Je kan tegenwoordig niet eens een kamer vinden van 350 p/m. En dan is het nog een kamer, dan krijg je al niet eens toeslag.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan mag de huur max 350p maand zijn
http://overheidsloket.overheid.nl/index.php?p=product&product_id=900225quote:Om voor huurtoeslag in aanmerking te komen moet u ten minste aan de volgende voorwaarden voldoen:
* U bent 18 jaar of ouder of u bent minderjarig en getrouwd.
* U en uw eventuele medebewoners hebben de Nederlandse nationaliteit of een geldige verblijfsvergunning.
* Inwonenden zijn op uw adres ingeschreven bij de gemeente.
* U huurt een zelfstandige woning: er is een eigen toegangsdeur, een eigen toilet en keuken.
* De huurprijs mag niet te hoog en niet te laag zijn. Deze grensbedragen zijn afhankelijk van uw woonsituatie en uw leeftijd en worden jaarlijks aangepast.
* Uw inkomen en vermogen mogen niet te hoog zijn. Dit maximumbedrag is afhankelijk uw woonsituatie en uw leeftijd en wordt jaarlijks aangepast.
maar dat is wel een beetje achterhaald tegenwoordig vind ik...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:46 schreef RitseB het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze verwachten dat je je dan nog studeert en of je ouders lief zijn
Dat klopt.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:48 schreef Tain het volgende:
[..]
http://overheidsloket.overheid.nl/index.php?p=product&product_id=900225
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:48 schreef Tain het volgende:
[..]
http://overheidsloket.overheid.nl/index.php?p=product&product_id=900225
ow...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar dan alleen als je huur met servicekosten lager zijn dan 350.
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar dan alleen als je huur met servicekosten lager zijn dan 350.
Dat klopt.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
en alles wat wel zo goedkoop is zal wel zo geliefd zijn dat er een enorme wachtlijst is...
Ik kan voor 350 ook een appartement krijgen in een dorp 15KM verderop. Maar dat wil ik niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:50 schreef Tain het volgende:
[..]in Moerwijk lukt dat nog wel, maar of je daar wilt wonen
belachelijk!!!! Waarom dat dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik sta nu bijna een jaar ingeschreven bij de grootste huurwoningstichting in Leeuwarden en ben nog steeds niet aan de beurt geweest.
Hoorde onlangs dat mensen die buiten Leeuwarden wonen en in Leeuwarden willen gaan wonen voorrang hebben
Buiten de grote steden is dat prima te doen edje! Mijn appartement (tweekamer, 50m2, Almere Centrum) kost me incl servicekosten 354 euro per maandquote:Op zondag 17 januari 2010 19:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig niet eens een kamer vinden van 350 p/m. En dan is het nog een kamer, dan krijg je al niet eens toeslag.
is dus net 4 euro te veel...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:58 schreef Misan het volgende:
[..]
Buiten de grote steden is dat prima te doen edje! Mijn appartement (tweekamer, 50m2, Almere Centrum) kost me incl servicekosten 354 euro per maandLigt er maar net aan waar je zoekt en wat je eisen zijn.
Serieus? Mijn toekomstige kamer zal ook ongeveer die prijs hebben voor max 20m2quote:Op zondag 17 januari 2010 19:58 schreef Misan het volgende:
[..]
Buiten de grote steden is dat prima te doen edje! Mijn appartement (tweekamer, 50m2, Almere Centrum) kost me incl servicekosten 354 euro per maandLigt er maar net aan waar je zoekt en wat je eisen zijn.
oh je hebt geholpen de opslagruimte in één van m'n schuurtjes te verhogenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is dus net 4 euro te veel...
Maar waar heb ik net op geklikt eigenlijk?
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:13 schreef Misan het volgende:
[..]
oh je hebt geholpen de opslagruimte in één van m'n schuurtjes te verhogen
welke stad?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb op dit moment 24m² als woonkamer en daarnaast nog kamer van een 7m². Ik betaal 340.
We hebben dus geen gedeelde woonkamer hier.
dan moet je zelf ook even een schuur neerzetten zodra je dat kan en dan help ik jou ookquote:Op zondag 17 januari 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hoe krijg ik nu hulp terug van jou?
dat kan ik nu vast nog niet he... ben vandaag begonnenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:27 schreef Misan het volgende:
[..]
dan moet je zelf ook even een schuur neerzetten zodra je dat kan en dan help ik jou ook
nee, maar eind van de week moet lukkenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat kan ik nu vast nog niet he... ben vandaag begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |