ik heb het voornamelijk voor bomen en beestjes harvesten, de rest doe ik zelf wel inderdaadquote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:05 schreef koei het volgende:
[..]
Maar dan is toch ook heel de lol eraf
Wie moet er dan op mij passen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:59 schreef Poit het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op tombolafan. Voel me ook een beetje schuldig dat ik er niet was tijdens het stappen. Zal ik haar de volgende keer meevragen?
je had toch al een chick gescoord?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:59 schreef Nebo het volgende:
Net een zak hooi afgerekend bij het dierenwinkelmeisje!Toch maar een keer uitvragen
Ik heb 8 dagen gewerkt zonder ook maar 1 dag vrij te krijgen.quote:
Ook een goede redenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb 8 dagen gewerkt zonder ook maar 1 dag vrij te krijgen.
Dus ik had mijn slaap wel nodig.
Had inderdaad, maar dat was eenmaligquote:
Je haalt de woorden uit m'n mond..quote:
En wat ga je dan doen? Verstopte Joden zoeken?quote:
Playerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Had inderdaad, maar dat was eenmalig
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:59 schreef Poit het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op tombolafan. Voel me ook een beetje schuldig dat ik er niet was tijdens het stappen. Zal ik haar de volgende keer meevragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
omaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:54 schreef Poitombolafan het volgende:
[..]
Wie moet er dan op mij passen?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |