Gaat u even zitten voor het meest langdradige klote verslag ooit geschreven!
Zo dan, lieve Fokkertjes!
Ik zal eensch een dappere poging doen een soort van verslag te schrijven!
Aqua Aura begint en er is geen woord te verstaan van wat het presentatie mens te melden heeft aangezien haar zweverige muziek veel te hard staat. Alsido komt er tussendoor en zegt dat het overnieuw moet. Vervolgens is het geluid helemaal weg. Mehehehe

Hatzee, logo nog maar 's in beeld en we horen op de achtergrond hoe Alsido met Aquadinges zit te klooien met de zender. Ah, fijn, nog een keer het "rustgevende" intro muzakje.
Ah, oh, we zijn weer begonnen, we gaan zelfs een hele leuke uitzending maken! Aquamevrouw denkt dat dit programma een hoop mensen iets zal geven, het gaat namelijk over hooggevoelig zijn, ofzo! Fijn!
Ik ga d'r even goed voor zitten.
Aquamevrouwa wenst Johan beterschap en rust, straal hem dan een beetje beter, egoistische chakragier! denk ik dan, maar goed.
Ah, Ze gaat Tarot kaarten schudden, volgens mij spreekt dat wijf het verkeerd uit, maar ze zal het wel beter weten ofzo.
Oeh! Er is een gast en die heet Sim! Geloof ik! Net als het spelletje.
Hij heeft niet zo'n groene diamant boven zijn hoofd, uw verslaggevert is licht teleurgesteld.
Oh, ze spreekt "conflicten" ook raar uit, ik denk dat dat iets hooggevoeligs is.
Inzicht! is de eerste kaart, het rondtollen van gedachtes in je hoofd is niet voor niets geweest, we komen collectief tot inzicht!
Ik bijvoorbeeld zicht op het moment in dat ik zin heb in koffie!
Hoei! Oh, de kaart zegt ook dat het volgende week allemaal beter gaat worden.
Oeh! OEEEEH!11 De volgende kaart is DE DOOD!
*stil is
Volgens Aqua heeft de dood niets met de dood te maken, maar met overgang, let op de signalen van je lichaam, en zoek naar balans en bezinning!
HET OORDEEL!
Oehoehoeh! Je ziet een engel, een mannetje en een vrouwtje en een kind dat uit een doodskist komt, ook deze kaart schijnt iets over rust in je lijf te zeggen...
Ik realiseer me nu pas dat ze dit misschien voor Johan zit te doen?
Excuses, ik let half op.
Oh, "we" moeten beter op ons lijf letten. Met zo'n spiegeltje tussen je benen je vagina verkennen enzo.
Ze legt de kaarten terug.
Het is goed dat ze het er even bij zegt.
Als we vragen hebben kunnen we bellen! Als het goed is komt het nummer in beeld.
Het is niet goed.
Na het energetisch journaal gaat ze uitleggen wat hooggevoeligheid is en waarom het boeiend is.
Was dit het energetisch journaal? Uw verslaggevert snapt er geen fuck van, wacht nu mis ik de helft!11!
Kut...
euh, Het gaat er om dat je ineens een andere sfeer voelt! Zo van: "hey wat gebeurd hier! Net was ik nog vrolijk!" (Ja, en toen ging ik naar je programma zitten kijken, trut!)
Oh, pardon.
Iedereen heeft een stukje gevoeligheid, maar sommige mensen zijn dan ook HOOG gevoelig.
Ze noemt nu getalletjes maar da's natuurlijk gelul want niemand kan "gevoelens" meten.
Zij in ieder geval niet.
Zo.
Wacht even, weer even oplettten.
Mensen die hooggevoelig zijn hebben meer inzichten! Doordat ze spiritueler gaan leven.
En dat is dan weer bewuster in het leven staan. Als ze dat niet doen raken ze overgeprikkeld en dan krijg je
...
een hele lijst vreselijke dingen.
En dan loopt je emmertje over
Dus JE MOET de energie wereld induiken, zodat je beter met die energieën om weet te gaan.
Je komt er niet onderuit, als je hooggevoelig bent...
Ja, weet je wel.
Iets.
Ik probéér me te concentreren, momentje.
Even een peuk.
Waarom doet Disana dit niet gewoon, die is hier beter in.
Dat vrouwke wil eigenlijk wel 's dagen minder voelen want dan heeft ze rust.
Ze lult zo traag dat ik het gevoel heb dat ze al aardig kalm is, maar goed.
We hebben een vrouwelijke en een mannelijke gast!
Voor beide kanten van het verhaal.
We gaan kijken of we wat tegen hooggevoeligheid kunnen doen, ik dacht dat ze net zei
dat dat niet de bedoeling was, /care.
Sim is consultant ofzo. Hij werkt met computers en daar komen veel stralingen vanaf.
Als je daar te lang achter zit raak je daar vermoeid van. Jezus, Sim, openbaring!
Veel mensen kunnen zich "indentifeceren" met Sim, dat ze moe worden na de hele dag achter
de pc zitten.
Aan het eind van de dag word je moe, je systeem wordt moe

Als je een e-mailtje opent, voel je soms de energie van het mailtje!
Dat klinkt missschien raar, nee hoor...
Sim geeft aan dat als iemand een kwaad mailtje stuurt dat je dan de kwade energie voelt.
Godver, volgens mij ben ik hooggevoelig!
Sim komt wel 's ergens binnen en dan voelt hij negatieve energie.
Ik noem dat eten bij mijn ouders.
Als mensen niet lekker in hun vel zitten komt er een "zwaar" gevoel van ze af.
In energie enzo.
Op het moment dat je bij een positief iemand zit voelt de energie lichter.
In het algemeen volgens Sim.
MAAAAAR jongens, niet meteen mensen beginnen te beoordelen! NEE! Laat je collega's met rust!
Volgens Sim heeft het namelijk ook gradaties.
Zo zit ik persoonlijk wel 's in de trein 's ochtends, en dan zie ik uit mijn ene open, bloeddoorlopen, oog
zo'n fris persoon zitten met een goedemorgen gezicht en die "lichte energie" veroorzaakt bij mij een hele hoop
"zware energie" als het ware.
Kutochtendmensen.
Oh, Sim is gescheiden, want zijn ex-vrouw en schoonfamilie waren heel erg negatief. Altijd met vingertjes wijzen.
Sim was altijd bekaf als hij van zijn schoonouders kwam, want hij werd letterlijk leeggezogen (wehehe ranzige familie)
Oh, Osmose! Uitwisseling en bloemetjes en bijtjes, de energieën werken samen. Wij zien dat niet maar Sim en Aqua zitten bij elkaar
in hun energie. Dat wordt dan een balletje.
Als je gevoelig bent en je zit in Sim zijn balletje kan je zijn energie voelen.
*zucht....

Hele dag die voelsprieten die open staan, af en toe word Aqua moe van zichzelf!
Sim: Als je jezelf beschermt handel je vanuit angst.
Teringmietjes met kogelvrije vesten enzo.
Goed, we gaan kijken naar de prikkels/klachten van hooggevoeligheid. Want het zit niet alleen in je geest maar ook in je lichaam.
Hooggevoelige mensen zijn beeldmensen ofzo. Die denken in beelden, en zien alles in filmpjes.
SCHAAP IN DE WEI
Als jij nu een schaap in de wei ziet in je hoofd ben je een beelddenker.
Die mensen leven in pieken! Die kunnen heel erg omslaan van emotie.
Wij noemen dat borderline of bipolar, maar da's dus fout.
Veel klachten zoals longklachten, hartklachten, darmklachten... Iedereen kan het krijgen maar bij
HSP's gaat het sneller, intenser en bewuster.
High Sensitive Person dinges, voor de n00bs.
Een hooggevoelig persoon trekt zich beledigende dingen op zichzelf aan.
Serieus ik ben een HSP

Jullie zitten vanaf nu in mijn energie balletje

Welkom

Oh, creatieve mensen zijn het vaak! zie je!
Je voelt ook weersinvloeden en je bent sfeergevoelig!
Als je ergens binnen komt voel je meteen de sfeer!
Je hebt ook een sterk 6e zintuig dan.
Op emotie gebied, kan je eerder depressief raken? Of zijn het over het algemeen positieve mensen?
Nou, zegt Sim, je kan bijvoorbeeld wel 's een dip hebben.
Aha, dankje.
Ik heb nu al geen zin meer.
Sim was als kind al hooggevoelig, we willen natuurlijk weten wat dat voor kinderen voor uitwerking heeft!
Hoe kan je zien dat je anders bent?
Sim zag vroeger dingen, op zolder stond een beeld en dat zag hij tot leven komen. Als hij door het bos liep
had hij soms het gevoel dat hij daar niet wou zijn, ga dan niet naar het bos, weetjewel.
Maar goed.
Als HSPkindje heb je een heel eenzaam bestaan, omdat mensen je niet begrijpen.
Sim had een kleine vriendengroep, dat waren dan weer geen HSPkindjes.
Sim is speciaal

Hoe is sim erachter gekomen? Hij heeft een heftige periode in zijn leven gehad...
en dan is het alsof er een knopje áángaat... ik denk dat hij "omgaat" bedoelt.
Sim heeft een keer op msn per ongeluk iemand zijn nekklachten verholpen

Hij wist nieteens dat diegene nekproblemen had, doe dat maar 's na!
Energie gaat overal doorheen! Dus ook door mijn tekst hier!
*sprenkelt energie rond
Voor energie bestaat er geen afstand, vorige week was er blijkbaar al geen tijd, nu
is er geen afstand, wat doen we ook moeilijk met z'n allen.
Sim scant een persoon, en ziet dan waar diegene problemen heeft.
Sim wil ook niet dat je zegt van: hoofdpijn is wat ik heb!
Neeeheee, Sim wil het zelf voelen.
Wat nou als Sim op een feestje komt? Al die prikkels!
Nou, in het begin had hij zoiets van HELP wat is hier gaande!
Jaha, dur is wa goande!
Hij zoekt op drukke feestjes de stilte op, om aan die prikkels te ontkomen.
En die stilte zorgt er voor dat hij toch nog kan genieten.
Geen wonder dat je geen vrienden had, Sim!
100% uitschakelen kan niet, maar je kan wel zeggen: ik laat even geen prikkels toe.
Mensen die op een feest na een tijdje moe raken. Dat zijn dus die hoop prikkels!
Dat kan je dan omzetten, 's morgens als je douched spoel je alles energetisch van je af, hè?
Dat lijkt me duidelijk.
Oh Aqua, snapt het ook niet.
Goed, dus tijdens het douchen spoelt het water niet alleen je ranzige zweet weg, maar ook je energetische vuiltjes

Je voelt ook vaak dat je ontspant onder de douche. Dat zijn die energetische shit die weg spoelt

Visualiseren wil zeggen dat je iets voor je gaat zien, dat doe je met je gedachten en dat geeft een kracht!
Je visualiseert een bol van wit licht om je heen, Aqua grinnikt: dat is leuk

_!
Maar die witte bol die houdt dus prikkels tegen.
Aqua en Sim zijn het er over eens dat die negatieve prikkels, dat je daar ook naar moet kijken.
HSPs doen ook meer aan zelfreflectie.
Je leert naar jezelf te kijken, waarom kom je bijvoorbeeld bepaalde personen zo vaak tegen?
Wat een hoop gelul, dit zit niemand meer te lezen nu.
Ik ga wel iets minder schrijven

Heel veel mensen zitten altijd maar te denken, dan kan je niet ontspannen.
Bewust met je voeten op aarde staan, dat noemt Sim aarden.
Als het denken vast gaat zitten dan kan het zijn dat je het niet meer helder ziet.
en door bewust met je voeten op de grond te gaan staan kom je beter bij je positieven en in je gevoel.
Euh, ze gaan nu mediteren...
Met muziek en shit...

Christus, ik ga dit nooit volhouden, ze heeft het over mijn vegatieve stelsel ofzo
DAT HEB IK HEUL NIET11!!
Oh fuck...
Ik word misselijk

Ik moet visualiseren dat ik voor een hekje sta.
Ik visualiseer even dat ik de stream op mute zet.