Nee, dat kon allemaal ongecensureerd de revue passeren. Zegt wel iets over de mods.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
En die aarts met zijn grove rascistische uitspraken niet?
Belachelijk, ik kon mijn ogen niet geloven wat die persoon uit kraamde allemaal.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat kon allemaal ongecensureerd de revue passeren. Zegt wel iets over de mods.
Hij was bij lange na niet de enige. Persoonlijk lees ik liever 100x 'kut' dan wat daar aan kwalijk gedachtengoed werd geėtaleerd.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Belachelijk, ik kon mijn ogen niet geloven wat die persoon uit kraamde allemaal.
Met ZIJN Nederland.
Tja, iedereen heeft nu eenmaal recht op zijn mening..quote:Op zondag 21 februari 2010 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij was bij lange na niet de enige. Persoonlijk lees ik liever 100x 'kut' dan wat daar aan kwalijk gedachtengoed werd geėtaleerd.
Natuurlijk, maar iets kut vinden is ook een mening en dat mag dan weer niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, iedereen heeft nu eenmaal recht op zijn mening..
quote:Op zondag 21 februari 2010 11:58 schreef TjetMaster het volgende:
[..]GeLul m3nn0 BlackCat1 GherAhnkAhmon beequeen ? (kan ik niet terug vinden)
Zeg dan gewoon dat je het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend vindt.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar iets kut vinden is ook een mening en dat mag dan weer niet.
Hehe.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend vindt.
't is een Kouwe kaastostiquote:Op zondag 21 februari 2010 12:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik stelde op de chat voor om in plaats van een lege bar live beelden van een douchende Suzzy door te streamen, zodat de kijkers tattoos en piercings konden tellen om wat te doen te hebben. Toen ze het las zei ze niets, maar die grimas sprak boekdelen.
Niet echt een feestbeest, onze Suzzy..
Ik zat net op Ned 3 te kijken, maar daar zag ik de Daltons, die andere rovers dus.quote:
Maar niet zulke gladjakkersquote:Op zondag 21 februari 2010 12:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zat net op Ned 3 te kijken, maar daar zag ik de Daltons, die andere rovers dus.
Ik heb al genoeg leugens van die gladjakker gehoord. Ben zo klaar met die vent.quote:
tuinfluiter schreef het al:quote:Op zondag 21 februari 2010 12:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik stelde op de chat voor om in plaats van een lege bar live beelden van een douchende Suzzy door te streamen, zodat de kijkers tattoos en piercings konden tellen om wat te doen te hebben. Toen ze het las zei ze niets, maar die grimas sprak boekdelen.
Niet echt een feestbeest, onze Suzzy..
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat een saaie kut.
Het lijkt wel een herhaling van zetten.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:19 schreef Wijnneus het volgende:
Hansie heeft Villa Vlemmix bandje ingestart: Bijna net SV![]()
Zo'n smakeloze voorverpakte die je met cellofaan en al moet opwarmen in de magnetron.quote:
Ik lig in een deuk hier.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:20 schreef Dementor het volgende:
Het lijkt wel een herhaling van zetten.
Computerke is vastgelopen of Hans is over de internetkabel gestruikeld.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk hier.![]()
En we zitten in een loop. OMG, wat een prutsers.
Die houden we erinquote:Op zondag 21 februari 2010 12:29 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
tuinfluiter schreef het al:
[..]
Het schijnt dat internet er vannacht ook uitlag. Hansie heeft Alsido moeten bellen om de boel weer opgestart te krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:25 schreef Dementor het volgende:
Computerke is vastgelopen of Hans is over de internetkabel gestruikeld.
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het schijnt dat internet er vannacht ook uitlag. Hansie heeft Alsido moeten bellen om de boel weer opgestart te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |