Veel plezier bij de meet allemaal straksquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:03 schreef Jian het volgende:
Have a lot of fun people en in voorkomende gevallen, neuk ze
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En wordt t dan altijd neuken daar???
In ieder geval voor twee, mag ik hopenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Veel plezier bij de meet allemaal straks![]()
En wordt t dan altijd neuken daar???
Daar??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval voor twee, mag ik hopen
Ik zal 'm de groeten van je doen. Ben bijna in utregquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:14 schreef Stefan het volgende:
Veel plezier allemaal. Jullie moeten iemand anders vinden om in elkaar te slaan, doe die linke Henk Westbroek maar
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal 'm de groeten van je doen. Ben bijna in utreg
Doe ze daar de groeten van me.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal 'm de groeten van je doen. Ben bijna in utreg
Whehequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx... nou ga je door heel Hoog Catherijne "groetjes van Leandra" lopen roepen??
Mijn zoon en ik grappen daar altijd over, die loopt dan ook rustig met z'n telefoon aan z'n oor over Hoog Catherijne "groetjes van m'n moeder" te zeggenquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn zoon en ik grappen daar altijd over, die loopt dan ook rustig met z'n telefoon aan z'n oor over Hoog Catherijne "groetjes van m'n moeder" te zeggen
Met wie zou je dat dan willen daar???quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.![]()
Daarom heb ik ook zo de pest in dat ik niet kan!
Als ze nou maar weten dat de Leandra waar Remlof het over heeft dezelfde is als de moeder van die postpuber, dan maakt het niet zoveel uit... dan zijn ze het gewend.quote:
Annie!! Stap in de auto, ga Coos ophalen en ga samen naar de meet..... dan komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Met wie zou je dat dan willen daar???
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Annie!! Stap in de auto, ga Coos ophalen en ga samen naar de meet..... dan komt het helemaal goed
Ben je al dronken HiDiHoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben er hoor, zit achterin alleen aan een tafeltje
Ben je gewoon de eerstequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
haha hidiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
Niet je Stimorolletje eronder plakken hoor....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.![]()
Daarom heb ik ook zo de pest in dat ik niet kan!
Ja, buitenquote:
Verstop je maar onder een tafeltje, vieze homo. Tot straks!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Verstop je maar onder een tafeltje, vieze homo. Tot straks!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dit zijn de 'normale' omgangsvormen van dit heerschapquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg.
Waar slaat dit op?
Sannnnquote:
Nou, hier niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef dathajdacht het volgende:![]()
[..]
Dit zijn de 'normale' omgangsvormen van dit heerschap
Volgens Sly op zijn forum is hij het niet diegene die post op Fok!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:33 schreef sly-nl het volgende:
Ik houd steeds een beetje meer van jequote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef san39 het volgende:
[..]
jaja ben ook een fokker nu,stoer he dotke
10 maar? en ik op die rustige chat maar vertellen dat héél Fok op Meet was....quote:Op zondag 24 januari 2010 00:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeer geslaagd! Waren met een man of 10 en 't was erg gezellig.
Nou al thuis? niet ff lekker anders wezen door zakken, en vertel, hoe gingen Mera en Ianquote:Op zondag 24 januari 2010 00:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeer geslaagd! Waren met een man of 10 en 't was erg gezellig.
Ik ook en het was tof!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |