer gekotst , dus het bevalt me niksquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink heeft ook regelmatig (eens in de paar maanden) een gal-spuug-dagje en dan is het daarna zomaar ineens weer over. Dus ik hoop het voor Chico hetzelfde geldt
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:18 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh![]()
![]()
Ik kreeg net een heel lief pakketje van de postbode
![]()
![]()
En nu ga ik de hort op. Naar de markt en kijken hoe het met de beesjes is. Petah
Dat had ik al gezien.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Pluizig en blauw
(Omdat je 'dus toch!' zei en ik laatst voor de grap modblauw was... ik ben geen mod, dat dat even duidelijk is)
Kaarsen van Non ja!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh wat een leuk pakje!![]()
En wat is het? Kaarsen? Want dat zie ik niet zo goed
Toch niet voor een verjaardag die we gemist hebben ofzo?
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt dom soms
Heer G gaat vanavond stappen, dus ik dacht dat we dan eerst ff vroeg bij Shabu konden gaan eten (sushi) en dat hij daarna dan door kon rijden en ik weer naar huis. Dus ik steeds bellen vanmorgen om te reserveren, maar steeds in gesprek toon.
Kom ik er nu achter dat ik met de gewone telefoon zit te bellen. Waarvan we de telefoonlijn dus weken geleden al hebben opgezegd
FAIL!
Waarom zit die telefoon nog aangesloten dan?quote:
LOL! Oh erg is dat hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt dom soms
Heer G gaat vanavond stappen, dus ik dacht dat we dan eerst ff vroeg bij Shabu konden gaan eten (sushi) en dat hij daarna dan door kon rijden en ik weer naar huis. Dus ik steeds bellen vanmorgen om te reserveren, maar steeds in gesprek toon.
Kom ik er nu achter dat ik met de gewone telefoon zit te bellen. Waarvan we de telefoonlijn dus weken geleden al hebben opgezegd
FAIL!
Luiheidquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom zit die telefoon nog aangesloten dan?
skype nemen! kan je via je computer bellen op basis van beltegoed (en goedkoop over de hele wereld dusquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap Greys, nou, ik zou zeggen, pleur die telefoon es in de prullie of in een doos op zolder, NU
Done, Heer G heeft hem zojuist op zolder gemiktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap Greys, nou, ik zou zeggen, pleur die telefoon es in de prullie of in een doos op zolder, NU
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Done, Heer G heeft hem zojuist op zolder gemikt
Ik wilde die telefoon in de prullenbak (batterij was steeds binnen tien minuten leeg) maar neeeeee, het moest bewaard blijven uiteraard
Zo eentje heb ik hier ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Done, Heer G heeft hem zojuist op zolder gemikt
Ik wilde die telefoon in de prullenbak (batterij was steeds binnen tien minuten leeg) maar neeeeee, het moest bewaard blijven uiteraard
Ing!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH![]()
Wat een discussie hier![]()
Ll, ik ken van je films alleen surrogates en dat was echt een tegenvallert.
En wat hebben jullie met m'n poessies gedaan?![]()
Nog meer poessies![]()
http://steelcam.jalbum.net/Tom%20%26%20Luna%202/
En nu ga ik boodschappen uitpakken, bed verschonen en frituurpan schoonmaken
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:04 schreef Greys het volgende:
Op Nat. Geographic een man die helemaal gek is op en met getallen.
Als je aan hem vraagt 'op welke dag valt mijn verjaardag 2 augustus in het jaar 5223' dan weet ie dat binnen 2 secondenUit zijn hoofd!
Oh ja jij was in Duitsland he?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ing!
Ik zo trouwens eens even een verhaaltje over afgelopen week in elkaar draaien.
(Als jullie dat leuk vinden.)
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ing!
Ik zo trouwens eens even een verhaaltje over afgelopen week in elkaar draaien.
(Als jullie dat leuk vinden.)
Het is zo'n interessant programma!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Een wandelende kalender dus? Of kan ie nog meer.
Ik heb een PC voor dat soort ongein.
Ik ga het halen, geen zin om het te makenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Greys, anders ga je vandaag zelf sushi maken!
Hoi!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:08 schreef sybrenz het volgende:
frituurpan schoonmaken, altijd genieten werk
Heb je een hond die Bink heet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het halen, geen zin om het te maken
En straks even met La Binknaar het bos
[..]
Hoi!
Whut? Ik zie alleen maar rare tekens staan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:27 schreef Bamba het volgende:
Even kijken of het werkt, ben nu online via de iPhone...
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je een hond die Bink heet?
Het werkt!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:29 schreef Bamba het volgende:
Jaaaa hij doet t!!ben ook weer meteen weg,zo naar Antwerpen eindelijk!!tot morgen!
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:29 schreef Bamba het volgende:
Jaaaa hij doet t!!ben ook weer meteen weg,zo naar Antwerpen eindelijk!!tot morgen!
Oh die boekenskill zou ik ook wel willen hebbenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is zo'n interessant programma!
't gaat over idiots savants.
Het zijn officieel geen genieën, want ze hebben naast een enorm talent ook een of meerdere beperkingen.
En dan schijn je het dus geen 'genie' te mogen noemen.
De ene kan dus bij elke datum in het verleden of toekomst die je maar noemt de dag zeggen binnen enkele seconden. De ander heeft nooit piano leren spelen maar speelt élk stuk na één keer horen vlekkeloos na. Stukken waar pianisten soms jaren op leren speelt hij na één keer horen. Terwijl hij meervoudig gehandicapt is. En weer een ander heeft inmiddels 9000 boeken in zijn geheugen zitten, hij kan 500 bladzijdes per uur lezen en alles onthouden.
Och, over zoiets heb ik ook eens gelezen. Mensen die een ongeluk kregen en daarna een compleet andere persoonlijkheid hadden. Erg apart.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
Ga maar lekker tukkie doen dan Ing als je je niet lekker voelt!
Dat programma!
Een man die op het toilet zat, er werd op de deur geklopt dus zette hij wat extra kracht bij het poepen () en toen knapte er twee aders in zijn hoofd. Hij werd gered, maar kon amper meer wat.
En ineens was hij een wondertekenaar/schilder sindsdien. Wat werken de hersenen toch apart![]()
Net als een meisje van drie dat briljant een galopperend paard tekende, maar nog niet kon praten. Toen ze leerde om te praten verdween haar tekentalent. Interessant programma, compleet met hersenscans en wetenschappelijke verklaringen.
Hier is het nu dus echt geen wandelweer meer ...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het halen, geen zin om het te maken
En straks even met La Bink naar het bos
[..]
Hoi!
Wij hebben namelijk ook een hond die Binky heet en noemen 'm vaak Bink.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Da's een vrij normale hondennaam toch?
En hoi!
nou dat. en ik geloof er echt in dat de fam van Alex er alles aan zal doen dat ze die mensen helpen. en als die 5 euro die ik kan missen *geen vetpot, maar wel uit een goed hart* besteed word aan t vervoer van de spullen ernaar toe is t mij ook goedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zijn nou juist dat soort kleineren projecten waarbij het geld wel daar terecht komt waar het moet komen. Dara geef ik nou juist wel aan.
Dit is Bink. En het is een vrouwtjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wij hebben namelijk ook een hond die Binky heet en noemen 'm vaak Bink.Ik zou zelf een hond niet zo'n naam geven, al moet ik toegeven dat hij wel goed bij het karakter van onze hond past.
Ow, wat zijn ze lievv!!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
Ynske, je was niet de enige
Aanstootgevende fok-banner.
Hey daar matcht Bink met Chico in mijn UIquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is Bink. En het is een vrouwtje
[ afbeelding ]
Leuk! En meteen even naar binnen om Petah een kusje te geven?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij gaan zo Blijdorp abo's halen
Charmante gelaatsuitdrukking.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat heeft ze van d'r baasjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Charmante gelaatsuitdrukking.
Wíe?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! En meteen even naar binnen om Petah een kusje te geven?
Die zit vlakbij dan
quote:
quote:
Nou ik zal 'm de groeten doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Petahhhh. (Peter). Het witte poolvosje die Nok Petah heeft genoemd.
Hoofdingang, rechtdoor, vlak na de ijsberen rechts omhoog. Dan zie je hem vanzelf. Er zitten een aantal poolvosjes daar en één spierwitte. Die is tam en komt tegen het hek aan
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik ben trouwens over de 20k posts heen
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Geniaal clipje trouwens.
En de eerste zin:
Ik heb iets aan mn teen.
Lekerrrrrr.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:32 schreef oh-oh het volgende:Welja, en net belde mn moeder.
Wanneer kunnen we komen?
Ik heb allemaal leuke kleine kadootjes voor je, ik kon het niet laten liggen !
![]()
Dus ze komen morgen eten, kook ik lekker Indisch voor ze![]()
Ben benieuwd.
Ja, op zn Theo en Thea's!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekerrrrrr.
Fijn dat je zo verwend word! Maar je bent ook heel speciaal hoor![]()
Wat lief van Nonneke ook!
Dat is een erg leuke foto van Bink, Ze is ook wel cute hé!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja thnx voor de reminder, ik moet Kees ook nog ff doen, dat gaat net zo, die ligt gewoon op dr rug terwijl ik knipquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:59 schreef Greys het volgende:
Men neme een Boor.
Men neme een nagelknipper.
Men neemt 1 minuutje.
Men knipt alle nageltjes.
En Boor geeft geen krimp, blijft gewoon liggen en kijkt gefascineerd naar zijn eigen nagels
Maare???? Dat ben je niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik weet dat het heel lief bedoelt, maar ik voel me nu net zo een special needs gevalletje
![]()
Jawel, dat is 7 euro.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:05 schreef Enfermera het volgende:
Mn hoesjes van eBay zijn binnen! Had er 3 besteld voor mn Nokia N97 mini. Totaal 7 euro![]()
![]()
Is toch geen geld mensen
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Maare???? Dat ben je niet?![]()
Weer een illusie minder, story of my life
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:59 schreef Greys het volgende:
Men neme een Boor.
Men neme een nagelknipper.
Men neemt 1 minuutje.
Men knipt alle nageltjes.
En Boor geeft geen krimp, blijft gewoon liggen en kijkt gefascineerd naar zijn eigen nagels
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee gek, dat bedoelde ik ook niet.![]()
Thnx, ik ben heul geen josti nee
quote:
Echt hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook echt eBay fan, Chico zn schoenen waren ook zo een geniale aankoop.
1 cent kostten die, en 6 euro verzendkosten
Niiiiiiiicequote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:11 schreef Strega het volgende:
Ik ga hier zo eens appel muffins maken.
En een hele grote pan stoofschotel, met allerlei wintergroenten, rode wijn en sucade vlees.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja jij was in Duitsland he?
Geen idee wat je daar ging doen maar ik ben wel benieuwd ja
Oké.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Frituurpan wordt morgen....ook iets met tempo enzo
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niiiiiiiice![]()
Ik maak straks verse frietjes met een portie zuurvlees van kerst nog uit de vriezer![]()
En ik ga ook iets bakken, denk morgen, als mn ouders komen, weet nog niet wat.
En morgen Indisch koken
Krabbetjes ( ribbetjes dus ) , sambalboontjes, ik heb hele lekkere emping van de toko, ik heb van die gedroogde gezouten visjes, en ik heb lekkere garnalensambal.quote:
Voor mij voor de lol, maar ik heb echt niet de hele week stilgezeten hoor! Gewoon lekker meegewerkt. Het is trouwens echt wel een weekje vakantie voor mij, ik ben even uit mijn dagelijkse sleur weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
JJH, was dat gewoon voor de lol of echt om te werken samen met die maat?
Lijkt me best leuk voor een keer hoor!
Vrienden van me hebben een vrachtschip, tis zo jammer dat hun herder geen vreemde honden aan boord duldt, anders ging ik echt es mee met hun een week
Je lijkt Q wel met je "vet lekker".quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Krabbetjes ( ribbetjes dus ) , sambalboontjes, ik heb hele lekkere emping van de toko, ik heb van die gedroogde gezouten visjes, en ik heb lekkere garnalensambal.
Simpel maar wel echt vet lekker!
Hier ook.quote:
Ja, heerlijk. Ik heb nog even zitten twijfelen over het sucade vlees, om er rendang van te maken, maar het word toch winterstoof, heb nog zoveel groenten liggen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Krabbetjes ( ribbetjes dus ) , sambalboontjes, ik heb hele lekkere emping van de toko, ik heb van die gedroogde gezouten visjes, en ik heb lekkere garnalensambal.
Simpel maar wel echt vet lekker!
Dat dus......quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Ik heb nog even zitten twijfelen over het sucade vlees, om er rendang van te maken, maar het word toch winterstoof, heb nog zoveel groenten liggen.
Het begint hier nu heerlijk naar rozijnen/appel muffins te ruiken!
Sorry, zit weer in het verkeerde account. Pagan laat altijd alles openstaan.
Leuk zo'n weekje!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:30 schreef JJH het volgende:
Het geinig is trouwens dat ik 2,5jaar geleden bij datzelfde bedrijf mijn eindstage gelopen heb.
Omdat dat veeeeeel leuker isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Waarom ga ik dan toch gewoon bijna een uur met de honden spelen ipv schoonmaken ???
Leuk zo en een weekje met een vriend en ook nog eens eropuit. Gezellig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb het inderdaad prima naar mijn zin gehad.
Rob, uit Ossenzijl, dus de andere kant op. En mede door mijn stage wist ik dat ze bij jou in het dorp zaten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk uitje JJH![]()
Jan Krediet zat tot een paar jaar geleden bij ons int durp, maar omdat ze geen uitbreidingsmogelijkheden meer hadden zijn ze naar Steenwijk vertrokken.
Best jammer.
En over 2 weken gaan wij ook naar Koblenz![]()
Hoe heet je vriend?
Arme Binkiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
Voel je je alweer wat beter Ing?
Nog een tukkie gedaan?
GB, naar welke film? Leuk!
Onze boswandeling met Bink was van korte duur helaasVolgens mij heeft ze last van d'r maag ofzo, ze liep hele kleine pasjes met kromme rug. Of het nou van de kou kwam - maar volgens mij had ze er met lagere temperaturen geen of amper last van - of doordat de paden helemaal van ijs waren in het bos... ze vond er niets an en voelt zich niet lekker. Dus toen nog maar een paar boodschapjes gehaald en Heer G moest nog drumstokken hebben en nu zijn we weer thuis en Bink is zielig. Hoop dat ze zich snel weer goed voelt.
Arme Bink....lekker warm in haar mandje en wat lekkere hapjes dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
Voel je je alweer wat beter Ing?
Nog een tukkie gedaan?
GB, naar welke film? Leuk!
Onze boswandeling met Bink was van korte duur helaasVolgens mij heeft ze last van d'r maag ofzo, ze liep hele kleine pasjes met kromme rug. Of het nou van de kou kwam - maar volgens mij had ze er met lagere temperaturen geen of amper last van - of doordat de paden helemaal van ijs waren in het bos... ze vond er niets an en voelt zich niet lekker. Dus toen nog maar een paar boodschapjes gehaald en Heer G moest nog drumstokken hebben en nu zijn we weer thuis en Bink is zielig. Hoop dat ze zich snel weer goed voelt.
Ik ben benieuwd wat je daarvan vindt. Het klinkt allemaal wat absurd, die film en de omschrijving. Een oorlogscomedy, dan moet ik aan 'allo 'allo denkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Arme Binkie![]()
![]()
Ik ga naar eh, die film met George Clooney. The men who stare at goats, ofzo.
Bink wil geen lekkere hapjes, dus die voelt zich écht niet lekkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme Bink....lekker warm in haar mandje en wat lekkere hapjes dus![]()
Tukje was wel lekker, ik kreeg het alleen niet warm en overal lagen katten.
Dus ik lag een beetje ongelukkig zeg maar![]()
Voel me wel weer wat beter.
Prachtig dorp? die brug en dat kroegje, ze hebben daar geeneens een pinautomaat!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ossenzijl is ook een schitterend dorp![]()
Vaak met de boot doorheen gevaren/gelegen.
En Rob kennen we nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |