quote:
De streamers zijn er nu niet ze kijken naar " Wie is de mol ".quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef SeSeSeS het volgende:
Als het tóch nix is, kan er dan teminste maar één FlutFlemmixTopic lopen hier?
Is dit de Vlemmix Topic?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Gaat echt lekker zo:
8:54 BRONmagazine: Heb vanmorgen ff gewacht op de ontbijtshow maar die kwam niet dus ben weggegaan
Vergeet ZeikDuhhh niet te noemen ook hé? gegarandeerd reactie...quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef Disana het volgende:
Goeie methode om mensen in je privé boxje te krijgen:
9:10 hansie2010_DJ-Hansie: Stuur verzoekjes via mijn PM (dubbelklik op mijn naam) maar geen dance hiphop ... en vul alleen artiest en titel in want
9:10 hansie2010_DJ-Hansie: chatten doe op de algemene chat :
Ik ben daar zelden aan het chatten, ik lurk meer. Je bedoelt Duhcon.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Vergeet ZeikDuhhh niet te noemen ook hé? gegarandeerd reactie...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft Bram z'n haar geverfd of zo, ik vind 'm er echt totaal anders uitzien dan de laatste
keer dat ik 'm IRL gezien heb.
Is er iemand die dat anders ziet, dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
Mijn mening: de chat en de stream zijn door de makers zelf aan elkaar gekoppeld. Vrijwel alle medewerkers zitten op de chat, inclusief Johan, en twee zijn er zelfs mod. Wat mij betreft zijn dus beide onderwerp van commentaar.
Ja kennelijk wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is er iemand die dat anders ziet, dan?
Is zijn hoofd ook dikker geworden of verbeeld ik me dat? Zo ja, dan zal het wel aan het goede leven met Eline liggenquote:
Het lijkt wel he? Maar ook heel ánders.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Is zijn hoofd ook dikker geworden of verbeeld ik me dat? Zo ja, dan zal het wel aan het goede leven met Eline liggen
Was 't maar waar!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... en Maximadekbedden?? Is Yolanthe in tha house??
Ronder, niet meer zo vierkant.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt wel he? Maar ook heel ánders.
Dot is top!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze komt op mij ook als een redelijke mod over.
Dan zit er chloor in die jacuzzi want zijn haar lijkt ook lichter.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Brammiebammie zit hele dagen met Elinepiene in een gloeiendhete jacuzzi. Daardoor zit z'n haar anders en is hij afgevallen, denk ik.
Dat is wel zo fris. Je zweet flink in een Jacuzzi en het water wordt maar eens in de zoveel tijd vervangen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zit er chloor in die jacuzzi want zijn haar lijkt ook lichter.
Die vertoning in de Tweede Kamer gister was bijna even stupide als de logica in SV. Verdonkiaans bijna.quote:Straks naar P&W kijken, eens zien hoe Mariëtter Hamer gaat zitten draaien.
Hij is gestyled door Eline... 's avonds voor het slapen nog even hydrateren enzo, en niet vergeten in te smeren natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft Bram z'n haar geverfd of zo, ik vind 'm er echt totaal anders uitzien dan de laatste keer dat ik 'm IRL gezien heb.
quote:
Kan de rest niet eens bij jou in de leer gaan om te weten hoe je dat ding gewoon moet doen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Euh.. Nou ik doe gewoon mijn ding. Dus geen gekke praat joh
Twee doen ook "het ding"quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan de rest niet eens bij jou in de leer gaan om te weten hoe je dat ding gewoon moet doen?
Ik in ieder geval niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is er iemand die dat anders ziet, dan?
En dat ding doe je gewoon toppie!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Euh.. Nou ik doe gewoon mijn ding. Dus geen gekke praat joh
Truste Dot. Dream a little dream of me.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef Dottey het volgende:
Deze Dot gaat eens der nest opzoeken![]()
Truste allemaal
Ja, dat roept hij al een tijdje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry weet niet waar ik dit kan plaatsen het is niet echt Vlemmix in de media
of toch wel.
Vanavond is Sly weer begonnen met zijn radiouitzendingen. Daarin vertelde hij ook het idee
neergelegd te hebben bij Johan om in de show van Jaap een discussie te houden tussen de
3 grootste forabeheerders.
Sly heeft gedraaid van 20 tot 22 en nu nog 1 uur met Puty (de sitebouwer) die naar het schijntquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, dat roept hij al een tijdje.Als streamer vind ik dat een tof idee
Maar denk dat de kans vrij klein is dat de andere forumbeheerders meewerken. Sowieso vraag ik me af of Danny daar nog wel wil komen.
![]()
Waar is dat te horen? Via NowLive of op de Vlemmix stream?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sly heeft gedraaid van 20 tot 22 en nu nog 1 uur met Puty (de sitebouwer) die naar het schijnt
ook morgen naar Vlemmix gaat. Vond het zelf een leuke radioshow en wanneer Sly iets
gaat doen bij Vlemmix studio komt er vast wel weer leven in de brouwerij.![]()
Dat denk ik ook wel Fluiter.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sly heeft gedraaid van 20 tot 22 en nu nog 1 uur met Puty (de sitebouwer) die naar het schijnt
ook morgen naar Vlemmix gaat. Vond het zelf een leuke radioshow en wanneer Sly iets
gaat doen bij Vlemmix studio komt er vast wel weer leven in de brouwerij.![]()
Weet niet of ik dat hier mag plaatsen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waar is dat te horen? Via NowLive of op de Vlemmix stream?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja het kan toch ook een mod van het RLS forum zijn , toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
Sly en Danny ja?
Wat denkt Sly wel niet.
In vrede! En met liefde!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Gewoon om met zijn allen ervoor zorgen dat 2010 het streamjaar gaat worden.
Ik noem het tegenwoordig liever communiteit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En gelijk al Nowlive-taal gebruiken hè![]()
Het is "het grootste" forum, niet "de"
Danny is kaalquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
In vrede! En met liefde!
En bloemetjes in je haar!
Ja, en nou is dat op zich niet zo erg, kittengate zal wel aan de basis van die adoratie staan, maar dat je je zelfs in de chat zo afzet tegen hen vind ik wel triest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:51 schreef Copycat het volgende:
Fuck, ik val door de mand als Sly-groupie.
Ja ik denk ook dat Peter een kwade dronk heeft, zo lijkt het?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 03:49 schreef tonja het volgende:
Peter is best wel dronken in op de stream zonet. Wrs nog steeds wel, maar ik ga pitten
De grap is toch wel dat Peter dat nou juist helemaal niet doetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij is Peter boos...![]()
12:56 Peter_N: ik hoef helemaal niet normaal te doen, ik word schijtziek van t feit dat iedereen hier ons afzeikt en weet ik wat....achter een schermpie makkelijk maar zeg t recht in mn bek
12:56 Peter_N: Iedereen doet zn best hier om JULLIE te vermaken
quote:10:02 hansie2010: Stuur verzoekjes via mijn PM (dubbelklik op mijn naam)
10:02 hansie2010: Geen dance, trance en hardrock
10:02 hansie2010: Vul alleen de artiest en de titel in en ik beantwoord dan met ok of sorry
10:03 hansie2010: kom maar op
10:03 Stuiter: Wist niet dat Nowlive nog bestond
10:03 liesje: Hansie, hoe laat begint de ontbijshow dan?
10:03 Margo1: ja hij wil nu graag leden terug, maar ja
10:03 hansie2010: vlg mij gaat dat nit door
10:03 hansie2010: +e
10:03 liesje: oh? En gister ook al niet. Hoezo niet dan?
10:04 hansie2010: geen idee liesje
10:04 Margo1: mocht nog niet in het programma staan liesje, was een test
10:04 liesje: Wat stom, dan moet het uit de programmagids
10:04 Margo1: johan boos
10:04 Margo1: hebben ze nog steeds niet aangepast nee.
Wat jammer, ik had me er ook op verheugdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weer geen ontbijshow dus.![]()
Maar gelukkig kunnen we wel nummers aanvragen bij Hansie
Potver, wrijf het er even in, ik kan hier heul niet kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
Het is best een tip om even de stream aan te zetten
Haha dat doe ik ook maar even. Dit is best grappigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
Gisteren hadden ze eigenlijk dezelfde discussie alh was dat op een wat gematigder toon. Peter gaat nooit zijn zin krijgen in deze want het maakt Johan echt niets uit afgezeken te worden. Hij komt gewoon zijn beloftes graag na. Het was dus niet zijn idee om die programma gids te maken en hij wil die er ook af hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef Disana het volgende:
Mensen ontvangen kost alleen maar geld. En Johan wil ook echt iets bieden. Hij voelt zich schuldig. ´Het gaat gewoon kut.´
En natuurlijk komt het Peter allemaal niet uit want die heeft geen zin voortdurend een stream te verzorgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze eigenlijk dezelfde discussie alh was dat op een wat gematigder toon. Peter gaat nooit zijn zin krijgen in deze want het maakt Johan echt niets uit afgezeken te worden. Hij komt gewoon zijn beloftes graag na. Het was dus niet zijn idee om die programma gids te maken en hij wil die er ook af hebben.
Ja dat is waar. Maar het omzetten in iets tastbaars, daar zit nog even het probleemquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:03 schreef pullup het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over Johan maar hier komt hij toch echt over als iemand met passie voor zijn project.
Zekerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar het omzetten in iets tastbaars, daar zit nog even het probleem
Haha, ja daar ben ik ook bang voor. Het zal waarschijnlijk niet echt ons ding zijn. Harry Loco met Peace in Bed, dat is pas leuk als die zeiksjamaan er ook bij zit want dan kunnen we er lekker op afgevenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef pullup het volgende:
[..]
ZekerDit gaat nog wel even duren voordat het echt lekker draait.
Ik denk ook eigenlijk dat als alles soepel loopt er geen bal meer aan is
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef pullup het volgende:
ZekerDit gaat nog wel even duren voordat het echt lekker draait.
Ik denk ook eigenlijk dat als alles soepel loopt er geen bal meer aan is
Ik meen me anders te herinneren dat hij het zelf was die de groep mensen niet te groot wilde hebben?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:07 schreef beequeen het volgende:
Johan heeft zich gewoon verkeken op het hele gebeuren. Wrs heeft hij gedacht dat er karrenvrachten mensen voor nop bij hem wilde werken. NOT dus.
Dat is hem ingefluisterd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen me anders te herinneren dat hij het zelf was die de groep mensen niet te groot wilde hebben?
Hij heeft het constant over een man of 30. Dan pas gaat de boel soepel draaien. Volgens Johan dan hè?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef Disana het volgende:
Ik meen me anders te herinneren dat hij het zelf was die de groep mensen niet te groot wilde hebben?
Dat zijn een hoop oempa loempa's.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft het constant over een man of 30. Dan pas gaat de boel soepel draaien. Volgens Johan dan hè?
Ik denk dat je dan wel een redelijke stream hebt, ook al is er geen programma. Dan is er altijd iets te zien en te horen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft het constant over een man of 30. Dan pas gaat de boel soepel draaien. Volgens Johan dan hè?
Hij zit er juist altijd wel aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:11 schreef beequeen het volgende:
Peter gaat niet aan de knoppen van het geluid zitten. Wat doet die gast daar eik wel?
Het is weer safequote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef beequeen het volgende:
OMG, daar is die baggermuziek weer. MUTE.
Geen klap want hij kan niks.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:11 schreef beequeen het volgende:
Peter gaat niet aan de knoppen van het geluid zitten. Wat doet die gast daar eik wel?
quote:
De spoeling is natuurlijk ook wat dun. Er zijn überhaupt maar weinig mensen die én tijd hebben én waardevolle input kunnen bieden. En dan moeten ze het idd óók nog voor nop willen doen en liefst in de buurt wonen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:07 schreef beequeen het volgende:
Johan heeft zich gewoon verkeken op het hele gebeuren. Wrs heeft hij gedacht dat er karrenvrachten mensen voor nop bij hem wilde werken. NOT dus.
Allemaal leuk en aardig maar dat Johan zich vantevoren moeten bedenken. Hij wil voor een dubbeltje op de eerste rang.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
De spoeling is natuurlijk ook wat dun. Er zijn überhaupt maar weinig mensen die én tijd hebben én waardevolle input kunnen bieden. En dan moeten ze het idd óók nog voor nop willen doen en liefst in de buurt wonen.
Op zich dus logisch dat er niet genoeg mensen zijn.
Geef hem eens ongelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar dat Johan zich vantevoren moeten bedenken. Hij wil voor een dubbeltje op de eerste rang.
Hij zou toch een radioprogramma gaan presenteren? Hoe beter hoe Peter.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef sunny16947 het volgende:
Peter zei gister tegen die studenten dat hij een kinderprogramma aan het bedenken was. Dat was meer zijn ding, want hij had helemaal geen verstand van techniek. Laat hij daar dan ook mee aan de gang gaan. Dan komen die programma's van de grond.
Jij bent geen Johan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijkHij is alleen wat extreem in het opzoeken van de limits, zogezegd. Da's Johan.
Maar hij leert er duidelijk van en ben ervan overtuigd dat hij zijn stinkende best doet om het beter te doen. En dat is niet makkelijk nee. Ik heb enorm respect voor hem, had allang de handdoek in de ring gegooid.
Nee, dat zeg ik.quote:
Zou hij beseffen dat we zojuist streamplezier gehad hebben? Zoveel is er dus niet voor nodigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik.Daarom heb ik zo'n bewondering voor die man.
Hij zet dóór, ook al is het allemaal kut. En hij komt er altijd beter uit.
Ik kreeg nog net even mee dat hij de technische man van Nowlive is. Wat Mera zegt dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:28 schreef Disana het volgende:
Er komt een jongeman op bezoek die ontwikkelt en programmeert. Hij krijgt koffie en dan gaat Johans telefoon weer.
Oh my goodness.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg nog net even mee dat hij de technische man van Nowlive is.
Ben nu echt weg.
Wie is Puty ?quote:
Ok, thanks voor de bevestiging.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg nog net even mee dat hij de technische man van Nowlive is. Wat Mera zegt dus.
Ben nu echt weg.
Dat wordt nog wat, op de meetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
"Bijvoorbeeld die mensen van Fok, die zitten gewoon op te fokken.
Het heet niet voor niets zo."
Jij gelooft dat hij nog komt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat, op de meet. Interessante discussies!
Dat doet hij altijd, alsof hij het erom doet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb niets tegen Peter N, ben fan van hem
hij en Johan zijn mijn favoriet om te volgen,![]()
Zou het daarom prettig vinden dat wanneer Peter N. het over bepaalde dingen heeft niet binnensmonds praat.
nee Meraquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Chanel, jouw kleuren zijn veel fellerHeb je de cap bewerkt?
Die van mij was al licht genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had de mijne bewerkt met HSL om hem wat lichter te maken, misschien is dat wat Mera ziet.
Peter heeft de nachtbrakers nog even vermaaktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 03:49 schreef tonja het volgende:
Peter is best wel dronken in op de stream zonet. Wrs nog steeds wel, maar ik ga pitten
Wat was nu eigenlijk de aanleiding van zijn tirade?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter heeft de nachtbrakers nog even vermaakt
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:43 schreef Disana het volgende:
Johan zoekt de COS op Fok. Peter wijst hem de weg.
Oh dat kan nog leuk worden als Johan de copy/paste van PB leest.
moet die niet naar school hij is pas 16quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef Disana het volgende:
Puty the Nowlive Puter Boy:
[ afbeelding ]
filmpje? heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehehe.
In je filmpje lijkt Peter mij behoorlijk dronken.
Echt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:05 schreef peeet1 het volgende:
[..]
moet die niet naar school hij is pas 16
Deze bedoel ik:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken in het filmpjestopic.
Dit wordt toch zijn stageplek voor de komende maanden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:05 schreef peeet1 het volgende:
moet die niet naar school hij is pas 16
Als ie plaat met een splaakgeblek dan is het Puty.quote:
Hij zegt net dat hij komt helpen waar het nodig is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dit wordt toch zijn stageplek voor de komende maanden?
Hij mompelt voornamelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ie plaat met een splaakgeblek dan is het Puty.
Ja. en zo is SV nu aan Nowlive overgeleverd. Sly heeft zijn joker ingezet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:50 schreef Disana het volgende:
Puty praat wat sloom en aarzelend. Het lijkt me wel iemand die zich door Sly laat gebruiken.
Haha.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja. en zo is SV nu aan Nowlive overgeleverd. Sly heeft zijn joker ingezet.
Er kwam weer kritiek dat de stream de hele avond beeld vanuit de crypte gaf en er geen tv gemaakt werd. Peter kon dat niet waarderen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was nu eigenlijk de aanleiding van zijn tirade?
Waren mensen een beetje over de zeik dat er zowat de hele dag geen stream was en werd dat geventileerd op de chat?
Geen eyecatcher.quote:
quote:
Kan iemand een beetje proberen te verslaan daarvan? Ik ben wel benieuwd naar de standpunten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:28 schreef Disana het volgende:
De chat wordt voor politieke praatjes gebruikt door Hans.
Hahaha.. Ik scroll me rot op de chat en in de COS. SV kijken begint een beetje op topsport te lijken.quote:
Voor de politieke partij?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Hans3: Johan en ik kennen elkaar al 20 jaar, ook van Ter Land , van artiestenbegeleiding en
we gaan de kandidatenlijst vandaag maken.
Voor de moord op Fortuyn stonden ze 16e ofzo in de peilingen. En verder moet het veilig op straat worden. En nu gaat hij Johan ondersteunen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kan iemand een beetje proberen te verslaan daarvan? Ik ben wel benieuwd naar de standpunten.
Jij dacht dat het een grapje was?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor de politieke partij?
Is dat serieus dan?
Er gaan inderdaad steeds meer partijen komen die zich op gaan werpen als partij voor het volkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
Helaas zijn ze echt serieus met deze niet-onderbouwde nonsens.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan iemand een beetje proberen te verslaan daarvan? Ik ben wel benieuwd naar de standpunten.
En met programmapunten komen die niet te realiseren zijn, dan wel nergens over gaan, maar die bij een bepaald slag wel de 'juiste' snaar raakt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:36 schreef pullup het volgende:
Er gaan inderdaad steeds meer partijen komen die zich op gaan werpen als partij voor het volk
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Hans3 : Het moet veiliger op straat.
Chatter: Veiliger op straat, wat een gebakken lucht.
Monique: Nou is veilig ook wel wat iedereen roept, makkelijk thema, dat er meer blauw op straat moet
bepaalde buurten en straten veiliger moeten.
Johan: Ik vind het heel lullig maar dit komt later, spijtig voor de mensen, ik wil het nu niet over de
standpunten hebben, we moeten nu even dit doen.
Hans3 : Op de chat hebben ze het over goud op de straten.
Johan: Komt later, nu even niet, nu even andere dingen, afkappen die chat.
Een monorail? Waar, in de Efteling? Met Johan als bestuurder?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
En met programmapunten komen die niet te realiseren zijn, dan wel nergens over gaan, maar die bij een bepaald slag wel de 'juiste' snaar raakt.
"Jao! Meer veiligheid, da wil ik ok! Ennuh zunne monorail, da's keigaaf man!"
Ik vind het stuitend! Stuitend.
Nou nee, dat nu ook weer niet. Maar nutteloze nonsens vind ik het wel.
En dat allemaal van mijn belastingcenten!!!
Maakt niet uit, Johan zal je hele alfabet aan bezwaren van tafel vegen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
Neehee, in Eindhoven! Dat zet Eindhoven namelijk weer opnieuw op de technologische kaart! Is belangrijk in het kader van Ehv Airport en het bedrijfsleven.
Waarbij volledig voorbij wordt gegaan aan A) de kosten die zoiets met zich meebrengt, B) De totale nutteloosheid van dit 'project, en C) het feit dat er al een in potentie prima verbinding ligt met Eindhoven Airport. Ik kan tot Z doorgaan ...
Ga even door tot Z en doe gelijk een paar andere onderwerpen dan heeft Johan gelijk een hele politieke agenda liggen... kunnen ze weer gaan doen wat belangrijk is: SV makenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
Neehee, in Eindhoven! Dat zet Eindhoven namelijk weer opnieuw op de technologische kaart! Is belangrijk in het kader van Ehv Airport en het bedrijfsleven.
Waarbij volledig voorbij wordt gegaan aan A) de kosten die zoiets met zich meebrengt, B) De totale nutteloosheid van dit 'project, en C) het feit dat er al een in potentie prima verbinding ligt met Eindhoven Airport. Ik kan tot Z doorgaan ...
Het is ook een domme vraag: ongeacht of Sly hem gevraagd heeft te gaan of dat hij het zelf aangeboden heeft zit hij daar niet als onbekende nederlander die niets met NL te maken heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef Disana het volgende:
Chatters blijven vragen of Puty is gestuurd, maar Puty blijft zwijgen.
Eens.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook een domme vraag: ongeacht of Sly hem gevraagd heeft te gaan of dat hij het zelf aangeboden heeft zit hij daar niet als onbekende nederlander die niets met NL te maken heeft.
Een politieke agenda die zijn politieke aspiraties direct de das omdoet ...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
Ga even door tot Z en doe gelijk een paar andere onderwerpen dan heeft Johan gelijk een hele politieke agenda liggen... kunnen ze weer gaan doen wat belangrijk is: SV maken
Ik vermoed het. Heb haar al tijden niet meer gezien. Of ze zit in Huissen.quote:
Lekker sfeertje brengt die man altijd met zich mee hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:03 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig is Sly er om vrede te prediken. En om te zeggen dat afgunst/jaloezie achterwege moet blijven.
Nou, ik ben benieuwd wat er qua uitzendingskwaliteit en andere computerzaken allemaal verbeterd is als Puty klaar is met zijn ding doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:00 schreef Disana het volgende:
De sfeer slaat een beetje om in de chat.
12:59 nowlive: Margo, puty gaat gewoon nergens op in en gaat zijn ding doen. Toch verstandig van hem
Maar Peter woont in Oss. Kan dat überhaupt wel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:03 schreef beequeen het volgende:
Liesbeth, Alsido en Peter staan op de kandidatenlijst van Johan. Het moet niet gekker worden.
Weet je wat ik nou het engst vind?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:03 schreef beequeen het volgende:
Liesbeth, Alsido en Peter staan op de kandidatenlijst van Johan. Het moet niet gekker worden.
Wie zal het zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd wat er qua uitzendingskwaliteit en andere computerzaken allemaal verbeterd is als Puty klaar is met zijn ding doen.
Die website "terugvinden" hoeft natuurlijk niet daar te gebeuren..
Peter N. woont sinds 1 januari in het paleis in Eindhoven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
Maar Peter woont in Oss. Kan dat überhaupt wel?
Volgens mij wel. Je hoeft toch niet persé uit Eindhoven te komen toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
Waar zijn ze nu mee bezig dan?? Met de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2010??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus dat!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat ik nou het engst vind?
Dat er werkelijk, mensen zijn die er op stemmen, en nu SV door NL heilig verklaard is waarschijnlijk nog meer.
De verzameling incompetente figuren die nu het Haagse pluche vervuilen zijn al erg zat, maar je moet er toch niet aan denken dat er werkelijk zulke types gekozen worden.
Officieel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N. woont sinds 1 januari in het paleis in Eindhoven.
Ondersteuningsverklaringen zijn schriftelijke verklaringen van personen die deze partij ondersteunen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
Officieel?
Volgens mij moet je om een plaatselijke politieke partij te steunen zelf ook in die plaats woonachtig zijn.
Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.
Goede kandidaat voor een populistische partij. Iemand die niet tegen kritiek kan en als hij dat krijgt juist het tegenovergestelde doet van wat de mensen willen. En natuurlijk voor dezelfde prijs de mensen ook nog even schofferen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter N. woont sinds 1 januari in het paleis in Eindhoven.
En het idee dat het zomaar zou kunnen beangstigt je toch he? Mensen die 'voor de lol' op hem gaan stemmen, en denken dat het dan altijd feest is in Nederlandquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou het engst vind?
Dat er werkelijk, mensen zijn die er op stemmen, en nu SV door NL heilig verklaard is waarschijnlijk nog meer.
De verzameling incompetente figuren die nu het Haagse pluche vervuilen zijn al erg zat, maar je moet er toch niet aan denken dat er werkelijk zulke types gekozen worden.
Ja!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
De hoogste toren van Nederland, da's óók wel een mooi programmapunt voor Eindhovuh.
Of nee, van Europa!
Of nee.. wat ze in dubai kunnen dat kunnen ze in de technologische hoofsstad van het heelal toch zeker ook wel?
Denk het wel maar dat kan Eindhoven beter: iedereen een gezellig mal hoedje op!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
We laten die Dubaianen wel even een Eindhovens poepie ruiken!
![]()
Dragen ze Burka's in Dubai?
Lach er maar om, ik woon er straks middenin. Elke dag carnaval. Oh joyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:33 schreef Gert het volgende:
Denk het wel maar dat kan Eindhoven beter: iedereen een gezellig mal hoedje op!![]()
En dan geen gewone monorail maar dat al die wagens achter elkaar aanrijden, zodat het een polonaise wordt En toeteren jongen! Wat een feest.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
Maar ze zijn nu aan het checken of ze überhaupt wel op tijd zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen ;') .
Ik heb hoop!
Johan zegt dat hij dertig man nodig heeft voor de kandidatenlijst. Alsido gaat het niet worden, hij staat nog ingeschreven in Duitsland.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
Maar ze zijn nu aan het checken of ze überhaupt wel op tijd zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen ;') .
Ik heb hoop!
Lekker op tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan zegt dat hij dertig man nodig heeft voor de kandidatenlijst. Alsido gaat het niet worden, hij staat nog ingeschreven in Duitsland.
A.s. maandag moet hij dus met 30 man naar het gemeentehuis om in te schrijven. Paniek!!!!!!!!
Nou Hein wil vast wel op de lijst.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan zegt dat hij dertig man nodig heeft voor de kandidatenlijst. Alsido gaat het niet worden, hij staat nog ingeschreven in Duitsland.
A.s. maandag moet hij dus met 30 man naar het gemeentehuis om in te schrijven. Paniek!!!!!!!!
Ja toch? Ik lach me helemaal ziek.quote:
Johan, Stefan, Adje, Marian, Liesbeth, Heintje, Copycat... Dat zijn er alvast 7.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef beequeen het volgende:
Johan is er toe in staat. Echt!!!!!!.quote:
Ja, dat is ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan, Stefan, Adje, Marian, Liesbeth, Heintje, Copycat... Dat zijn er alvast 7.
Misschien wil Theo wel op de lijst, samen met zijn vriend Hein.quote:
En dan krijg jij vast wel een rolletje in de nieuwe clip van Johan en Peter "Dolly waar is m'n Stoli?"quote:
Wat erg!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan : Ik ga nu naar het gemeentehuis, we moeten sowieso 30 mensen hebben die ook
in Eindhoven wonen, in april hielp hier ene Maanvis van Fok , hij komt ook uit deze buurt.
Je moet als rechterhand van Johan gaan debatteren in het gemeentehuis.quote:
Ik denk alvast een beetje vooruit hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef Copycat het volgende:
Nee, niet debatteren. De lijst ondersteunen. Want je woont tenslotte in de buurt!
Hans moet zich inlezen; het mag ook in de week ervòòr. Maw loop de straat op en vraag het voorbijgangers. Wedden dat je aan de 30, 40 komt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Hans3: We zijn daar niet te laat voor, je moet ervoor zorgen dat er 30 mensen op die dag op
dezelfde tijd op het gemeentehuis komen om de ondersteunde verklaringen te ondertekenen
en in te leveren, liefst nog een paar extra mensen, zeg maar reserve ondersteuners.
Tegen Johan zei hij vanochtend dat hij niet gedronken had cq dronken was. Ja ja, hij was als een slagschip.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:34 schreef Disana het volgende:
Kom ik thuis, zet ik de stream aan, val ik alweer met mijn neus in de boter: Peter klaagt dat hij het gisteren zo leuk heeft gedaan en dat hij toch is afgebrand. Spanningszoeker had hem zelfs even geband.
Hij kan best een beetje liegen, zeg maar. Nu op de chat praat hij zichzelf ook weer goed, hij zegt dat er 'verkeerde mensen' op zaten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tegen Johan zei hij vanochtend dat hij niet gedronken had cq dronken was. Ja ja, hij was als een slagschip.
Zijn handen jeuken hè?![]()
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:40 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij reageert Hans nu op een opmerking van Cc op de chat. Klopt dat Disana?
En je komt met naam en toenaam op de lijst, dus Maanvis grijp je kans.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef Copycat het volgende:
Nee, niet debatteren. De lijst ondersteunen. Want je woont tenslotte in de buurt!
Zie mijn ninja-edit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:41 schreef Disana het volgende:
Volgens mij wel.
Peter bespreekt nu de mensen op de chat.
Ach wat jammer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:40 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij reageert Hans nu op een opmerking van Cc op de chat. Klopt dat Disana?
Nope, ik kan de chat ook niet lezen. Echt balen.![]()
Dat ze laat zijn met het inleveren van de kandidatenlijst denk ik.quote:
Ik kan hem echt alles laten doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Knal het er maar uit hoor. Peter vindt je enig
Hij is ervan weg. Knap van hem, hij kon zich bijna niet losrukken van het scherm. En oh oh, wat zocht hij bevestiging bij die Hans en die andere.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan hem echt alles laten doen
Het gaat echt niet goed met Peter. Z'n lichaamshouding spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is ervan weg. Knap van hem, hij kon zich bijna niet losrukken van het scherm. En oh oh, wat zocht hij bevestiging bij die Hans en die andere.
Oh ja, hij voelt zich heel ongemakkelijk wetende dat er kritiek op hem wordt geleverd. En hij moet en zal ernaar kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat echt niet goed met Peter. Z'n lichaamshouding spreekt boekdelen.
Hoho, hij heeft vannacht nog Pizzahut gedaan hoor!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar wat doet ie daar de hele dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |