KRO ergernissenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Deze teletekstpagina staat al sinds 18 december 2003 op m'n harde schijf. De filenaam? "Do is een smerige stinkhoer.gif"
Nog vragen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vet! Doe eens die Rabradio cowboyhoed op. Misschien dat ik je dan herken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Deze teletekstpagina staat al sinds 18 december 2003 op m'n harde schijf. De filenaam? "Do is een smerige stinkhoer.gif"
Nog vragen?
quote:
Do!quote:Maar bij EW is Do te gast...
Sersjeequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Nog vragen?
Ah, iemand had een creatieve Photoshop-bui bij het maken van die uitnodiging?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:18 schreef hole1988 het volgende:
I'm back met metmichiel badeend+handtekening
Flinke Namen - top
Esmee Denters - Had het gevoel dat ze niet echt zin had![]()
Wantwant - 1 Nummer, kom dan niet.![]()
Go back to the zoo - topde lead zanger ging zelfs mee drummen
![]()
Destine - topRock en roll spatte er vanaf
Oliebollen - warm vet aan de buitenkant koud van binnen![]()
Appelflappen - was best lekker maar de bakker zou ze beter vullen
En we kregen zelfs allemaal een glas champagneen er werden hapjes rond gebracht (van traditionele tot aan moderne) wat allemaal goed smaakte
![]()
Conclusie een top avond![]()
[ link | afbeelding ]
Locatie was voor mij ook een probleem geweest, want om nou 5 uur te reizen (2,5 heen, 2,5 terug) voor 3 uurtjes daar vond ik toch wat overdreven...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:42 schreef borisz het volgende:
Jammer dat het in Grunn was, maar achteraf had ik toch niet gekund.
*wachtende op reacties van groepsgenoten over de wetenschapsleer opdracht. Wil het afronden en naar bed. Wekker gaat om 6:30
Je bent er helemaal ingekropen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:50 schreef borisz het volgende:
Ohja ik wens nog even deop Timur. Ik luisterde in de radio naar BNN Today met de zojuist genoemde. Wat een vreselijke interviews kwamen van hem zeg.
Zoietsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je bent er helemaal ingekropen?
Esmee kwam dan ook alleen voor het geld en de trofee. De reiskosten heen en terug werden ook door iemand bekostigd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:18 schreef hole1988 het volgende:
I'm back met metmichiel badeend+handtekening
Esmee Denters - Had het gevoel dat ze niet echt zin had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |