Als jij bang bent dat die ene valse hond jou bijt, ga je dan iedere hond van dat ras die, met welke bedoeling dan ook, jou benadert schoppen? Als je dat doet is de kans dat die andere honden ook vals worden niet onvoorstelbaar.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:00 schreef shomila het volgende:
[..]
dat is ook zo, maar ik denk ook dat de mensen het gewoon zat zijn ik in iedergeval wel.
Je weet niet wat er loos is hier en dan druk je je weleens verkeerd uit, niet dat ik het goed praat maar snap het wel.
Dat is ook zo, ik weet dat niet iedereen zo is, maar hier is het gewoon heel erg.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als jij bang bent dat die ene valse hond jou bijt, ga je dan iedere hond van dat ras die, met welke bedoeling dan ook, jou benadert schoppen? Als je dat doet is de kans dat die andere honden ook vals worden niet onvoorstelbaar.
Ik woon in Amsterdam-Oost. Iedereen die hier niet woont zegt ook dat het hier heel erg is ....gek genoeg vinden de bewoners dat helemaal niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat is ook zo, ik weet dat niet iedereen zo is, maar hier is het gewoon heel erg.
En ik vond de uitspraak van mij nog wel meevallen trouwens
Ja. gek zeg, net als mijn verwijzing naar die KolereAllahhjes niet begrepen werd...quote:Op zondag 21 februari 2010 17:14 schreef Marrije het volgende:
Wat was dat nou voor uitspraak van jou Dottey, ik denk dat ik het niet helemaal goed begreep? Dat je date met Marokkaanen om ze daarna te verneuken?
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:14 schreef Marrije het volgende:
Wat was dat nou voor uitspraak van jou Dottey, ik denk dat ik het niet helemaal goed begreep? Dat je date met Marokkaanen om ze daarna te verneuken?
Gaat Hansie vandaag de Vraag maar Raak doen?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
En de werkeloze TheeschenkMod...
[ link | afbeelding ]
Geen idee, ze Dementeren daar nog over.. Johan werd ook genoemd.. alstie op tijd thuis is..quote:Op zondag 21 februari 2010 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat Hansie vandaag de Vraag maar Raak doen?
Ik offer me wel op als een nader onderzoek gewenst is.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:31 schreef mootie het volgende:
Ik ben toch voor een Shower and Sing met Suzzy, kijken of ze ergens een klein swastikatattootje heeft.
Wie is dat dan, volgens jou?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:41 schreef Neutel-vs-fliebo het volgende:
Volgens mij was de eerste gast van het open podium ook op de chat.
Maar wat definieer je als racisme? Iemand die niet van Marokkanen houdt? Je kan het ermee oneens zijn, maar met racisme heeft het niets te maken.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat racisme op de chat vollledig oké is. Johan staat er volledig achter.
Ja, zoonlief denkt trouwens dat de PVV het bij ons ook wel goed zouden doen als ze mee zouden doenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schubbekutteveen, net als de buuf en Leandra.![]()
![]()
![]()
Ik zie het nog gebeuren dat de volgende een ban krijgt als hij het woord "racisme" gebruiktquote:Op zondag 21 februari 2010 16:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb Suzzy gisteren in pm gevraagd waarom ze wel bande voor kut en niet voor racisme. Madam vertelde me dat racisme ook niet mocht.
Wazige shit
Ik onderschrijf de Conventies van de Verenigde Naties:quote:Op zondag 21 februari 2010 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar wat definieer je als racisme? Iemand die niet van Marokkanen houdt? Je kan het ermee oneens zijn, maar met racisme heeft het niets te maken.
quote:elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven
Dat is misschien wel xenofoob, maar niet racistisch.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was niet de tendens van de chat gisteren. De tendens was dat het allemaal de schuld van de moslims was, dat er voor iedere moskee in Nederland drie kerken moesten zijn om het in de hand te kunnen houden, dat moskeeën worden gefinancierd door religieuze fanatici die alleen maar de ondergang van Nederland voor ogen hebben en meer van zulk fraai gedachtengoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |