Die zijn er ook wel, er komt alleen geen hond meer... behalve in Schubbekutteveen dan, daar hebben we 3 kerken waarin 4 kerkgenootschappen hun diensten houden, en ze zitten elke zondag bomvol.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was niet de tendens van de chat gisteren. De tendens was dat het allemaal de schuld van de moslims was, dat er voor iedere moskee in Nederland drie kerken moesten zijn om het in de hand te kunnen houden, dat moskeeën worden gefinancierd door religieuze fanatici die alleen maar de ondergang van Nederland voor ogen hebben en meer van zulk fraai gedachtengoed.
De draq queen.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie is dat dan, volgens jou?
Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef Neutel-vs-fliebo het volgende:
[..]
Rose Murphy:
http://www.dragpalace.nl
prachtge setting zo whahaha.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
Wat te doen wat te doen... tssjjahh.. wat sulle we nau es doen...
[ link | afbeelding ]
Ik zou per keer denk ik maar één klontje aanpakkenquote:Op zondag 21 februari 2010 17:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij zou dan ook elke keer 2 klontjes mee krijgen, zodat je vaak langs komt![]()
[..]
Da's ook een oplossing. Alleen ga je dan over paar jaar ook weer puberen.quote:Ik word voor de 6de ker 25Dat is ook knap.
Mijn jongste zusjes en ik worden allemaal 25 dit jaar![]()
En volgend jaar ben ik de jongste
Al een tijdje dacht ik?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:06 schreef Leandra het volgende:
Maar ik begrijp dat LS alweer mod-af is in SV??
Of zeiken ze zelfs mods af als die niet in functie zijn?
Kun je nagaan hoe lang ik hier al niet meer geweest benquote:
Dat is allemaal leuk en aardig, maar dit soort gewichtige proclamaties wordt doorgaans opgesteld en bewierookt door mensen die weinig met de praktijk van alledag te maken hebben. Het is een feit dat er frictie en maatschappelijke onrust ontstaat, daar waar sprake is van concentratie en gedwongen coëxistentie van verschillende groeperingen. Zet groepen Rotterdammers en Amsterdammers bij elkaar in een voetbalstadion, groepen FOK! 'ers en Nowlivers in een chatbox of verschillende soorten knaagdieren in één kooitje en je krijgt mot in de tent.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik onderschrijf de Conventies van de Verenigde Naties:
[..]
Hij zei dat het niet allemáál chatters waren. Wel veel dus, ik vind het ook raar.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het feit dat er 43x gebeld wordt over een moderator op een chat is toch te ziek voor woorden. Welke idioten bellen hem zo vaak, het is toch gewoon stalking.
Te veel mis? Volgens mij gaat er eigenlijk niets goed, das heel iets anders! Maar voor zover ik heb begrepen worden er geen salarissen betaald, draait alles op vrijwilligers en ja, als je zoiets als wat Johan wil goed op poten wilt zetten zul je toch een paar hele goede mensen moeten hebben die de boel aansturen.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Johan voelt zich onwel. Zijn omgeving vermoedt dat het stress is en dat hij zich weer te druk heeft gemaakt. Hij heeft tijdens zijn posterplaksessie niet minder dan 43 telefoontjes gekregen over moderator Hans, die kennelijk boos naar huis is gegaan en volgens de chatters de lijn aan het trekken was, zich aan werkzaamheden onttrok en de chatters zat uit te dagen.
Er is volgens Johan te veel gezeur en er gaat te veel mis. Hij zinspeelt erop om de tent maar een paar dagen dicht te gooien en ook wil hij de instroom van mensen in SV beperken tot hen die ook echt hun steentje kunnen bijdragen.
Via metaforen vertelt Johan dat hij eigenlijk meer initiatief van mensen verwacht.
Ih heb vanmiddag gebeld zoals je hebt kunnen lezen. Af en toe is het makkelijker communiceren via de telefoon dan op de chat.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:18 schreef Disana het volgende:
Hij zei dat het niet allemáál chatters waren. Wel veel dus, ik vind het ook raar.
Hij is weggegaan, Hans heeft het overgenomen. Maar mijn stream stottert verschrikkelijk nu, kan het dus niet volgen.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:09 schreef Disana het volgende:
Gaat ie nu Vraag maar Raak doen? In dat humeur?
Hij zegt dat hij het geluid wel even bijstelt en vervolgens is het nog slechter.
Maar ik begrijp uit een eerdere post dat er specifiek veel geklaagd is over Hans. Ik vind het ook wel een beetje raar te gaan bellen als Johan de deur uit is.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ih heb vanmiddag gebeld zoals je hebt kunnen lezen. Af en toe is het makkelijker communiceren via de telefoon dan op de chat.
Ik was het gewoon zat dat je om het woordje kut een ban krijgt en voor xenofobie niet. Ik hoop dat het kwartje een keer gaat vallen bij Johan.
Weer een ''RLS'' die te serieus wordt genomenquote:Op zondag 21 februari 2010 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik begrijp uit een eerdere post dat er specifiek veel geklaagd is over Hans. Ik vind het ook wel een beetje raar te gaan bellen als Johan de deur uit is.
Ik kan het wel volgen maar ik weet niet wat ik ermee moet. Ken die hele man niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij is weggegaan, Hans heeft het overgenomen. Maar mijn stream stottert verschrikkelijk nu, kan het dus niet volgen.
Oh, dat weet ik niet. Heb niet alles gevolgd.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:24 schreef Disana het volgende:
Maar ik begrijp uit een eerdere post dat er specifiek veel geklaagd is over Hans. Ik vind het ook wel een beetje raar te gaan bellen als Johan de deur uit is.
Ja, het wachten is op het eerste vliegtuigjequote:Op zondag 21 februari 2010 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weer een ''RLS'' die te serieus wordt genomen
ladingen tennisballen voor johanquote:Op zondag 21 februari 2010 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het wachten is op het eerste vliegtuigje
Of kaartenactie.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:28 schreef Disana het volgende:
Ja, het wachten is op het eerste vliegtuigje
Voor jou iig zekerquote:Op zondag 21 februari 2010 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ih heb vanmiddag gebeld zoals je hebt kunnen lezen. Af en toe is het makkelijker communiceren via de telefoon dan op de chat.
0900 - 1450quote:Op zondag 21 februari 2010 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Johan voelt zich onwel. Zijn omgeving vermoedt dat het stress is en dat hij zich weer te druk heeft gemaakt. Hij heeft tijdens zijn posterplaksessie niet minder dan 43 telefoontjes gekregen over moderator Hans, die kennelijk boos naar huis is gegaan en volgens de chatters de lijn aan het trekken was, zich aan werkzaamheden onttrok en de chatters zat uit te dagen.
Haha, dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:36 schreef Disana het volgende:
Liesbeth eet iets met worst. Ze besteedt veel tijd aan het draperen van het eten op haar vork met haar mes.
Misschien doet ze 'deftig' omdat ze in beeld isquote:Op zondag 21 februari 2010 20:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, dat viel mij ook al op.
Schep-hap, schep- hap denk ik dan, kan niet goed tegen gefrunnik met eten.
Wat ik dus ook niet begrijp. Als je niet in de belangstelling wilt staan wordt dan geen moderator........quote:Op zondag 21 februari 2010 20:55 schreef Disana het volgende:
Okee er komt een antwoord door: Suzzy heeft een zoontje dat is overleden.
De reacties op de chat zijn verdeeld, de meesten snappen niet waarom er dan helemaal geen vragen meer gesteld mogen worden.
Wat mij betreft is interactie normaal als je op de stream in de chat zit.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat ik dus ook niet begrijp. Als je niet in de belangstelling wilt staan wordt dan geen moderator........
Dat ze een kind heeft verloren vind ik echt heel verschrikkelijk voor haar. Het lijkt me het ergste wat je als ouder kan overkomen. Maar het heeft natuurlijk absoluut niets te maken met SV etc. En ook al zitten er overal gigantische klieren ik denk dat niemand, maar dan ook echt niemand haar vervelende vragen zal stellen over dit enorme verlies. Weet even niet hoe ik het anders moet zeggen, maar denk toch echt dat mensen wel zoveel fatsoen in hun donder hebben dat ze dit verlies met groot respect behandelen.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij betreft is interactie normaal als je op de stream in de chat zit.
Idd, ik vroeg naar die sms waarna ze gelijk over het schatjenoemen begon, mijn conclusie was dus...dat is Hansie. Niks persoonlijks, ik reageer op wat ik onstream zie en ineens begint ze over vragen die ze niet wil beantwoorden...quote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
Ik vermoed dat Suzzy er wel van houdt een beetje moeilijk en interessant te doen. Ze vindt zichzelf een beetje te belangrijk vermoed ik ook. Want inderdaad, niemand vroeg naar een kind en ik zag ook niets bijzonders op de chat.
Hmm ja, dat komt op mij over als interessantdoenerij. Van mij mag ze trouwens wel weer naar huis.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Idd, ik vroeg naar die sms waarna ze gelijk over het schatjenoemen begon, mijn conclusie was dus...dat is Hansie. Niks persoonlijks, ik reageer op wat ik onstream zie en ineens begint ze over vragen die ze niet wil beantwoorden...
Exact.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Je wilt geen persoonlijke vragen beantwoorden op de chat en als reden daarvoor openbaar je ongevraagd eventjes je grootste verdriet? Dat is niet in de haak.
Daarom heb ik net op de chat gezegd dat niemand om die wetenschap gevraagd heeft. Klaar.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Je wilt geen persoonlijke vragen beantwoorden op de chat en als reden daarvoor openbaar je ongevraagd eventjes je grootste verdriet? Dat is niet in de haak.
Dat idee krijg ik nu dus ook een beetjequote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
Ik vermoed dat Suzzy er wel van houdt een beetje moeilijk en interessant te doen. Ze vindt zichzelf een beetje te belangrijk vermoed ik ook. Want inderdaad, niemand vroeg naar een kind en ik zag ook niets bijzonders op de chat.
Dat dusquote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |