Chico heeft in de 8 jaar dat ik m heb nog geen 8 keer gekotst , dus het bevalt me niksquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink heeft ook regelmatig (eens in de paar maanden) een gal-spuug-dagje en dan is het daarna zomaar ineens weer over. Dus ik hoop het voor Chico hetzelfde geldt
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:18 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh![]()
![]()
Ik kreeg net een heel lief pakketje van de postbode
![]()
![]()
En nu ga ik de hort op. Naar de markt en kijken hoe het met de beesjes is. Petah
Dat had ik al gezien.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Pluizig en blauw
(Omdat je 'dus toch!' zei en ik laatst voor de grap modblauw was... ik ben geen mod, dat dat even duidelijk is)
Kaarsen van Non ja!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh wat een leuk pakje!![]()
En wat is het? Kaarsen? Want dat zie ik niet zo goed
Toch niet voor een verjaardag die we gemist hebben ofzo?
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt dom soms
Heer G gaat vanavond stappen, dus ik dacht dat we dan eerst ff vroeg bij Shabu konden gaan eten (sushi) en dat hij daarna dan door kon rijden en ik weer naar huis. Dus ik steeds bellen vanmorgen om te reserveren, maar steeds in gesprek toon.
Kom ik er nu achter dat ik met de gewone telefoon zit te bellen. Waarvan we de telefoonlijn dus weken geleden al hebben opgezegd
FAIL!
Waarom zit die telefoon nog aangesloten dan?quote:
LOL! Oh erg is dat hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt dom soms
Heer G gaat vanavond stappen, dus ik dacht dat we dan eerst ff vroeg bij Shabu konden gaan eten (sushi) en dat hij daarna dan door kon rijden en ik weer naar huis. Dus ik steeds bellen vanmorgen om te reserveren, maar steeds in gesprek toon.
Kom ik er nu achter dat ik met de gewone telefoon zit te bellen. Waarvan we de telefoonlijn dus weken geleden al hebben opgezegd
FAIL!
Luiheidquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom zit die telefoon nog aangesloten dan?
skype nemen! kan je via je computer bellen op basis van beltegoed (en goedkoop over de hele wereld dusquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap Greys, nou, ik zou zeggen, pleur die telefoon es in de prullie of in een doos op zolder, NU
Done, Heer G heeft hem zojuist op zolder gemiktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap Greys, nou, ik zou zeggen, pleur die telefoon es in de prullie of in een doos op zolder, NU
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Done, Heer G heeft hem zojuist op zolder gemikt
Ik wilde die telefoon in de prullenbak (batterij was steeds binnen tien minuten leeg) maar neeeeee, het moest bewaard blijven uiteraard
Zo eentje heb ik hier ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Done, Heer G heeft hem zojuist op zolder gemikt
Ik wilde die telefoon in de prullenbak (batterij was steeds binnen tien minuten leeg) maar neeeeee, het moest bewaard blijven uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |