quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Alsido is een paar dagen weg en Liesbeth een hele week.
Liesbeth heeft haar laptop en daarmee alle inlogcodes en wachtwoorden meegenomen. Ze is momenteel niet bereikbaar.
Er komt een groep kinderen met begeleiders binnen van kinderblad Chatime.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan leest mee op de chat van Peter en ziet daar een opmerking van Xsanthe die hem niet bevalt. Xsanthe hoeft nu niet meer terug te komen op de SV chat, zegt Johan.
Chatters San40 en Daisy zijn op bezoek in SV. San neemt het op voor de gebanden maar Johan wil er niets van horen. Volgens hem hebben de chatters vaak gelijk en zien ze veel, maar ze hoeven dat niet steeds te zeggen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth twittert dat ze een lekker rustig dagje thuis heeft en wenst Alsido en Dewi fijne paasdagen
zie niks van het gesprekquote:Op zondag 11 april 2010 10:54 schreef bbfakir het volgende:
Het gesprek.
Nowlive1 Radio3_2010-04-08_001.mp3
Er is nog een stukje maar dat heb ik helaas niet.
Dat heb je met radio.quote:
Ik zie hier geen BB, maar een of andere serie.quote:
Dat is Channel 4 als er geen BB stream is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie hier geen BB, maar een of andere serie.
Ok, thnx for the info.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:19 schreef Disana het volgende:
Dat is Channel 4 als er geen BB stream is.
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:38 schreef snetje het volgende:
de url waar je Midas tv BigBro11 toolbar kunt downloaden
http://bigbrother11uk.ourtoolbar.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |