Krabbetjes ( ribbetjes dus ) , sambalboontjes, ik heb hele lekkere emping van de toko, ik heb van die gedroogde gezouten visjes, en ik heb lekkere garnalensambal.quote:
Voor mij voor de lol, maar ik heb echt niet de hele week stilgezeten hoor! Gewoon lekker meegewerkt. Het is trouwens echt wel een weekje vakantie voor mij, ik ben even uit mijn dagelijkse sleur weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
JJH, was dat gewoon voor de lol of echt om te werken samen met die maat?
Lijkt me best leuk voor een keer hoor!
Vrienden van me hebben een vrachtschip, tis zo jammer dat hun herder geen vreemde honden aan boord duldt, anders ging ik echt es mee met hun een week
Je lijkt Q wel met je "vet lekker".quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Krabbetjes ( ribbetjes dus ) , sambalboontjes, ik heb hele lekkere emping van de toko, ik heb van die gedroogde gezouten visjes, en ik heb lekkere garnalensambal.
Simpel maar wel echt vet lekker!
Hier ook.quote:
Ja, heerlijk. Ik heb nog even zitten twijfelen over het sucade vlees, om er rendang van te maken, maar het word toch winterstoof, heb nog zoveel groenten liggen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Krabbetjes ( ribbetjes dus ) , sambalboontjes, ik heb hele lekkere emping van de toko, ik heb van die gedroogde gezouten visjes, en ik heb lekkere garnalensambal.
Simpel maar wel echt vet lekker!
Dat dus......quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Ik heb nog even zitten twijfelen over het sucade vlees, om er rendang van te maken, maar het word toch winterstoof, heb nog zoveel groenten liggen.
Het begint hier nu heerlijk naar rozijnen/appel muffins te ruiken!
Sorry, zit weer in het verkeerde account. Pagan laat altijd alles openstaan.
Leuk zo'n weekje!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:30 schreef JJH het volgende:
Het geinig is trouwens dat ik 2,5jaar geleden bij datzelfde bedrijf mijn eindstage gelopen heb.
Omdat dat veeeeeel leuker isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Waarom ga ik dan toch gewoon bijna een uur met de honden spelen ipv schoonmaken ???
Leuk zo en een weekje met een vriend en ook nog eens eropuit. Gezellig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb het inderdaad prima naar mijn zin gehad.
Rob, uit Ossenzijl, dus de andere kant op. En mede door mijn stage wist ik dat ze bij jou in het dorp zaten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk uitje JJH![]()
Jan Krediet zat tot een paar jaar geleden bij ons int durp, maar omdat ze geen uitbreidingsmogelijkheden meer hadden zijn ze naar Steenwijk vertrokken.
Best jammer.
En over 2 weken gaan wij ook naar Koblenz![]()
Hoe heet je vriend?
Arme Binkiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
Voel je je alweer wat beter Ing?
Nog een tukkie gedaan?
GB, naar welke film? Leuk!
Onze boswandeling met Bink was van korte duur helaasVolgens mij heeft ze last van d'r maag ofzo, ze liep hele kleine pasjes met kromme rug. Of het nou van de kou kwam - maar volgens mij had ze er met lagere temperaturen geen of amper last van - of doordat de paden helemaal van ijs waren in het bos... ze vond er niets an en voelt zich niet lekker. Dus toen nog maar een paar boodschapjes gehaald en Heer G moest nog drumstokken hebben en nu zijn we weer thuis en Bink is zielig. Hoop dat ze zich snel weer goed voelt.
Arme Bink....lekker warm in haar mandje en wat lekkere hapjes dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
Voel je je alweer wat beter Ing?
Nog een tukkie gedaan?
GB, naar welke film? Leuk!
Onze boswandeling met Bink was van korte duur helaasVolgens mij heeft ze last van d'r maag ofzo, ze liep hele kleine pasjes met kromme rug. Of het nou van de kou kwam - maar volgens mij had ze er met lagere temperaturen geen of amper last van - of doordat de paden helemaal van ijs waren in het bos... ze vond er niets an en voelt zich niet lekker. Dus toen nog maar een paar boodschapjes gehaald en Heer G moest nog drumstokken hebben en nu zijn we weer thuis en Bink is zielig. Hoop dat ze zich snel weer goed voelt.
Ik ben benieuwd wat je daarvan vindt. Het klinkt allemaal wat absurd, die film en de omschrijving. Een oorlogscomedy, dan moet ik aan 'allo 'allo denkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Arme Binkie![]()
![]()
Ik ga naar eh, die film met George Clooney. The men who stare at goats, ofzo.
Bink wil geen lekkere hapjes, dus die voelt zich écht niet lekkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme Bink....lekker warm in haar mandje en wat lekkere hapjes dus![]()
Tukje was wel lekker, ik kreeg het alleen niet warm en overal lagen katten.
Dus ik lag een beetje ongelukkig zeg maar![]()
Voel me wel weer wat beter.
Prachtig dorp? die brug en dat kroegje, ze hebben daar geeneens een pinautomaat!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ossenzijl is ook een schitterend dorp![]()
Vaak met de boot doorheen gevaren/gelegen.
En Rob kennen we nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |