ah, maar net zo lekker?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nu zit het in een potje. Veel makkelijker
Nee, dit is Fipoquote:
was zeer goed te doenquote:
ze had de eerste en 2de!quote:
quote:
i know! Want is van games.fok.nl!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
blauwe tekst betekent dat je er op kunt klikken
ja, doe dan niet alsof je het niet snapt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
i know! Want is van games.fok.nl!
Maarterug hoor ! Poit is zeker weg
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:43 schreef KneusTeun het volgende:
Slechste film ooit! smoking aces 2. wat een gedrocht
Klopt eerste deel was lachu! alicia keysquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt eerste deel was lachu! alicia keysen dan ook nog dat stuk met de barret .50
quote:
quote:
iddquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:24 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Onder het mom van meer vrouwenvlees(niet de beste foto.. maar wel 1 uit de goede film!
Alsof het iemand boeit wat jij wel of niet bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
In memoriam:
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126. Liet zich nog maar sporadisch zien en nu helemaal niet meer.
Ik ben nog niet dood ja
Wat happend? Waarom mee gestopt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:30 schreef Edwinuss het volgende:
Jullie hebben de dagen gemist dat ik nog elke Vrijdag nude postte
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, doe dan niet alsof je het niet snapt!![]()
En ikveel en graag hoor...
sorry dat deed ik expresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Oh op de wang alleen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Waar zou je in willen staan? en waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:34 schreef SolidasRock het volgende:
4 topics doe ik al mee en ik sta er geen eens in
En de lelijkste gast van NL boeit ze wel zeker?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alsof het iemand boeit wat jij wel of niet bent
Ik denk dat ie de OP bedoelt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waar zou je in willen staan? en waarom?
Laat mij maar lekker lelijk zijn zolang jij maar uit dit topic blijft. Doe je iedereen een plezier meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En de lelijkste gast van NL boeit ze wel zeker?
quote:
ja, voorlopig krijg jij alleen nog kussen op de wangquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
sorry dat deed ik expres!
Oh op de wang alleen
vriendjeszonequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]je bent gewoon al terug!!! Zit ik daar in mn eentje in bad...
En ik ben er net uit!
![]()
[..]
ja, voorlopig krijg jij alleen nog kussen op de wang
Wat voor leuks had je in je PM gewild dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vriendjeszone!
Maar goed, wie weet zit er iets leuks in me pm!
Hij kreeg een banquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat happend? Waarom mee gestopt?
Of mailde mama agayla of je wou stoppen? ivm rare vlekken op haar scherm.......
vragen om dingen is niet leuk hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat voor leuks had je in je PM gewild dan?
Teun weet dat wel hoor!quote:
Daarom kreeg Edje ook zn banquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vragen om dingen is niet leuk he!
[..]
Teun weet dat wel hoor!
Maar wist niet dat edje nude ging op fok!
Ken ik jou? Je komt me bekend voor...quote:
hoezo dat?quote:
Vragen staat vrij he...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vragen om dingen is niet leuk he!
Mama toch... Waar is papa eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ken ik jou? Je komt me bekend voor...
Ja, geen idee... Toen ik uit bad kwam was ie wel terug van sushi eten, maar waar ie nu is?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Poitombolafan het volgende:
[..]
Mama toch... Waar is papa eigenlijk?
nou er worden al zelfs speciale usernames aangemaakt voor jou en poit, dus ik faal gewoon keihardquote:
alleen in het openbaar misschien... niemand die pm's kan lezen he...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nou er worden al zelfs speciale usernames aangemaakt voor jou en poit, dus ik faal gewoon keihard!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alleen in het openbaar misschien... niemand die pm's kan lezen he...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Poitombolafan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Poitombolafan het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij weet waar de vanillestokjes staan?quote:
Slaap lekker!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga maar eens slapen !
Morgen weer vroeg dag!
Night!
Het meisje met de vanillestokjes...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij weet waar de vanillestokjes staan?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:42 schreef koei het volgende:
2 maanden ook echtIk zou het serieus freaky vinden als een onbekende man op me afstapt die refereert naar een gesprek 2 maanden geleden
Maar het blijft wel jammer natuurlijk!
Daarover gesproken... Weet jij nog, 6 maanden geleden bij de gamma in megastores in Den haag? Je kon ergens niet bij en ik gaf het aan je omdat ik langer was en behulpzaam wilde zijn. Je zei toen dat je lilly heette en ik durfde je niks te vragen en je ging weg. Ik ben nog heel vaak naar die gamma geweest maar zag je nooit meer en heb gegoogeld tot ik een ons woog op lilly. Nu ik je heb gevonden: wil je een keer met me uit eten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:42 schreef koei het volgende:
2 maanden ook echtIk zou het serieus freaky vinden als een onbekende man op me afstapt die refereert naar een gesprek 2 maanden geleden
Maar het blijft wel jammer natuurlijk!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daarover gesproken... Weet jij nog, 6 maanden geleden bij de gamma in megastores in Den haag? Je kon ergens niet bij en ik gaf het aan je omdat ik langer was en behulpzaam wilde zijn. Je zei toen dat je lilly heette en ik durfde je niks te vragen en je ging weg. Ik ben nog heel vaak naar die gamma geweest maar zag je nooit meer en heb gegoogeld tot ik een ons woog op lilly. Nu ik je heb gevonden: wil je een keer met me uit eten?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daarover gesproken... Weet jij nog, 6 maanden geleden bij de gamma in megastores in Den haag? Je kon ergens niet bij en ik gaf het aan je omdat ik langer was en behulpzaam wilde zijn. Je zei toen dat je lilly heette en ik durfde je niks te vragen en je ging weg. Ik ben nog heel vaak naar die gamma geweest maar zag je nooit meer en heb gegoogeld tot ik een ons woog op lilly. Nu ik je heb gevonden: wil je een keer met me uit eten?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:16 schreef koei het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook nog als de dag van gisteren! Ik ben ook nog vaak terug gegaan naar die Gamma in de hoop dat je me nog eens een bakje spijkers aan kon geven, maar ik kwam alleen andere rimpelige oude mannetjes tegen...
Je kan beter vragen wie de moeder isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:31 schreef koei het volgende:
Hmm, een lesbisch oud teamgenootje mailt net dat ze zwanger is. Is het erg onbeschoft om te vragen wie de vader is
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:35 schreef koei het volgende:
Mijn huisgenoten laten alleen maar ongewenste verrassingen achter
lijkt me van niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:31 schreef koei het volgende:
Hmm, een lesbisch oud teamgenootje mailt net dat ze zwanger is. Is het erg onbeschoft om te vragen wie de vader is
Waarom zou ik dat moeten vragen? Dat lijkt me nogal duidelijk als ze zegt dat zij zwanger is... Nouja, ik ga het gewoon mailen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wie de moeder is
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:59 schreef RitseB het volgende:
Mijn naam is haas, en mijn ballen zijn van kaas
had je gezien dat ik hier een kind heb?quote:
Ja dat krijg je als je allemaal seksverhalen verzintquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had je gezien dat ik hier een kind heb?
Kijk:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had je gezien dat ik hier een kind heb?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kijk:
[GAM #292] Nu met versch vrouwvleesch!
ben alleen mn man een beetje kwijt deze avond...
Leuk he! Hij (of zijquote:
Hij zal wel weer te gulzig zijn geweest jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk he! Hij (of zij) lijkt op mij zeggen ze... maar ik zie het er niet in...
mn man ging sushi eten en is daarna nog maar 1x gezien... zou ie gestikt zijn in een graatje?
ja, mannen...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij zal wel weer te gulzig zijn geweest ja
Ik ga slapen denk ik...quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
diehard!
Maar ik ga ook hoorTruste iedereen
Ikke niet he, ik ben eldersquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen komen we gewoon weer buurten!
ja, even vergeten...quote:
quote:
oh ik zag het in het KLB-topicquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:54 schreef koei het volgende:
waarom zoek je daar uberhaupt naar?
en wat doet het?
Maar dan is toch ook heel de lol erafquote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:02 schreef Misan het volgende:
[..]
oh ik zag het in het KLB-topic
en doet vanalles automatisch op FV
ik heb het voornamelijk voor bomen en beestjes harvesten, de rest doe ik zelf wel inderdaadquote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:05 schreef koei het volgende:
[..]
Maar dan is toch ook heel de lol eraf
Wie moet er dan op mij passen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:59 schreef Poit het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op tombolafan. Voel me ook een beetje schuldig dat ik er niet was tijdens het stappen. Zal ik haar de volgende keer meevragen?
je had toch al een chick gescoord?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:59 schreef Nebo het volgende:
Net een zak hooi afgerekend bij het dierenwinkelmeisje!Toch maar een keer uitvragen
Ik heb 8 dagen gewerkt zonder ook maar 1 dag vrij te krijgen.quote:
Ook een goede redenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb 8 dagen gewerkt zonder ook maar 1 dag vrij te krijgen.
Dus ik had mijn slaap wel nodig.
Had inderdaad, maar dat was eenmaligquote:
Je haalt de woorden uit m'n mond..quote:
En wat ga je dan doen? Verstopte Joden zoeken?quote:
Playerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Had inderdaad, maar dat was eenmalig
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:59 schreef Poit het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op tombolafan. Voel me ook een beetje schuldig dat ik er niet was tijdens het stappen. Zal ik haar de volgende keer meevragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
omaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:54 schreef Poitombolafan het volgende:
[..]
Wie moet er dan op mij passen?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:13 schreef koei het volgende:
[..]
En wat ga je dan doen? Verstopte Joden zoeken?
En Nebo, je had haar nummer toch allang? Dan ben je sowieso al een faler natuurlijk omdat je niet gebeld hebt, Grote kans dat zij ook zo over jou denkt...
WATquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:54 schreef Tain het volgende:
Superbad na iets van 20 minuten uitgezet...
De dvd liep hier gewoon vast, en dat op verschillende dvd spelers (geleende orginele dvd zonder krassen)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:54 schreef Tain het volgende:
volgens mij is badboy kampioen pijpenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:53 schreef Edwinuss het volgende:
Ik vraag me constant af wat er in je UI staat badboy.
Zie het als een plaatje die je op een bepaalde bank krijg te zien, waar van een normaal mens zou zeggen "het is een inkt vlek".quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:53 schreef Edwinuss het volgende:
quote:
Een oscar die gepijpt wordt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:53 schreef Edwinuss het volgende:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:54 schreef Tain het volgende:
Broederquote:
ss sloeg op een spel van serieuze sam he!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:13 schreef koei het volgende:
[..]
En Nebo, je had haar nummer toch allang? Dan ben je sowieso al een faler natuurlijk omdat je niet gebeld hebt, Grote kans dat zij ook zo over jou denkt...
hoezo paar maanden??quote:Op zondag 17 januari 2010 00:52 schreef lkb9000 het volgende:
Nog een paar maandjes en dan heb ik eindelijk een Nokia N900
Lekker starcraft spelen, vet veel emulators en natuurlijk RobotFindsKitten 'The story of a robot who must find a kitten'
En niet te vergeten: N900 fly, kijken hoe hoog je je N900 kan gooien
Nee dat is heel anders gegaan!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:13 schreef koei het volgende:
[..]
hier is ie al klaar!quote:
Die is nog niet overal te krijgen ookquote:Op zondag 17 januari 2010 01:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hier is ie al klaar!
Moet alleen nog steeds een telefoon uitzoeken, maar wil de N900 ook wel, al staat die er niet tussen![]()
!
Maarja waar is het wel snel genoeg? Volgens mij nergensquote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwa internet van vodafone gaat wel!
Vind het niet bepaald vlug gaan op me iphone!
Misschien dat ik ze maar eens bel bij vodafone vanwege de n900!
Ik gebruik elk uur wel mobiel internetquote:Op zondag 17 januari 2010 01:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja dat is wel een plus punt!
Gebruik bijna elke dagvwel internet, nu ook trouwens!
Maar nu ist via wifi!
Jij wilt de N900 ook?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwa internet van vodafone gaat wel!
Vind het niet bepaald vlug gaan op me iphone!
Misschien dat ik ze maar eens bel bij vodafone vanwege de n900!
Ja ik ben helemaal hyped voor dat dingquote:Op zondag 17 januari 2010 01:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij wilt de N900 ook?Ik wil hem ook maar in veel winkels is ie uitverkocht. Ik wil hem eigenlijk eerst uitproberen en ff kijken of ik hem los ga kopen of met een abbo erbij of simonly. Weet nog niet wat het goedkoopst/beste is.
Maar dan met Linuxquote:Op zondag 17 januari 2010 01:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wist je dat de N900 dezelfde cpu/gpu heeft als de snelle iPhone 3GS![]()
nja dit is me 2de iphone en hij bevalt zeer goed, maar wil wel een keer iets anders!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij wilt de N900 ook?Ik wil hem ook maar in veel winkels is ie uitverkocht. Ik wil hem eigenlijk eerst uitproberen en ff kijken of ik hem los ga kopen of met een abbo erbij of simonly. Weet nog niet wat het goedkoopst/beste is.
Wist je dat de N900 dezelfde cpu/gpu heeft als de snelle iPhone 3GS![]()
Normale telefoonwinkels, en ook online telefoonwinkels, kunnen ook gewoon verlengen! Dus als je daar even op rondzoekt is er vast wel een goede deal te vinden!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nja dit is me 2de iphone en hij bevalt zeer goed, maar wil wel een keer iets anders!
Ging van iphone 2g naar 3GS en tussendoor kon ik een e71 op de kop tikken voor 50 euro en beviel me ook goed!
Wou nu voor n97 gaan, mini of de normale, maar vind de n900 er super relaxed uitzien![]()
Als ik die nou kiezen tijdens verlenging, had ik het allang gedaan!
En kan wel naar vodafone winkel, maar dan moet ik 10 km reizen!
Weet niet of gewone telefoonwinkels verlengingen mogen doen?
Kan ook bi vodafone weggaan en andere aanbieder pakken, dat kan weer wel bij de normale telefoonwinkel!
De N97 vind ik niks, te langzaam ding. En op Symbian ben ik uitgekeken, heb al van alles geinstalleerd op mijn N82 en er fiks mee gespeeld. Ik overweeg ofwel iPhone 3GS of N900 of te wachten op een ander toestel zoals Nexus one. Als ie maar snel is en geen symbian of windowsmobile of fabrikant eigen os waar geen of nauwelijks programmas voor zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nja dit is me 2de iphone en hij bevalt zeer goed, maar wil wel een keer iets anders!
Ging van iphone 2g naar 3GS en tussendoor kon ik een e71 op de kop tikken voor 50 euro en beviel me ook goed!
Wou nu voor n97 gaan, mini of de normale, maar vind de n900 er super relaxed uitzien![]()
Als ik die nou kiezen tijdens verlenging, had ik het allang gedaan!
En kan wel naar vodafone winkel, maar dan moet ik 10 km reizen!
Weet niet of gewone telefoonwinkels verlengingen mogen doen?
Kan ook bi vodafone weggaan en andere aanbieder pakken, dat kan weer wel bij de normale telefoonwinkel!
Een stem fluisterde mij dat het op 21 januari binnen zou komen bij t for telecom, geen idee of dat waar is of dat de verkoper gewoon wat lulkoek verkoopt.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Normale telefoonwinkels, en ook online telefoonwinkels, kunnen ook gewoon verlengen! Dus als je daar even op rondzoekt is er vast wel een goede deal te vinden!
In de vodafone winkel in Groningen is mij verteld dat ze geen idee hadden wanneer/of de N900 daar zou komen, dus ik denk niet dat het veel nut heeft om die 10km te reizen
Ik heb erg genoten van mn N95, vind hem nog steeds geweldig, maar ik ben inderdaad uitgekeken op Symbian, dat is wat mij betreft gewoon geschiedenis, en Maemo de toekomstquote:Op zondag 17 januari 2010 01:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De N97 vind ik niks, te langzaam ding. En op Symbian ben ik uitgekeken, heb al van alles geinstalleerd op mijn N82 en er fiks mee gespeeld. Ik overweeg ofwel iPhone 3GS of N900 of te wachten op een ander toestel zoals Nexus one. Als ie maar snel is en geen symbian of windowsmobile of fabrikant eigen os waar geen of nauwelijks programmas voor zijn.
Over een weekje maar eens langs de t for telecom dan! Kijken wat ze me allemaal kunnen aanbiedenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een stem fluisterde mij dat het op 21 januari binnen zou komen bij t for telecom, geen idee of dat waar is of dat de verkoper gewoon wat lulkoek verkoopt.
dus dan kan jij toch ook online verlengen?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Normale telefoonwinkels, en ook online telefoonwinkels, kunnen ook gewoon verlengen! Dus als je daar even op rondzoekt is er vast wel een goede deal te vinden!
In de vodafone winkel in Groningen is mij verteld dat ze geen idee hadden wanneer/of de N900 daar zou komen, dus ik denk niet dat het veel nut heeft om die 10km te reizen
Ik ga overstappen van hi naar (waarschijnlijk) vodafone.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dus dan kan jij toch ook online verlengen?
Ik ga vrijdag dan wel ff naar de winkels hier, hebben een phonehouse en een belcompany hier!
En anders via gsm-web ofzo!
Vrouwtje hier wou van hi naar t-mobile vanwege blackberry!
En ineens kon hi ook die telefoon aanbieden
mwa abbo maak ik me niet druk omquote:Op zondag 17 januari 2010 02:13 schreef SolidasRock het volgende:
kijk eens op www.telecomvergelijker.nl wat de voordeligste abbo voor jou is.
Vond het vanavond voor het eerst niet echt leukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:59 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga nog ff een potje MW2 doen voor ik mijn bed induik
is t ook!quote:Op zondag 17 januari 2010 02:12 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vind dit stiekem wel een fijn nummer
Nice!quote:Op zondag 17 januari 2010 02:12 schreef lkb9000 het volgende:
ja, na 3 keer op een dag zet ik hem ook wel uitquote:Op zondag 17 januari 2010 10:55 schreef Fallen het volgende:
Gefeliciteerd nog SB!![]()
En 10 million fireflies is echt heel irritant als je die iets te vaak hebt gehoord. Radio op het werk....
is idd tof nummertje!quote:Op zondag 17 januari 2010 02:12 schreef lkb9000 het volgende:
Een kop koffie kan je van me krijgen.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:50 schreef Poit het volgende:
Oh, en m'n CV ketel is gaar.. Springt niet altijd goed aan.. Soms maar 10 graden in huisWie warmt me op?
Lekkerquote:Op zondag 17 januari 2010 13:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een kop koffie kan je van me krijgen.
met een klontje suiker alsjeblieftquote:Op zondag 17 januari 2010 13:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een kop koffie kan je van me krijgen.
Gelukkig luister ik geen radio en heb ik 't liedje nog maar een aantal keer gehoordquote:Op zondag 17 januari 2010 10:55 schreef Fallen het volgende:
Gefeliciteerd nog SB!![]()
En 10 million fireflies is echt heel irritant als je die iets te vaak hebt gehoord. Radio op het werk....
Zwart graagquote:Op zondag 17 januari 2010 13:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
met een klontje suiker alsjeblieft
Daar heb je tombolafan toch voor?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:50 schreef Poit het volgende:
Oh, en m'n CV ketel is gaar.. Springt niet altijd goed aan.. Soms maar 10 graden in huisWie warmt me op?
quote:
Is ze ervandoor met jullie liefdesbaby?quote:
En ik maar alimentatie betalen...quote:Op zondag 17 januari 2010 13:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Is ze ervandoor met jullie liefdesbaby?
rightquote:Op zondag 17 januari 2010 13:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Is ze ervandoor met jullie liefdesbaby?
wat dan?quote:
Barcelona ook gezien?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat dan?
Herhaling van man u - burnley kijken?
Die heb ik gister al gezien! Chelsea was wel tof gister!
nee toen was ik op feest van me pa!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Barcelona ook gezien?
AC Milan speelt vanavond ook.
zag dat ze al bezig waren zelfs!quote:
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb heel de scheiding gemist...![]()
* tombolafan op zoek naar een nieuwe man gaat...
quote:
waar...quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waar...
Ik ga zo maar eens Farmville proberen
Laatst zei iemand dat Farmville leuk was en toen reageerde ook een heel stel mensen hier zoquote:
Begin er dan niet overquote:Op zondag 17 januari 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laatst zei iemand dat Farmville leuk was en toen reageerde ook een heel stel mensen hier zo
quote:
Vonden jaquote:Op zondag 17 januari 2010 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging het serieus bekijken hoor... en aangezien er ook mensen waren die het wel leuk vonden...
OMGGGGGGG GEQUOTEERD DOOR IEMAND MET EEN TAGJEquote:
Of hier.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:28 schreef Misan het volgende:
Kan iedereen die FarmVille speelt even hier klikken? Bedankt.
Eh... dan moet ik eerst geld "kopen" ofzo? (ik begin net he...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:28 schreef Misan het volgende:
Kan iedereen die FarmVille speelt even hier klikken? Bedankt.
Nee, kun je gewoon op klikken als het goed isquote:Op zondag 17 januari 2010 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... dan moet ik eerst geld "kopen" ofzo? (ik begin net he...)
ah, gedaan dan denk ik...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:39 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, kun je gewoon op klikken als het goed is
ja, dat is wel belachelijk he... geen idee eigenlijk...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:45 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom kan je als je onder de 23 bent geen huurtoeslag krijgen![]()
Ik wil hier zo graag weg
Kan wel, maar dan mag de huur max 350p maand zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 19:45 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom kan je als je onder de 23 bent geen huurtoeslag krijgen![]()
Ik wil hier zo graag weg
Je kan tegenwoordig niet eens een kamer vinden van 350 p/m. En dan is het nog een kamer, dan krijg je al niet eens toeslag.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan mag de huur max 350p maand zijn
http://overheidsloket.overheid.nl/index.php?p=product&product_id=900225quote:Om voor huurtoeslag in aanmerking te komen moet u ten minste aan de volgende voorwaarden voldoen:
* U bent 18 jaar of ouder of u bent minderjarig en getrouwd.
* U en uw eventuele medebewoners hebben de Nederlandse nationaliteit of een geldige verblijfsvergunning.
* Inwonenden zijn op uw adres ingeschreven bij de gemeente.
* U huurt een zelfstandige woning: er is een eigen toegangsdeur, een eigen toilet en keuken.
* De huurprijs mag niet te hoog en niet te laag zijn. Deze grensbedragen zijn afhankelijk van uw woonsituatie en uw leeftijd en worden jaarlijks aangepast.
* Uw inkomen en vermogen mogen niet te hoog zijn. Dit maximumbedrag is afhankelijk uw woonsituatie en uw leeftijd en wordt jaarlijks aangepast.
maar dat is wel een beetje achterhaald tegenwoordig vind ik...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:46 schreef RitseB het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze verwachten dat je je dan nog studeert en of je ouders lief zijn
Dat klopt.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:48 schreef Tain het volgende:
[..]
http://overheidsloket.overheid.nl/index.php?p=product&product_id=900225
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:48 schreef Tain het volgende:
[..]
http://overheidsloket.overheid.nl/index.php?p=product&product_id=900225
ow...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar dan alleen als je huur met servicekosten lager zijn dan 350.
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar dan alleen als je huur met servicekosten lager zijn dan 350.
Dat klopt.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
en alles wat wel zo goedkoop is zal wel zo geliefd zijn dat er een enorme wachtlijst is...
Ik kan voor 350 ook een appartement krijgen in een dorp 15KM verderop. Maar dat wil ik niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:50 schreef Tain het volgende:
[..]in Moerwijk lukt dat nog wel, maar of je daar wilt wonen
belachelijk!!!! Waarom dat dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik sta nu bijna een jaar ingeschreven bij de grootste huurwoningstichting in Leeuwarden en ben nog steeds niet aan de beurt geweest.
Hoorde onlangs dat mensen die buiten Leeuwarden wonen en in Leeuwarden willen gaan wonen voorrang hebben
Buiten de grote steden is dat prima te doen edje! Mijn appartement (tweekamer, 50m2, Almere Centrum) kost me incl servicekosten 354 euro per maandquote:Op zondag 17 januari 2010 19:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig niet eens een kamer vinden van 350 p/m. En dan is het nog een kamer, dan krijg je al niet eens toeslag.
is dus net 4 euro te veel...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:58 schreef Misan het volgende:
[..]
Buiten de grote steden is dat prima te doen edje! Mijn appartement (tweekamer, 50m2, Almere Centrum) kost me incl servicekosten 354 euro per maandLigt er maar net aan waar je zoekt en wat je eisen zijn.
Serieus? Mijn toekomstige kamer zal ook ongeveer die prijs hebben voor max 20m2quote:Op zondag 17 januari 2010 19:58 schreef Misan het volgende:
[..]
Buiten de grote steden is dat prima te doen edje! Mijn appartement (tweekamer, 50m2, Almere Centrum) kost me incl servicekosten 354 euro per maandLigt er maar net aan waar je zoekt en wat je eisen zijn.
oh je hebt geholpen de opslagruimte in één van m'n schuurtjes te verhogenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is dus net 4 euro te veel...
Maar waar heb ik net op geklikt eigenlijk?
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:13 schreef Misan het volgende:
[..]
oh je hebt geholpen de opslagruimte in één van m'n schuurtjes te verhogen
welke stad?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb op dit moment 24m² als woonkamer en daarnaast nog kamer van een 7m². Ik betaal 340.
We hebben dus geen gedeelde woonkamer hier.
dan moet je zelf ook even een schuur neerzetten zodra je dat kan en dan help ik jou ookquote:Op zondag 17 januari 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hoe krijg ik nu hulp terug van jou?
dat kan ik nu vast nog niet he... ben vandaag begonnenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:27 schreef Misan het volgende:
[..]
dan moet je zelf ook even een schuur neerzetten zodra je dat kan en dan help ik jou ook
nee, maar eind van de week moet lukkenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat kan ik nu vast nog niet he... ben vandaag begonnen
quote:DEZE SERVICEFLAT IS ALLEEN BESCHIKBAAR VOOR OUDEREN!Aan de rand van Leeuwarden, nabij het van Harinxmakanaal wonen zo'n honderd senioren in een bijzondere SERVICEFLAT. Bijzonder omdat het om een coöperatie gaat waar de bewoners letterlijk het recht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |