Hilarische capquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:09 schreef bbfakir het volgende:
Het begint al met briljant camerawerk en kutgeluid.
[ afbeelding ]
Travestiet kleedt zich af en toe als vrouw,quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
Wat zei hij nou, dat een travestiet meestal hetero is? Dat is hij zelf toch ook als hij zegt dat hij het voor de show doet?
Oh nu snap ik hem. Bedanktquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Travestiet kleedt zich af en toe als vrouw
hij alleen als artiest voor de show.
Ik heb een beginnetje gemaakt maar zou het fantastisch vinden als iemand anders het verder deed, heel graagquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Geluidsband gaat aan, klap, lekker liedje.
Toverheks Disana schrijft graag, maar vindt het ook prettig als anderen iets schrijven bij updates,
zodat ze ook af en toe even iets anders kan doen, of gewoon naar de streams kan kijken zonder
te hoeven tikken.
Die kwam met de travo meequote:
Ik snap dit ook niet. Daarstraks zag ik al mensen vertrekken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef Toverheks het volgende:
Ondertussen gebeurt er erg weinig, Marian loopt met een schaal hapjes, als ik het goed zag gevulde eieren, maar snap dit niet, waarom geen vaart in Het Open Podium of werken ze achter de schermen koortsachtig aan het geluid.
Ah, misschien heet ie Klaus en rijdt ie Opel Mantaquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Begeleide Beatrix kwamen samen binnen.
Denk eerder zo een Pausmobiel, ja je moet wel rekening houden met Beatrix haar kapsel, in een Opel Manta deukt het zo in en raakt uit vormquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, misschien heet ie Klaus en rijdt ie Opel Manta
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Er is nu dus 1 liedje geweest, en de pauze bestaat inmiddels al uit 413 liedjes.
De wigger die alleen een probleem met Turken heeft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:59 schreef SeSeSeS het volgende:
Ahhh zilûûg... het repjochie....
[ link | afbeelding ]
Je mist er niks aan Disana, echt zielige liefdesliedjes en onbekende zangers.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef Disana het volgende:
Wat een vervelende pauzemuziek, geluid uitgezet. Waarom moet het zo lang duren.
Ik word altijd zo wee van smartlappen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je mist er niks aan Disana, echt zielige liefdesliedjes en onbekende zangers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |