Dan ben ik wel benieuwd wat jij liever had gezien als MH.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef Bol_Wan het volgende:
hmm teleurgesteld over Megahit.. er zijn betere op dit moment![]()
wanneer is dat drama? kan ik mijn schoonouders even waarschuwen, die wonen daar tegenover...quote:
White Rabbits of Trainquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat jij liever had gezien als MH.
HAha ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Brennel het volgende:
Morgen uitslapen!!![]()
Dat wil zeggen dat de wekker om 6.30 afloopt, in plaats van 5.00
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Brennel het volgende:
Morgen uitslapen!!![]()
Kan je nagaan dat hij toen nog goed bij stem wasquote:
idd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee, dank je
doe maar ekstra weekend
Heb 't effe opgezocht, maar wist helemaal niet dat Corné Klijn definitief weg wasquote:
Ach het is maar paar weken zo , even overschaduwd door de SR en TOP SR.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heb 't effe opgezocht, maar wist helemaal niet dat Corné Klijn definitief weg was
Ja dat zal het zijn geweestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach het is maar paar weken zo , even overschaduwd door de SR en TOP SR.
Whehequote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Brennel het volgende:
Morgen uitslapen!!![]()
Lekker op tijd ook weer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Caro megahit ja?
TOP keuze, één van de beste plaatjes van dit moment.
quote:
GH mag toch ook wel eens weg zijn, is bijna 3 weken geleden afgelopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een of ander groep stond op te treden in de Plato. Zag er wel sfeervol uit. Verder veel buitenlanders i.v.m. Noorderslag / Eurosonic. Geen 3FM busje, oid gezien. Zelfs het GH was weg
Achja, ik hoef maar tot 12.00, en dan ben ik tot dinsdag vrijquote:
Het voelt als de dag van gisterenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
GH mag toch ook wel eens weg zijn, is bijna 3 weken geleden afgelopen.
Prima vooruitzicht dus! Heb je ook lekker nog een hele middag om andere dingen te doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Achja, ik hoef maar tot 12.00, en dan ben ik tot dinsdag vrij.
Wen er maar aan, want einde van het jaar staat hij er ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het voelt als de dag van gisteren. Maar gek is het wel dat het huis er niet meer staat..
Breda was ook erg tof inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wen er maar aan, want einde van het jaar staat hij er ook niet. Al was groningen best een succes te noemen, het lijkt met het jaar leuker te worden. Al blijft Breda wel een uitschietertje.
Super!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weekend.
Gemaildquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:01 schreef Brennel het volgende:
Ik ga denk ik ook een request doen. Heb iets nodig om me wakker en vrolijk te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |