Dat eerste toch zeker niet spreekwoordelijk?!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bier en tieten.
Spreekwoordelijk dan natuurlijk.
Geweldigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef -Hans- het volgende:
KNALLUUH !!!Gigi D'Agostino - I 'll fly with you - L'amour Toujours
Wat een freaking vette plaat!
Me 2 !! wat een gigantische hit was het toen. Alles wat die gast aanraakte werd een hit. Moet zeggen dat ik de plaat nog steeds erg kan waarderenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Geweldig*denkt terug aan schoolfeesten in de tweede klas middelbare school*
Neuh, maar de combinatie welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat eerste toch zeker niet spreekwoordelijk?!
Vragen aan 't verzinnen voor de AKQ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef Ofyles2 het volgende:
ik ben momenteel bezig met wat 'administratiewerk'...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef Ofyles2 het volgende:![]()
Ik kijk en luister wel mee, maar ik ben momenteel bezig met wat 'administratiewerk'...
Al gebeurd, ik ga straks weer verder met het voorbereiden van een PDF-bestand.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vragen aan 't verzinnen voor de AKQ?
Ik vind 't wel wat hebben, lekker veel korte stukjes achter elkaar. Dit soort liedjes hoef je ook niet perse 4 minuten lang te horenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:39 schreef -Hans- het volgende:
Nah, wat een korte uitvoering zeg..
Daar zit idd wel wat inquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vind 't wel wat hebben, lekker veel korte stukjes achter elkaar. Dit soort liedjes hoef je ook niet perse 4 minuten lang te horen
klopt.. foute platen zijn even leuk, maar om het nou 4 minuten achter elkaar te horenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vind 't wel wat hebben, lekker veel korte stukjes achter elkaar. Dit soort liedjes hoef je ook niet perse 4 minuten lang te horen
FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Zou dit nummer nou over de persoon gaan die het kopiëren van CD's heeft uitgevonden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
De vuurbeginner.
Ik hoop dat Tjibbe een kussen heeft geregeld...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
leuke gast bij Ekstra weekend vanavond
Ik word verliefd op je favoriete liedje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef Brennel het volgende:
Ik wil met iemand dansen! Met iemand dansen! Dansen! Dansen!! Dansen!!!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop dat Tjibbe een kussen heeft geregeld...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou dit nummer nou over de persoon gaan die het kopiëren van CD's heeft uitgevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |