Wie sponsort de show eigenlijk?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef yvonne het volgende:
we komen niet voor een kutprogramma dat gered moet worden omdat de sponsor nu begint te klagen..
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef yvonne het volgende:
Nee, niemand wilde, NIET om Bram z'n rel te geven!
Want zó bracht Bram het toen hij belde en niet anders.
Maar was het laatste nieuws nu juist niet weer dat ene zuignapje daar toch zou zitten met Sly?quote:
Dat is hét geheim van de "show"quote:
Echt, hoe dom kan je zijn he om daar te gaan zitten.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar was het laatste nieuws nu juist niet weer dat ene zuignapje daar toch zou zitten met Sly?
Die zuignapje wou maar wat graag anders, want die had 'bewijzen' tegen Sly.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:51 schreef shomila het volgende:
[..]
Echt, hoe dom kan je zijn he om daar te gaan zitten.
Jaap en Bram liggen in een deuk 2 die erin trappen. Denken ze nu echt dat Jaap en Bram dit doen om een oplossing te vinden.
Nou ja ze doen maar ik kijk wel met me popcorn en me glaasje.
Nee, alles voor de streamers.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:51 schreef shomila het volgende:
Echt, hoe dom kan je zijn he om daar te gaan zitten.
Jaap en Bram liggen in een deuk 2 die erin trappen.
Denken ze nu echt dat Jaap en Bram dit doen om een oplossing te vinden.
Nou ja ze doen maar ik kijk wel met me popcorn en me glaasje.
Ik moet zo lachen om die man.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
Oh, er is nieuws van het bevrijdingsfront, de reden voor mijn ban is gewijzigd:
Sorry Disana, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Disana blijft 24/01 nog steeds doorgaan (BAN blijft staan)
Het komt er dus op neer dat ik mijn mond moet houden terwijl hij me in zijn programma zwart maakt en een dreigement op zijn forum post? Beetje laf dat hij de discussie niet aan durft te gaan en blijft vasthouden aan zijn vergissing
Zuignapje zit vaak op de SV chat.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:53 schreef Anniebab het volgende:
En nou wil ik t weten.....WIE is zuignapje?????![]()
Omdat hij nu medicijnen heeftquote:Op zondag 24 januari 2010 11:20 schreef Marrije het volgende:
Waarom komt Bommie hier nooit meer eigenlijk?
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
Oh, er is nieuws van het bevrijdingsfront, de reden voor mijn ban is gewijzigd:
Sorry Disana, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Disana blijft 24/01 nog steeds doorgaan (BAN blijft staan)
Het komt er dus op neer dat ik mijn mond moet houden terwijl hij me in zijn programma zwart maakt en een dreigement op zijn forum post? Beetje laf dat hij de discussie niet aan durft te gaan en blijft vasthouden aan zijn vergissing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |