dus dan kan jij toch ook online verlengen?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Normale telefoonwinkels, en ook online telefoonwinkels, kunnen ook gewoon verlengen! Dus als je daar even op rondzoekt is er vast wel een goede deal te vinden!
In de vodafone winkel in Groningen is mij verteld dat ze geen idee hadden wanneer/of de N900 daar zou komen, dus ik denk niet dat het veel nut heeft om die 10km te reizen
Ik ga overstappen van hi naar (waarschijnlijk) vodafone.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dus dan kan jij toch ook online verlengen?
Ik ga vrijdag dan wel ff naar de winkels hier, hebben een phonehouse en een belcompany hier!
En anders via gsm-web ofzo!
Vrouwtje hier wou van hi naar t-mobile vanwege blackberry!
En ineens kon hi ook die telefoon aanbieden
mwa abbo maak ik me niet druk omquote:Op zondag 17 januari 2010 02:13 schreef SolidasRock het volgende:
kijk eens op www.telecomvergelijker.nl wat de voordeligste abbo voor jou is.
Vond het vanavond voor het eerst niet echt leukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:59 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga nog ff een potje MW2 doen voor ik mijn bed induik
is t ook!quote:Op zondag 17 januari 2010 02:12 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vind dit stiekem wel een fijn nummer
Nice!quote:Op zondag 17 januari 2010 02:12 schreef lkb9000 het volgende:
ja, na 3 keer op een dag zet ik hem ook wel uitquote:Op zondag 17 januari 2010 10:55 schreef Fallen het volgende:
Gefeliciteerd nog SB!![]()
En 10 million fireflies is echt heel irritant als je die iets te vaak hebt gehoord. Radio op het werk....
is idd tof nummertje!quote:Op zondag 17 januari 2010 02:12 schreef lkb9000 het volgende:
Een kop koffie kan je van me krijgen.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:50 schreef Poit het volgende:
Oh, en m'n CV ketel is gaar.. Springt niet altijd goed aan.. Soms maar 10 graden in huisWie warmt me op?
Lekkerquote:Op zondag 17 januari 2010 13:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een kop koffie kan je van me krijgen.
met een klontje suiker alsjeblieftquote:Op zondag 17 januari 2010 13:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een kop koffie kan je van me krijgen.
Gelukkig luister ik geen radio en heb ik 't liedje nog maar een aantal keer gehoordquote:Op zondag 17 januari 2010 10:55 schreef Fallen het volgende:
Gefeliciteerd nog SB!![]()
En 10 million fireflies is echt heel irritant als je die iets te vaak hebt gehoord. Radio op het werk....
Zwart graagquote:Op zondag 17 januari 2010 13:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
met een klontje suiker alsjeblieft
Daar heb je tombolafan toch voor?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:50 schreef Poit het volgende:
Oh, en m'n CV ketel is gaar.. Springt niet altijd goed aan.. Soms maar 10 graden in huisWie warmt me op?
quote:
Is ze ervandoor met jullie liefdesbaby?quote:
En ik maar alimentatie betalen...quote:Op zondag 17 januari 2010 13:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Is ze ervandoor met jullie liefdesbaby?
rightquote:Op zondag 17 januari 2010 13:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Is ze ervandoor met jullie liefdesbaby?
wat dan?quote:
Barcelona ook gezien?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat dan?
Herhaling van man u - burnley kijken?
Die heb ik gister al gezien! Chelsea was wel tof gister!
nee toen was ik op feest van me pa!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Barcelona ook gezien?
AC Milan speelt vanavond ook.
zag dat ze al bezig waren zelfs!quote:
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb heel de scheiding gemist...![]()
* tombolafan op zoek naar een nieuwe man gaat...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |