Het lijkt wel een herhaling van zetten.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:19 schreef Wijnneus het volgende:
Hansie heeft Villa Vlemmix bandje ingestart: Bijna net SV![]()
Zo'n smakeloze voorverpakte die je met cellofaan en al moet opwarmen in de magnetron.quote:
Ik lig in een deuk hier.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:20 schreef Dementor het volgende:
Het lijkt wel een herhaling van zetten.
Computerke is vastgelopen of Hans is over de internetkabel gestruikeld.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk hier.![]()
En we zitten in een loop. OMG, wat een prutsers.
Die houden we erinquote:Op zondag 21 februari 2010 12:29 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
tuinfluiter schreef het al:
[..]
Het schijnt dat internet er vannacht ook uitlag. Hansie heeft Alsido moeten bellen om de boel weer opgestart te krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:25 schreef Dementor het volgende:
Computerke is vastgelopen of Hans is over de internetkabel gestruikeld.
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het schijnt dat internet er vannacht ook uitlag. Hansie heeft Alsido moeten bellen om de boel weer opgestart te krijgen.
Ja, lach maar. Eik is het om te janken.quote:
Eigen schuld.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Eik is het om te janken.Hansie, de techneut. Ammehoela.
Dikke bult. Maar zoveel onkunde is toch niet te geloven? En maar pretenderen dat ze overal verstand van hebben. Blijf dan met je poten van die zooi af of zorg voor goeie mederwerkers (betaalde hè?)quote:
Euh, iets meer descriptie zou handig zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 14:31 schreef Dementor het volgende:
Ah we zien nu hoe Johan oud-vrijwilligers afbrand.
Let wel dit zijn oude beelden.
Oh the same old, er moest meer Johan in de show.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh, iets meer descriptie zou handig zijn
Erg hè? Hansie meldt dat ze naar de werkvrije rookplek gaan. Grapjurk.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Regie en geluid worden vandaag door Hansie en Christian gedaan. Vandaar dat we nu al een kwartier naar een leeg bureau zitten te kijken en dat we nu eindelijk af en toe 4 woorden kunnen verstaan.
Op de chat heeft het moslims hatende medium Annemarie zich weer gemeld.
Gelukkig is het bij haar gebaseerd op de problematiek die ze dagelijks meemaakt. In haar dorp woont namelijk niet één buitenlander.quote:
Holy shit. Wat een randdebiel. Waar woont ze eik, weet jij dat? Niet dat het belangrijk is hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig is het bij haar gebaseerd op de problematiek die ze dagelijks meemaakt. In haar dorp woont namelijk niet één buitenlander.
Geen idee, een gehucht zonder winkels, begreep ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy shit. Wat een randdebiel. Waar woont ze eik, weet jij dat? Niet dat het belangrijk is hoor.![]()
Schubbekutteveen, net als de buuf en Leandra.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen idee, een gehucht zonder winkels, begreep ik.
Volgens mij loopt Hansie toch ook al tegen de 90 aan?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:43 schreef beequeen het volgende:
Hansie loopt en beweegt net als mijn pa. Die is 80.
Chris leest de chat.
Ja, ik verveel me.
Ja, over een jaar of 40. Volgens mij is hij begin 50.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:45 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij loopt Hansie toch ook al tegen de 90 aan?
Was het gezellig in den Antwerp Cc?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:
Annemarie vindt allochtonen niet spiritueel rein ofzo? Rein in de trein!
Speciaal voor jou verzonnen BQ, dus voortaan zeg je GRUTJESquote:Op zondag 21 februari 2010 15:56 schreef beequeen het volgende:
Whehehe heksje.
Chris en Hans in overleg. Dit gaat diep hoor.![]()
[ afbeelding ]
Chris vertelt Hansie hoe hij vrouwen kan oppikken want, vergis je niet, Chris kan er aan iedere vinger van zijn hand één krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:56 schreef beequeen het volgende:
Whehehe heksje.
Chris en Hans in overleg. Dit gaat diep hoor.![]()
[ afbeelding ]
alsido maakt zich al zorgen. chris gaat er zo nog met liesbeth vandoorquote:Op zondag 21 februari 2010 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chris vertelt Hansie hoe hij vrouwen kan oppikken want, vergis je niet, Chris kan er aan iedere vinger van zijn hand één krijgen.
quote:U hebt gezocht op het woord: kut.
RESULTAAT
1kut de; v(m) -ten (inform) vagina, schede
2kut bn, bw (inform) waardeloos, slecht
3kut tw (inform) uitroep van boosheid, afkeer enz.
kut-marokkaan zal vast mogenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:01 schreef beequeen het volgende:
Ik wil gewoon KUT kunnen zeggen, heksje. De van Dale heeft er ook geen moeite mee. Kutzooi.![]()
[..]
Ik begrijp nu ook waarom ze niet moeilijk doen als ik het Horst Wessel lied aanvraag bij Hansie. Nog even en ze draaien hem ook nog.quote:
Ja, vast. Maaaaar, misschien is hij goed in vingeren.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Chris vertelt Hansie hoe hij vrouwen kan oppikken want, vergis je niet, Chris kan er aan iedere vinger van zijn hand één krijgen.
Ik heb Suzzy gisteren in pm gevraagd waarom ze wel bande voor kut en niet voor racisme. Madam vertelde me dat racisme ook niet mocht.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, vast. Maaaaar, misschien is hij goed in vingeren.![]()
Ja Gomi, dat dan weer wel. Hypocriete trut, die Suzzy.![]()
Ja, dan krijg je die kul-redenatie dat Marokkanen geen ras zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:14 schreef mootie het volgende:
Madam vertelde me dat racisme ook niet mocht.
Wazige shit
Volgende keer moet je niet de afkorting K.U.T. gebruiken, maar Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Zeker weten dat je geen ban krijgt.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:31 schreef Toverheks het volgende:@BQ We hadden het samen over het ongeluk in de metro. Jij zei dat er veel gewonden waren, waarop ik zei: dat is kut heksje.
Goeie reden voor een ban toch?
Dit ga je niet menen, zag ook geen waarschuwing of wat ook, ben steeds tussendoor winterspelen gaan kijken en op het laatst helemaal uitgelogd, je kan je standpunten toch niet helder verwoorden op zo een chat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |