quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:16 schreef koei het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook nog als de dag van gisteren! Ik ben ook nog vaak terug gegaan naar die Gamma in de hoop dat je me nog eens een bakje spijkers aan kon geven, maar ik kwam alleen andere rimpelige oude mannetjes tegen...
Je kan beter vragen wie de moeder isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:31 schreef koei het volgende:
Hmm, een lesbisch oud teamgenootje mailt net dat ze zwanger is. Is het erg onbeschoft om te vragen wie de vader is
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:35 schreef koei het volgende:
Mijn huisgenoten laten alleen maar ongewenste verrassingen achter
lijkt me van niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:31 schreef koei het volgende:
Hmm, een lesbisch oud teamgenootje mailt net dat ze zwanger is. Is het erg onbeschoft om te vragen wie de vader is
Waarom zou ik dat moeten vragen? Dat lijkt me nogal duidelijk als ze zegt dat zij zwanger is... Nouja, ik ga het gewoon mailen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wie de moeder is
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:59 schreef RitseB het volgende:
Mijn naam is haas, en mijn ballen zijn van kaas
had je gezien dat ik hier een kind heb?quote:
Ja dat krijg je als je allemaal seksverhalen verzintquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had je gezien dat ik hier een kind heb?
Kijk:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had je gezien dat ik hier een kind heb?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kijk:
[GAM #292] Nu met versch vrouwvleesch!
ben alleen mn man een beetje kwijt deze avond...
Leuk he! Hij (of zijquote:
Hij zal wel weer te gulzig zijn geweest jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk he! Hij (of zij) lijkt op mij zeggen ze... maar ik zie het er niet in...
mn man ging sushi eten en is daarna nog maar 1x gezien... zou ie gestikt zijn in een graatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |