Hm, vind 't juist wel handig. Komen soms interessante tweets voorbij die ik met followers wil delenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou soms wel handig zijn, maar dat vind ik juist vrij irritant aan Twitter al het retweet gedoe.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zag vanmiddag een bus en moest meteen aan een zeker vrijdagavondprogramma op 3fm denken.
[ afbeelding ]
4 van de 5 bruiloften waar ik ben geweest zijn inmiddels gescheidenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:06 schreef borisz het volgende:
Weer thuis na een bruiloft in Breda. Mijn eerste bruiloft die ooit meemaak in 21 jaar
.
Wanneer gaat #5 uit elkaar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:18 schreef themauster het volgende:
[..]
4 van de 5 bruiloften waar ik ben geweest zijn inmiddels gescheiden
hehequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Wanneer gaat #5 uit elkaar?
[/flauw]
Ik hoop dat dat niet een landelijk gemiddelde is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:18 schreef themauster het volgende:
[..]
4 van de 5 bruiloften waar ik ben geweest zijn inmiddels gescheiden
Soms is het zeker boeiend hoor, maar af en toe... 't is niet altijd even boeiend. Persoonlijk vond ik de oude situatie (zonder die knop) wat prettiger. Maar goed, het heeft ook wel weer voordelen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, vind 't juist wel handig. Komen soms interessante tweets voorbij die ik met followers wil delen.
Timo ! ej. Goede vraag, geen ideequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:39 schreef Timo20 het volgende:
goedeAVOND!!
Is er morgen ook geen Ekstra Weekend ivm Eurosonic?
Heej Hansquote:
Ja, top man! Weekend en nu lekker 3FM luisteren. Met jou ook alles kids? Zo te lezen welquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej Hans,alles goed ?
Ow btw, ik heb WEEEEEEEEKEND![]()
![]()
![]()
.
Welkom!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:51 schreef 3FMaster het volgende:
@Hans: Thanks
@ TS: Den Bosch ofniet? Wa doe de gij doar?
Dat dus. Maar bij EW is Do te gast...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timo ! ej. Goede vraag, geen idee. Denk dat ze pas rond 22:00 live gaan.
Die zal zichzelf wel weer tot slapende bankgast bombarderenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat dus. Maar bij EW is Do te gast...
Wonen hè, wa denkte danquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:51 schreef 3FMaster het volgende:
@ TS: Den Bosch ofniet? Wa doe de gij doar?
Ja met mij ook alles okquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, top man! Weekend en nu lekker 3FM luisteren. Met jou ook alles kids? Zo te lezen wel
want je hebt weekend.
Neuh, niet die Do... pffff.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voortaan de gast uit het raam gaan gooien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
KRO ergernissenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Deze teletekstpagina staat al sinds 18 december 2003 op m'n harde schijf. De filenaam? "Do is een smerige stinkhoer.gif"
Nog vragen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vet! Doe eens die Rabradio cowboyhoed op. Misschien dat ik je dan herken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Deze teletekstpagina staat al sinds 18 december 2003 op m'n harde schijf. De filenaam? "Do is een smerige stinkhoer.gif"
Nog vragen?
quote:
Do!quote:Maar bij EW is Do te gast...
Sersjeequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Nog vragen?
Ah, iemand had een creatieve Photoshop-bui bij het maken van die uitnodiging?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:18 schreef hole1988 het volgende:
I'm back met metmichiel badeend+handtekening
Flinke Namen - top
Esmee Denters - Had het gevoel dat ze niet echt zin had![]()
Wantwant - 1 Nummer, kom dan niet.![]()
Go back to the zoo - topde lead zanger ging zelfs mee drummen
![]()
Destine - topRock en roll spatte er vanaf
Oliebollen - warm vet aan de buitenkant koud van binnen![]()
Appelflappen - was best lekker maar de bakker zou ze beter vullen
En we kregen zelfs allemaal een glas champagneen er werden hapjes rond gebracht (van traditionele tot aan moderne) wat allemaal goed smaakte
![]()
Conclusie een top avond![]()
[ link | afbeelding ]
Locatie was voor mij ook een probleem geweest, want om nou 5 uur te reizen (2,5 heen, 2,5 terug) voor 3 uurtjes daar vond ik toch wat overdreven...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:42 schreef borisz het volgende:
Jammer dat het in Grunn was, maar achteraf had ik toch niet gekund.
*wachtende op reacties van groepsgenoten over de wetenschapsleer opdracht. Wil het afronden en naar bed. Wekker gaat om 6:30
Je bent er helemaal ingekropen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:50 schreef borisz het volgende:
Ohja ik wens nog even deop Timur. Ik luisterde in de radio naar BNN Today met de zojuist genoemde. Wat een vreselijke interviews kwamen van hem zeg.
Zoietsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je bent er helemaal ingekropen?
Esmee kwam dan ook alleen voor het geld en de trofee. De reiskosten heen en terug werden ook door iemand bekostigd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:18 schreef hole1988 het volgende:
I'm back met metmichiel badeend+handtekening
Esmee Denters - Had het gevoel dat ze niet echt zin had![]()
Nee, volgens mij hoorde ik die HUH van John Bakker (die was het toch?) waar Gerard zo dol op is door het eerste nummer van dit uur heen.quote:
Ik hoorde 'm ook; vandaar de John-opmerking Meer niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hoorde ik die HUH van John Bakker (die was het toch?) waar Gerard zo dol op is door het eerste nummer van dit uur heen.
Grijsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beetje mistig, maar verder goed. En daar?
Amy. Check.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:38 schreef Zapper het volgende:
Zijn Amy en Lilly vanmorgen al gedraaid? Met andere woorden, kan ik veilig inschakelen?
Net zoals toen met de aardbevingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:35 schreef themauster het volgende:
Jongens mischien krijgen we een heel mooi radio dagje: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9239
Niet verrassend, wel prettig. Dankquote:
Ja dat was echt een mooie radio dagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Net zoals toen met de aardbeving. Toen begon ik pas met echt radio luisteren.
Nicequote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:35 schreef themauster het volgende:
Jongens mischien krijgen we een heel mooi radio dagje: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9239
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef themauster het volgende:
Coen&Sander hebben 2 jaar bijgetekent: http://zappen.blog.nl/bnn(...)ngt-contract-bij-bnn
Is inderdaad al een keer eerder het geval geweest dat 3FM en 538 de krachten gingen bundelen (jaren terug), maar wel positief natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Net zoals toen met de aardbeving. Toen begon ik pas met echt radio luisteren.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef themauster het volgende:
Coen&Sander hebben 2 jaar bijgetekend: http://zappen.blog.nl/bnn(...)ngt-contract-bij-bnn
Dat waren er zelfs nog veel meer, volgens mij 538, 3FM, Veronica, Noordzee, Yorin FM, RTL FM en Radio 10 Gold.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is inderdaad al een keer eerder het geval geweest dat 3FM en 538 de krachten gingen bundelen (jaren terug), maar wel positief natuurlijk!
jup grappig dat al 3 zenders daar van niet meer bestaanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat waren er zelfs nog veel meer, volgens mij 538, 3FM, Veronica, Noordzee, Yorin FM, RTL FM en Radio 10 Gold.
Klopt inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat waren er zelfs nog veel meer, volgens mij 538, 3FM, Veronica, Noordzee, Yorin FM, RTL FM en Radio 10 Gold.
net als 5 jaar geleden dus, ik kan me alleen maar herinneren van toen met de tv actie dat Mies Bouman RTL Boulevard presenteerde en de rest van de avond aan elkaar werd gepraat door Martijn Krabbe,Robert ten Brink en Paul de Leeuwquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Eén van de vragen is bijv hoeveel zin #Radio555 heeft als hulpverlening de getroffen gebieden niet kan bereiken.
Een andere vraag is of #Radio555 al dan niet gekoppeld zou moeten worden aan een tv-uitzending.
Van de twitter van Rachid Finge
Mits enigszins gegarandeerd kan worden dat het geld op de juiste plek terechtkomt. Je kunt 180 miljoen die kant op sturen, maar als 't bij de corrupte zelfbenoemde generaals blijft hangen, heb je er nog niks aan.quote:3FM, Radio 538 en Q-Music positief over #Radio555, meldt @Radiofreak. Kink FM ook, zegt station manager @jantienvantol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |