Hm, vind 't juist wel handig. Komen soms interessante tweets voorbij die ik met followers wil delenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou soms wel handig zijn, maar dat vind ik juist vrij irritant aan Twitter al het retweet gedoe.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zag vanmiddag een bus en moest meteen aan een zeker vrijdagavondprogramma op 3fm denken.
[ afbeelding ]
4 van de 5 bruiloften waar ik ben geweest zijn inmiddels gescheidenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:06 schreef borisz het volgende:
Weer thuis na een bruiloft in Breda. Mijn eerste bruiloft die ooit meemaak in 21 jaar
.
Wanneer gaat #5 uit elkaar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:18 schreef themauster het volgende:
[..]
4 van de 5 bruiloften waar ik ben geweest zijn inmiddels gescheiden
hehequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Wanneer gaat #5 uit elkaar?
[/flauw]
Ik hoop dat dat niet een landelijk gemiddelde is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:18 schreef themauster het volgende:
[..]
4 van de 5 bruiloften waar ik ben geweest zijn inmiddels gescheiden
Soms is het zeker boeiend hoor, maar af en toe... 't is niet altijd even boeiend. Persoonlijk vond ik de oude situatie (zonder die knop) wat prettiger. Maar goed, het heeft ook wel weer voordelen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, vind 't juist wel handig. Komen soms interessante tweets voorbij die ik met followers wil delen.
Timo ! ej. Goede vraag, geen ideequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:39 schreef Timo20 het volgende:
goedeAVOND!!
Is er morgen ook geen Ekstra Weekend ivm Eurosonic?
Heej Hansquote:
Ja, top man! Weekend en nu lekker 3FM luisteren. Met jou ook alles kids? Zo te lezen welquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej Hans,alles goed ?
Ow btw, ik heb WEEEEEEEEKEND![]()
![]()
![]()
.
Welkom!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:51 schreef 3FMaster het volgende:
@Hans: Thanks
@ TS: Den Bosch ofniet? Wa doe de gij doar?
Dat dus. Maar bij EW is Do te gast...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timo ! ej. Goede vraag, geen idee. Denk dat ze pas rond 22:00 live gaan.
Die zal zichzelf wel weer tot slapende bankgast bombarderenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat dus. Maar bij EW is Do te gast...
Wonen hè, wa denkte danquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:51 schreef 3FMaster het volgende:
@ TS: Den Bosch ofniet? Wa doe de gij doar?
Ja met mij ook alles okquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, top man! Weekend en nu lekker 3FM luisteren. Met jou ook alles kids? Zo te lezen wel
want je hebt weekend.
Neuh, niet die Do... pffff.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voortaan de gast uit het raam gaan gooien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
KRO ergernissenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Deze teletekstpagina staat al sinds 18 december 2003 op m'n harde schijf. De filenaam? "Do is een smerige stinkhoer.gif"
Nog vragen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vet! Doe eens die Rabradio cowboyhoed op. Misschien dat ik je dan herken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Deze teletekstpagina staat al sinds 18 december 2003 op m'n harde schijf. De filenaam? "Do is een smerige stinkhoer.gif"
Nog vragen?
quote:
Do!quote:Maar bij EW is Do te gast...
Sersjeequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Nog vragen?
Ah, iemand had een creatieve Photoshop-bui bij het maken van die uitnodiging?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:18 schreef hole1988 het volgende:
I'm back met metmichiel badeend+handtekening
Flinke Namen - top
Esmee Denters - Had het gevoel dat ze niet echt zin had![]()
Wantwant - 1 Nummer, kom dan niet.![]()
Go back to the zoo - topde lead zanger ging zelfs mee drummen
![]()
Destine - topRock en roll spatte er vanaf
Oliebollen - warm vet aan de buitenkant koud van binnen![]()
Appelflappen - was best lekker maar de bakker zou ze beter vullen
En we kregen zelfs allemaal een glas champagneen er werden hapjes rond gebracht (van traditionele tot aan moderne) wat allemaal goed smaakte
![]()
Conclusie een top avond![]()
[ link | afbeelding ]
Locatie was voor mij ook een probleem geweest, want om nou 5 uur te reizen (2,5 heen, 2,5 terug) voor 3 uurtjes daar vond ik toch wat overdreven...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:42 schreef borisz het volgende:
Jammer dat het in Grunn was, maar achteraf had ik toch niet gekund.
*wachtende op reacties van groepsgenoten over de wetenschapsleer opdracht. Wil het afronden en naar bed. Wekker gaat om 6:30
Je bent er helemaal ingekropen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:50 schreef borisz het volgende:
Ohja ik wens nog even deop Timur. Ik luisterde in de radio naar BNN Today met de zojuist genoemde. Wat een vreselijke interviews kwamen van hem zeg.
Zoietsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je bent er helemaal ingekropen?
Esmee kwam dan ook alleen voor het geld en de trofee. De reiskosten heen en terug werden ook door iemand bekostigd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:18 schreef hole1988 het volgende:
I'm back met metmichiel badeend+handtekening
Esmee Denters - Had het gevoel dat ze niet echt zin had![]()
Nee, volgens mij hoorde ik die HUH van John Bakker (die was het toch?) waar Gerard zo dol op is door het eerste nummer van dit uur heen.quote:
Ik hoorde 'm ook; vandaar de John-opmerking Meer niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hoorde ik die HUH van John Bakker (die was het toch?) waar Gerard zo dol op is door het eerste nummer van dit uur heen.
Grijsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beetje mistig, maar verder goed. En daar?
Amy. Check.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:38 schreef Zapper het volgende:
Zijn Amy en Lilly vanmorgen al gedraaid? Met andere woorden, kan ik veilig inschakelen?
Net zoals toen met de aardbevingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:35 schreef themauster het volgende:
Jongens mischien krijgen we een heel mooi radio dagje: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9239
Niet verrassend, wel prettig. Dankquote:
Ja dat was echt een mooie radio dagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Net zoals toen met de aardbeving. Toen begon ik pas met echt radio luisteren.
Nicequote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:35 schreef themauster het volgende:
Jongens mischien krijgen we een heel mooi radio dagje: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9239
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef themauster het volgende:
Coen&Sander hebben 2 jaar bijgetekent: http://zappen.blog.nl/bnn(...)ngt-contract-bij-bnn
Is inderdaad al een keer eerder het geval geweest dat 3FM en 538 de krachten gingen bundelen (jaren terug), maar wel positief natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Net zoals toen met de aardbeving. Toen begon ik pas met echt radio luisteren.
Coen&Sander hebben 2 jaar bijgetekend: http://zappen.blog.nl/bnn(...)ngt-contract-bij-bnn
Dat waren er zelfs nog veel meer, volgens mij 538, 3FM, Veronica, Noordzee, Yorin FM, RTL FM en Radio 10 Gold.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is inderdaad al een keer eerder het geval geweest dat 3FM en 538 de krachten gingen bundelen (jaren terug), maar wel positief natuurlijk!
jup grappig dat al 3 zenders daar van niet meer bestaanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat waren er zelfs nog veel meer, volgens mij 538, 3FM, Veronica, Noordzee, Yorin FM, RTL FM en Radio 10 Gold.
Klopt inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat waren er zelfs nog veel meer, volgens mij 538, 3FM, Veronica, Noordzee, Yorin FM, RTL FM en Radio 10 Gold.
net als 5 jaar geleden dus, ik kan me alleen maar herinneren van toen met de tv actie dat Mies Bouman RTL Boulevard presenteerde en de rest van de avond aan elkaar werd gepraat door Martijn Krabbe,Robert ten Brink en Paul de Leeuwquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Eén van de vragen is bijv hoeveel zin #Radio555 heeft als hulpverlening de getroffen gebieden niet kan bereiken.
Een andere vraag is of #Radio555 al dan niet gekoppeld zou moeten worden aan een tv-uitzending.
Van de twitter van Rachid Finge
Mits enigszins gegarandeerd kan worden dat het geld op de juiste plek terechtkomt. Je kunt 180 miljoen die kant op sturen, maar als 't bij de corrupte zelfbenoemde generaals blijft hangen, heb je er nog niks aan.quote:3FM, Radio 538 en Q-Music positief over #Radio555, meldt @Radiofreak. Kink FM ook, zegt station manager @jantienvantol
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:37 schreef JDude het volgende:
In de categorie: lachen met/om Twitter: http://twitter.com/ChantalGillard/status/7724057954
OMGquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:37 schreef JDude het volgende:
In de categorie: lachen met/om Twitter: http://twitter.com/ChantalGillard/status/7724057954
En die kut'krant' maakt er natuurlijk weer een 'nieuws'bericht vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:37 schreef JDude het volgende:
PO, RTL en SBS samen toenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:31 schreef themauster het volgende:
[..]
net als 5 jaar geleden dus, ik kan me alleen maar herinneren van toen met de tv actie dat Mies Bouman RTL Boulevard presenteerde en de rest van de avond aan elkaar werd gepraat door Martijn Krabbe,Robert ten Brink en Paul de Leeuw
quote:@Fabiaan Ik word echt zo moe van die Claudia op #3fm: een vrouw die denkt dat ze grappig is. Could it be any worse? #snol #gleufneus #nietgrappig
quote:
SC!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een irritante schreeuwstem heeft die byonce ooken dit is ook een drama plaat
hallo trouwens
Je vergeet KinkFM. Via Twitter hadden ze het er daar ook al over.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:47 schreef themauster het volgende:
tot nu toe praten 3FM,538,Q-Music en Radio Veronica over Radio 555
Mijn radio blijft langer storen denk ik tussen 1600 en 1900quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef themauster het volgende:
Coen&Sander hebben 2 jaar bijgetekend: http://zappen.blog.nl/bnn(...)ngt-contract-bij-bnn
ja die steunt het inniatief maar praat niet meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je vergeet KinkFM. Via Twitter hadden ze het er daar ook al over.
Dat lag wel in de lijn der verwachtingen jaquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lag wel in de lijn der verwachtingen ja.
Naast SR09 komt ze nu ook Ekstra Weekend verpestenquote:Do bij Ekstra Weekend: Nachtegaaltje Do is vanavond op bezoek bij Michiel en Gerard. Kunnen de heren dit vrouwelij... http://bit.ly/6nk34F
ik kijk/luister vanavond maar even niet denk ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:09 schreef Intrepidity het volgende:
In de categorie huilen om twitter:
[..]
Naast SR09 komt ze nu ook Ekstra Weekend verpesten
Owquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:09 schreef Intrepidity het volgende:
In de categorie huilen om twitter:
[..]
Naast SR09 komt ze nu ook Ekstra Weekend verpesten
altijd hoog in mijn 90's lijstjequote:
Zie zelf de 101 gids maarquote:101 Gids
* Maandag
18:00 Nieuwste bits
22:00 Nu We Er Toch Zijn afl.7
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
21:00 Nieuwste bits
22:00 Ranking the stars afl.4
Vrijdag
19.00 Ekstra Weekend
22.00 Oh My God
22.15 ONM Cath Up
22:30 101Barz (hh)
Zaterdag
22:00 Try Before you die afl.7
Zondag
21.00 Gamer01 (hh)
22:00 Spuiten en slikken afl.7
Dat gidsje staat er altijd al zo hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:05 schreef gerbenp het volgende:
Geen GIEL meer op 101TV?
[..]
Zie zelf de 101 gids maar
Ja of die van Trainquote:
Stereophonics wordt al veel gedraaid.... maar die is al even uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:24 schreef alors het volgende:
Nieuwe Megahit straks... Iemand een idee? ik van de week wel, maar ben em ff kwijt..
Dan ben ik wel benieuwd wat jij liever had gezien als MH.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef Bol_Wan het volgende:
hmm teleurgesteld over Megahit.. er zijn betere op dit moment![]()
wanneer is dat drama? kan ik mijn schoonouders even waarschuwen, die wonen daar tegenover...quote:
White Rabbits of Trainquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat jij liever had gezien als MH.
HAha ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Brennel het volgende:
Morgen uitslapen!!![]()
Dat wil zeggen dat de wekker om 6.30 afloopt, in plaats van 5.00
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Brennel het volgende:
Morgen uitslapen!!![]()
Kan je nagaan dat hij toen nog goed bij stem wasquote:
idd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee, dank je
doe maar ekstra weekend
Heb 't effe opgezocht, maar wist helemaal niet dat Corné Klijn definitief weg wasquote:
Ach het is maar paar weken zo , even overschaduwd door de SR en TOP SR.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heb 't effe opgezocht, maar wist helemaal niet dat Corné Klijn definitief weg was
Ja dat zal het zijn geweestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach het is maar paar weken zo , even overschaduwd door de SR en TOP SR.
Whehequote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Brennel het volgende:
Morgen uitslapen!!![]()
Lekker op tijd ook weer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Caro megahit ja?
TOP keuze, één van de beste plaatjes van dit moment.
quote:
GH mag toch ook wel eens weg zijn, is bijna 3 weken geleden afgelopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een of ander groep stond op te treden in de Plato. Zag er wel sfeervol uit. Verder veel buitenlanders i.v.m. Noorderslag / Eurosonic. Geen 3FM busje, oid gezien. Zelfs het GH was weg
Achja, ik hoef maar tot 12.00, en dan ben ik tot dinsdag vrijquote:
Het voelt als de dag van gisterenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
GH mag toch ook wel eens weg zijn, is bijna 3 weken geleden afgelopen.
Prima vooruitzicht dus! Heb je ook lekker nog een hele middag om andere dingen te doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Achja, ik hoef maar tot 12.00, en dan ben ik tot dinsdag vrij.
Wen er maar aan, want einde van het jaar staat hij er ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het voelt als de dag van gisteren. Maar gek is het wel dat het huis er niet meer staat..
Breda was ook erg tof inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wen er maar aan, want einde van het jaar staat hij er ook niet. Al was groningen best een succes te noemen, het lijkt met het jaar leuker te worden. Al blijft Breda wel een uitschietertje.
Super!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weekend.
Gemaildquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:01 schreef Brennel het volgende:
Ik ga denk ik ook een request doen. Heb iets nodig om me wakker en vrolijk te maken.
Dat eerste toch zeker niet spreekwoordelijk?!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bier en tieten.
Spreekwoordelijk dan natuurlijk.
Geweldigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef -Hans- het volgende:
KNALLUUH !!!Gigi D'Agostino - I 'll fly with you - L'amour Toujours
Wat een freaking vette plaat!
Me 2 !! wat een gigantische hit was het toen. Alles wat die gast aanraakte werd een hit. Moet zeggen dat ik de plaat nog steeds erg kan waarderenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Geweldig*denkt terug aan schoolfeesten in de tweede klas middelbare school*
Neuh, maar de combinatie welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat eerste toch zeker niet spreekwoordelijk?!
Vragen aan 't verzinnen voor de AKQ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef Ofyles2 het volgende:
ik ben momenteel bezig met wat 'administratiewerk'...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef Ofyles2 het volgende:![]()
Ik kijk en luister wel mee, maar ik ben momenteel bezig met wat 'administratiewerk'...
Al gebeurd, ik ga straks weer verder met het voorbereiden van een PDF-bestand.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vragen aan 't verzinnen voor de AKQ?
Ik vind 't wel wat hebben, lekker veel korte stukjes achter elkaar. Dit soort liedjes hoef je ook niet perse 4 minuten lang te horenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:39 schreef -Hans- het volgende:
Nah, wat een korte uitvoering zeg..
Daar zit idd wel wat inquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vind 't wel wat hebben, lekker veel korte stukjes achter elkaar. Dit soort liedjes hoef je ook niet perse 4 minuten lang te horen
klopt.. foute platen zijn even leuk, maar om het nou 4 minuten achter elkaar te horenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vind 't wel wat hebben, lekker veel korte stukjes achter elkaar. Dit soort liedjes hoef je ook niet perse 4 minuten lang te horen
FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Zou dit nummer nou over de persoon gaan die het kopiëren van CD's heeft uitgevonden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
De vuurbeginner.
Ik hoop dat Tjibbe een kussen heeft geregeld...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
leuke gast bij Ekstra weekend vanavond
Ik word verliefd op je favoriete liedje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef Brennel het volgende:
Ik wil met iemand dansen! Met iemand dansen! Dansen! Dansen!! Dansen!!!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop dat Tjibbe een kussen heeft geregeld...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou dit nummer nou over de persoon gaan die het kopiëren van CD's heeft uitgevonden?
Een slaapgast uit het raam kan ook leuk zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop dat Tjibbe een kussen heeft geregeld...
Dat is verzonnen door de New Kids hoor, niet door deze rappersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef themauster het volgende:
Mute en het is Bapao en geen Bakpao kutrapperts
Idd een kutplaat, maar bakpao mag in dit geval wel hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef themauster het volgende:
Nee joh, volume gaat juist omhoog hier!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef themauster het volgende:
Hier ook, jammer het hakkenstukje op het einde afgekaptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, volume gaat juist omhoog hier!
Henriiiiiiiiiiiiiii of een van z'n collega's is vast bezig met voorbereidingen voor Ekstra Weekend.quote:
New Kidsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is verzonnen door de New Kids hoor, niet door deze rappers
hier niet, kan zijn dat ik de Visual Radio aan heb staanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hier ook, jammer het hakkenstukje op het einde afgekapt
http://www.omroep.nl/live/npo/npo_3fm_vsr-bb.asx is een ASX naar de MMS-link, en dat is dus mms://livemedia2.omroep.nl/npo_3fm_vsrquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
wat is de link van de webcam in mss?
Het audiokanaal wat voor Visual Radio wordt gebruikt is dezelfde als die voor 101TV, daarom hoor je ook de backstage daar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:58 schreef themauster het volgende:
ik hoor de EW tv jingle steeds weer
Staat dat ook ergens online, of moet je daarvoor het blad kopen? Ben wel benieuwd wat ze over mijn oude school zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef borisz het volgende:
Elsevier heeft alle middelbare school op een rijtje gezet. Mijn oude middelbare school komt eruit. Onvoldoende aldus de inspectie van onderwijs.
De camera-bediener voor Ekstra Weekend is zich gewoon nog niet helemaal bewust van het feit dat de Visual Radio-stream hetzelfde audiokanaal gebruikt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor helemaal niks op de visual radio stream. Laat dat geluid toch doorlopen.
dat is wel jammer want nu is het helemaal stilquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het audiokanaal wat voor Visual Radio wordt gebruikt is dezelfde als die voor 101TV, daarom hoor je ook de backstage daar.
Ze zijn zich daar alleen nog niet helemaal bewust van...
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De camera-bediener voor Ekstra Weekend is zich gewoon nog niet helemaal bewust van het feit dat de Visual Radio-stream hetzelfde audiokanaal gebruikt.
http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asxquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:02 schreef themauster het volgende:
[..]
dat is wel jammer want nu is het helemaal stil
thnksquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/npo/npo_3fm_vsr-bb.asx is een ASX naar de MMS-link, en dat is dus mms://livemedia2.omroep.nl/npo_3fm_vsr
ja had ik al aangezetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx
Blad staat niet online. Wat was je middelbare school?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat dat ook ergens online, of moet je daarvoor het blad kopen? Ben wel benieuwd wat ze over mijn oude school zeggen.
Eerste Christelijk Lyceum in Haarlem, volgens mij kwamen ze er qua inspectie toendertijd wel goed vanaf.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Blad staat niet online. Wat was je middelbare school?
Wil je die van mij ook opzoeken danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Blad staat niet online. Wat was je middelbare school?
Pilesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:07 schreef Piles het volgende:
Roos op KX, dus ik meld me maar weer eens hier
Havo toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eerste Christelijk Lyceum in Haarlem, volgens mij kwamen ze er qua inspectie toendertijd wel goed vanaf.
Eigenlijk deed ik VWO daar, maar zal niet al teveel verschillen denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Havo toch?
Rendement Onderbouw: zonder zittenblijven in de onderbouw 87% +/-
Onvertraagd naar diploma 75% en krijgt daarmee een +
Verschil School examen met CSE +/-
Centraal Examen gemiddeld cijfer 6,3 en daarmee +/-
Overall +/-
Roep uw school + afdeling maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wil je die van mij ook opzoeken dan
Je doet nu HBO dus dacht ik dat je Havo deedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk deed ik VWO daar, maar zal niet al teveel verschillen denk ik.
Al had ik de score eigenlijk hoger verwacht.
Nop, ben van VWO naar HBO gegaan. Had geen zin in theoretisch gedoe en veel wiskunde op de uni.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Je doet nu HBO dus dacht ik dat je Havo deed. Score VWO is ook vele malen hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |