quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: ik was net bij omroep brabent, daar werken 130 mensen en als je het realistisch bekijkt
zo groot willen wij uiteindelijk ook worden.
Liesbeth: Bij omroep Brabant maken ze toch serieuze televisie?
Johan: Ik wil hier ook een paar serieuze programma maken, nou niet te serieus.
Laat hem Natasia vragen, dan hebben wij ook iets om van te griezelenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Ik wil ook gewoon, een voorlees uurtje in de ochtend om 09:00 uur.
Zeg maar als het merendeel van de doelgroep in kinderdagverblijf dan wel op school zit?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Ik wil ook gewoon, een voorlees uurtje in de ochtend om 09:00 uur.
Autistenkannibalisten erven de wereldquote:
De zweep erover!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Live 12:09
Johan: Liesbeth is het klaar , het moet nu echt weg.
Liesbeth: ik moest alleen .
Johan : Het moest voor 12:00 de deur uit.
Liesbeth: ja het is al weg.
Alles weer weg?quote:
Verre van!quote:
Klopt Toverheks.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef Toverheks het volgende:
Hoor johan net vertellen er mogen 11 mensen met hem mee morgen naar Budel, in een mooie Limosine, iets met Bonte Koe en nog wat, geluid is weer bagger hier in Amsterdam dus kan het niet goed volgen.
(jammer, eindelijk eens nieuws mis ik het nog)
Zou idd wel handig zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:32 schreef Toverheks het volgende:
Alsido oppert dat alles maar opgeschreven moet worden van wie wat doet omdat het vanmorgen dus mis ging omdat PeterN zou komen en die kwam niet.
Ach die Peter heeft het zoooooooooooo druk he, medelijde met die arme jongen, alles komt op zijn schoudertjes terecht, als Hij er niet was???quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter: Goed ik ga zo , dat labeltje is vergeten.
Alsido: je bent net 5 minuten binnen.
Peter: Ik moet ook naar Kees Stelten de hoesjes ophalen.
Ze moeten gewoon een schoolbordje ophangen bij de bar en daar duidelijk de tijden en wie wat doet gaat doen.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:40 schreef Wijnneus het volgende:
Peter: Kan aan de achterkant het SV logo geprint worden?
Liesbeth: Dat gaat toch niet ! Op de achterkant van de cd !
Peter: Nee.....op het hoesje !
Kees Tel =www keestel.nlquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter: Goed ik ga zo , dat labeltje is vergeten.
Alsido: je bent net 5 minuten binnen.
Peter: Ik moet ook naar Kees Stelten de hoesjes ophalen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
info@tvkijkers.nl is het nieuwe mailadres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |