quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef Toverheks het volgende:
Hoor johan net vertellen er mogen 11 mensen met hem mee morgen naar Budel,
in een mooie Limosine, iets met Bonte Koe en nog wat, geluid is weer bagger hier in
Amsterdam dus kan het niet goed volgen.
(jammer, eindelijk eens nieuws mis ik het nog)
Echt waar, op de sociale werkplaats hebben ze een betere grip op dingen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:32 schreef Toverheks het volgende:
Alsido oppert dat alles maar opgeschreven moet worden van wie wat doet omdat het vanmorgen dus mis ging omdat PeterN zou komen en die kwam niet.
Een mysterie!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N. : Ik zag dat jullie hadden geschreven naar youtube?
Liesbeth: ja.
Peter N. : Nog geen reactie?
Liesbeth : Nee.
Peter N. : Als je maar onder de directie mailt dan gaat het misschien sneller.
Liesbeth: Ja gedaan.
Alsido: Nee toch weer via die andere.
Een rooster? Dat is toch zo'n ding op de barbecue?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt waar, op de sociale werkplaats hebben ze een betere grip op dingen.
Vlemmers, Als je dit leest, vraag je jezelf dan nog steeds af waarom er weinig animo is om aan SV mee te werken?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N: Daarom was ik hier ook om 12 uur.
Alsido: Ja.
Peter N. : En dan kom ik hier voor de ochtendshow en hoor dat die al om 11:00 was.
Alsido : Dit stukje zeggen we ook aan Johan.
Peter N. : Kan hier best om 08:00 zijn, maar dan moet je niet pas 23:45 bellen dat Johan de
ontbijtshow niet kan doen en ik het moet doen.
Alsido: En Johan moet de tijd niet veranderen als het 12:00 is er dan spontaan 11:00 uur van maken.
Peter N.: Hoor ik net van iemand die dacht dat de show 12 uur was en nog even ging stofzuigen en om 12 uur klaar zat en ziet dat de ontbijtshow al geweest is omdat Johan er weer was en het toch maar deed.
Alsido: Dit gaan we bepraten met Johan.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N. : Ik zag dat jullie hadden geschreven naar youtube?
Liesbeth: ja.
Peter N. : Nog geen reactie?
Liesbeth : Nee.
Peter N. : Als je maar onder de directie mailt dan gaat het misschien sneller.
Maanvis dacht dat het ging over dat Peter N. zijn youtube wil laten verwijderen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:04 schreef Maanvis het volgende:
Een mysterie!waaaaar gaaaaat daaaat over!!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:29 schreef Toverheks het volgende:
PeterN loopt te vertellen zijn naam is niet goed gespeld en ook die van Vlemmix niet,
met die single Dushi, geloof in de charts top nog wat, hij klinkt een beetje verontwaardigt.
Ik heb heb hetzelfde gehoord Toverheks, maakt niet uit, ze herhalen het nog wel een keer.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:54 schreef Toverheks het volgende:
Tuinfluiter had ik het nu wel goed gehoord? was het info@tvkijkers.nl??
heb het in het vorige topic verwijderd want las wat anders op de vlemchat.
Ja... dat je m dan gemist hebt omdat je ging stofzuigenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:15 schreef pullup het volgende:
Alleen al dat gesteggel over de ontbijtshow is toch pure slaptick om terug te lezen
álwéér?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:14 schreef Wijnneus het volgende:
Peter en Liesbeth zitten in het kantoortje te werken aan de layout van zijn cdhoes.
Dat is ook de producent van dat plaatje van denniX baXquote:
Mooi dat er zo hard aan SV gewerkt wordt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:14 schreef Wijnneus het volgende:
Peter en Liesbeth zitten in het kantoortje te werken aan de layout van zijn cdhoes.
Preoriteiten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi dat er zo hard aan SV gewerkt wordt!
Dat zou zomaar kunnen. Hij heeft mij al een paar keer laten weten dat hij niet blij is met dat filmpje en als hij mij op de chat ziet, vraagt hij me altijd of ik het filmpje al weggehaald heb.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Maanvis dacht dat het ging over dat Peter N. zijn youtube wil laten verwijderen.
Huubsoppers hebben heel veel filmpjes die voor hun idool ongunstig waren laten verwijderen. Dat waren degenen die ook iedere keer bij de politie aangifte deden voor bedreiging van Huub door zijn medespelers.quote:Ik zoek het vaak te ver, komt doordat er 69 DGK-youtubes verwijderd zijn op verzoek.
Kunt u ons hier al parafraserend deelgenoot van maken?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is mij in mijn oor gefluisterd dat Palma vannacht op de chat met een behoorlijke egotrip bezig was.
ja kom anders zelf eens des nachts op de chat, het is er errug gezellig.. en andere dingenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kunt u ons hier al parafraserend deelgenoot van maken?
Chatten zonder dat er iets on stream te zien is, vind ik nog kanslozer dan mezelf die chat met beeld.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:20 schreef Maanvis het volgende:
ja kom anders zelf eens des nachts op de chat, het is er errug gezellig.. en andere dingen
hou je niet van mijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Chatten zonder dat er iets on stream te zien is, vind ik nog kanslozer dan mezelf die chat met beeld.
Ze heeft o.a. beweerd dat zij het karakter Terror Jaap heeft gecreëerd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Niet dat ik je haat. Maar houden van? Neuh.quote:
Maf mens.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft o.a. beweerd dat zij het karakter Terror Jaap heeft gecreëerd.
Ze heeft het meest gelachen met Sylvia. Amanda en Natasia zijn goede mensen omdat zij het zegt en de kinderen van Dennix en Nadia en die van Huub en Claire zijn héél erg belangrijk voor haar, ondanks dat ze die kinderen nog nooit gezien heeft.
Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
Wil Johan nou zenders gaan embedden? TV by proxy, zeg maar?
Peter houdt niet van vroeg opstaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N. : Van 7-9 uur luisteren er niet veel mensen , dat is zinloos voor de radioshow.
Alsido: Ja.
Peter N. : Ze op hun werk zijn of geen internet in hun auto hebben.
Alsido: We gaan zo alles opschrijven , invullen.
Peter N. : Voor mij is het handigste dat ik om 20:00 uur begin met de radioshow.
Alsido: En er ook iemand bij krijgt.
Peter N. Als ik een optreden in het land heb of bij een kermis dan ben ik sowieso 3 uren onderweg.
Alsido : Mocht je wat later zijn.
Peter N. : Dennis Bax dat is een replica van Peter.
Zenders op het internet doorprikken naar de stream van SV. Dan krijgen we dus geen SV te zien maar zo'n zender.quote:
Heb je het filmpje niet op je harde schijf staan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik moest 'm maar es mirrorren naar Clipser en er een torrentje van maken.
Zou toch zonde zijn als dit pareltje voor het publiek verloren zou gaan.![]()
Ik snap het nog nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Disana het volgende:
Zenders op het internet doorprikken naar de stream van SV. Dan krijgen we dus geen SV te zien maar zo'n zender.
Dan wordt het vast Sterren.nlquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zenders op het internet doorprikken naar de stream van SV. Dan krijgen we dus geen SV te zien maar zo'n zender.
Ik ben gezegend met een gezonde allergie voor Palma, dus ik heb niet alles mee kunnen krijgen, maar ik zag dat ze schreef dat zij eigenlijk Terror Jaap had uitgevonden, omdat zij degene zou zijn geweest die voor het eerst met eieren gooide in DGK. Daarmee zou zij Jaap hebben geïnspireerd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat je schaamte maar varen hoor. We zijn toch niet meer te redden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Chatten zonder dat er iets on stream te zien is, vind ik nog kanslozer dan mezelf die chat met beeld.
Nou, een presentatrice uit Curaçao die een relatie heeft met een Metalhead, die de nieuwe clip van Marianne Weber aankondigt vind ik wel National Geographic-waardig.quote:
En dan herhaalt-ie ook nog eens alles een keer of watquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:37 schreef Laysa het volgende:
Ik snap gewoon echt niet waar die man het over heeft...hak------> tak
'Curiosities from the Animal Kingdom'quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, een presentatrice uit Curaçao die een relatie heeft met een Metalhead, die de nieuwe clip van Marianne Weber aankondigt vind ik wel National Geographic-waardig.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je het filmpje niet op je harde schijf staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |